تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با هفته دولت؛2460 پروژه در آذربايجان غربي به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با هفته دولت؛2460 پروژه در آذربايجان غربي به بهره برداري مي رسد
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي از بهره برداري دو هزار و 460 طرح عمراني، توليدي، خدماتي در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، محمد باقردارياني عصر امروز در پنجمين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با قطعي شدن برنامه افتتاح هاي هفته دولت در استان افزود: از اين تعداد يك هزار و 520 طرح خدماتي با اعتبار 850 ميليارد ريال و با اشتغال زايي سه هزار و 565 نفر و 940 طرح عمراني با اعتباري افزون بر يك هزار و 550 ميليارد ريال است .

وي مجموع اعتبارات هزينه شده براي اين طرح ها را دو هزار و 400 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: از اين ميزان 286 ميليارد ريال به صورت تسهيلات بانكي از محل بنگاه هاي زودبازده به طرحهاي خدماتي، توليدي و صنعتي اختصاص يافته است .

وي در ادامه بهره برداري از 33 مدرسه با 191 كلاس درس ، 25 طرح آبرساني براي 58 روستا، 4 طرح آبرساني و تصويه خانه در بخش شهري و 34 طرح در بخش راه را از مهمترين طرح ها عنوان كرد.

دارياني همچنين بهره برداري از 16 طرح ورزشي در قالب 13 هزار و 600 متر مربع سالن سرپورشيده ، 48 هزار متر مربع فضاي باز ورزشي، 268 طرح توليدي و خدماتي در بخش كشاورزي و 36 طرح تعاوني، توليدي و خدماتي با اشتغال زايي 500 نفر را از ديگر طرح هاي مهم به بهره برداري رسيده استان در هفته دولت برشمرد .

معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي در ادامه با تشريح برنامه هاي ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان اظهار داشت: همزمان با برنامه هاي افتتاحي در اين ايام نخستين همايش سراسري مديران كل دفاتر امور روستايي كشور در اروميه برگزار مي شود .

مدير كارگروه آب ، كشاورزي و منابع طبيعي استان نيز در اين جلسه با ارائه گزارش از عملكرد اين كارگروه در سال جاري گفت: تاكنون از محل اعتبارات بنگاه هاي كوچك و زود بازده اقتصادي در استان 38 هزار طرح با اعتباري افزون بر چهار هزار و 20 ميليارد ريال در زمينه هاي مختلف كشاورزي، منابع طبيعي با اشتغال زايي 32 هزار نفر در مناطق مختلف استان به بهره برداري رسيده است .

علي عبدالله زاده در ادامه با اشاره به روند توسعه صنعت توليد استان براي تامين شير مورد نياز صنايع تبديلي گفت: با توسعه مجتمع هاي پر ورش گاو شيري در آذربايجان غربي تا پايان امسال ميزان توليد شير در استان روزانه از يك هزار و 200 تن به يك هزار و 500 تن افزايش خواهد يابد .

سرپرست معاونت برنامه ريزي و بودجه استانداري آذربايجان غربي در ادامه اين جلسه با اشاره به روند اجراي طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوار در استان همزمان با سراسر كشور گفت: از آغاز اجراي اين طرح تاكنون اطلاعات اقتصادي 240 هزار خانوار استان جمع آوري شده است .

ابراهيم حق جو افزود: اين تعداد خانوار معادل 37 درصد خانوارهاي شهري و روستايي استان است كه پايين از متوسط كشوري است .

وي از آمادگي اعزام مامورين جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها به ادارات و مساجد روستايي خبر داد و گفت: در صورت اعلام نياز مديران دستگاه هاي اجرايي اكيپ هاي جمع آوري اطلاعات به محل ادارات براي ثبت اظهارنامه هاي اقتصادي خانوارها مراجعه مي كنند .

درخاتمه اين جلسه مقرر شد طرح احداث شهرك تحقيقاتي، كشاورزي ، تخصصي جهد دانشگاهي آذربايجان غربي در سفر هيئت دولت به استان مطرح و اعتبار لازم جهت احداث اين شهرك اخذ شود .
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن