تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812849609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوارديولا مربی جدید بارسلونا اعلام کرد سه بازيكن را نمي‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: http://www.uefa.ir/images/news_cats/laliga.gif (http://www.uefa.ir/news_cats.php?cat_id=23)

گوارديولا مربی جدید بارسلونا اعلام کرد سه بازيكن را نمي‌خواهد
یوفا: پپ گوارديولا مربي جديد تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا اعلام كرد رونالدينيو، دكو و ساموئل اتوئو اجازه دارند اين باشگاه را ترك كنند.

http://www.uefa.ir/images/news/etoo87.jpg

به گزارش یوفا: گوارديولا كه سابقه بازي در تيم بارسلونا را دارد ، گفت : همراه با معاون فني باشگاه مشغول تشكيل دادن تيم هستيم ، اما به دكو، رونالدينيو و ساوئل اتوئو فكر نمي‌كنيم .

او تاييد كرد كه اولويت او خريد مهاجمي براي بازي كردن در كنار تيه ري آنري است .

جدايي اين سه بازيكن از نيو كمپ به ويژه در انگلستان و ايتاليا مورد توجه قرار خواهد گرفت .

ممكن است دكو در فصل اينده به لوئيز فيليپ اسكولاري (مربي خود در تيم ملي پرتغال ) در باشگاه چلسي يا خوزه مورينيو در اينترميلان بپيوندد.

اخباري نيز درباره احتمال پيوستن رونالدينيو به آث ميلان ، چلسي يا منچستر سيتي هم مطرح شده است .

صحبتهايي هم درباره انتقال اتوئو، مهاجم كامروني بارسلونا، به ميلان مطرح شده است ، اما او در ليگ باشگاه‌هاي برتر انگلستان هم طرفداراني دارد كه باشگاه تاتنهام در راس آنها قرار دارد.

گوارديولا كه پس از فرانك رايكارد هدايت تيم بارسلونا را در دست مي‌گيرد تلويحا گفته بود كه اگر رونادينيو روش و رفتار خود را تغيير مي‌داد، او را در اين باشگاه نگه مي‌داشت .

گوارديولا گفت : اگر او مي‌خواست و احساس مي‌كرد كه يك بار ديگر مي تواند به آن بازيكن گذشته تبديل شود، شايد در اين‌باره مي‌توانستيم فكر كنيم .

خروج قريب الوقوع رونالدينيو و انتقال جيوواني دوس سانتوس به تاتنهام هات اسپورز باعث خواهد شد كه سمت چپ بارسلونا به بازيكن نياز داشته باشد ، اما گوارديولا گفت به هيچ وجه به بكارگيري كريستيانو رونالدو فكر نمي كند.

او گفت : ما به احتمال بكارگيري يك بازيكن بال فكر مي‌كنيم ، اما اگر اينطور هم نشود هنوز اشكالي بوجود نمي‌آيد. اولويت ما خريد بازيكني است كه بتواند آنري و بوجان را كامل كند.

گوارديولا كه ‪ ۳۷‬سال سن دارد در يازده فصل بازي به عنوان بازيكن خط مياني در بارسلونا، همراه با اين تيم به شش عنوان قهرماني دست يافت ، اما پيش از اين هرگز در تيمي مربي گري نكرده بود.

بارسلونا در فصل گذشته در لاليگا به مقام سوم رسيد و در ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا هم در مرحله نيمه نهايي حذف شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن