تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803978477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

4 ( عيار )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 4 ( عيار )
در ديدار وزراي بازرگاني دو كشور در مشهد تأكيد شد؛ ايجاد بانك مشترك براي توسعه روابط تجاري ايران و عراق

خراسان امروز: در ديدار وزراي بازرگاني ايران و عراق در مشهد، بر لزوم فضاسازي براي سرمايه گذاري بخش خصوصي ايران در عراق تأكيد شد.
در اين ديدار سيد مسعود ميركاظمي، وزير بازرگاني ايران گفت: براي ترغيب سرمايه گذاري بخش خصوصي ايران در عراق بايد ضمن فضاسازي، شرايطي فراهم شود تا سرمايه گذاران در اين كشور از حمايت ها و تسهيلات لازم برخوردار شوند.
وي با ارائه پيشنهاد ايجاد يك بانك مشترك براي پشتيباني سرمايه گذاري ها افزود: سپرده گذاري در بانكهاي اروپايي با افزايش ريسك همراه است و با ايجاد اين بانك مشترك، دو كشور حتي مي توانند با واحد پول يكديگر، روابط تجاري را ادامه دهند كه اين امر مي تواند روند سرمايه گذاري در عراق را سرعت بخشد.
ميركاظمي با بيان اينكه امنيت، صلح و پايداري در كنار رشد اقتصادي است، اظهار داشت: ايران علاقه مند به همكاري با عراق و خواهان رشد اقتصادي اين كشور است و اين كشور با بهره گيري از دانش و فناوري هايي كه در همه زمينه ها به خصوص زمينه هاي فرهنگي، تجاري، كشاورزي، صنايع و معادن و علوم دانشگاهي در ايران وجود دارد، مي تواند به رشد اقتصادي خود كمك كند.
وي ضمن اعلام آمادگي براي هر نوع همكاري با اين كشور گفت: بايد در تعامل با يكديگر در منطقه ارزش افزوده ايجاد كنيم و اجازه ندهيم اين ارزش افزوده از منطقه خارج شود.
ميركاظمي با اعلام آمادگي ايران براي جلب سرمايه گذاري هاي دولت و تجار عراق در مناطق و بنادر كشورمان، اظهار داشت: در سراسر سواحل جنوبي ايران، بنادر بسيار مجهز و بزرگي وجود دارد كه به وسيله ارتباطات ريلي و جاده اي مي توان راه ورود سرمايه گذاران عراقي را به اين مناطق باز كرد.
وي با اشاره به ظرفيت و توان بالاي شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران در منطقه، در خصوص ايجاد يك شركت مشترك زيرنظر اين شركت، اعلام آمادگي كرد و افزود: با توجه به پايين بودن ظرفيت كشتي سازي و حجم بالاي نياز به كشتي در ايران، در دو سال گذشته بيش از 3/5 ميليارد دلار قرارداد ساخت كشتي با كشورهاي مختلف بسته شده است و اين از زمينه هايي است كه دو كشور مي توانند با يكديگر همكاري داشته باشند.
وزير بازرگاني ايران، تنها راه رسيدن به خودكفايي را استفاده مناسب از منابع دانست و گفت: ايران در زمينه ارائه آموزشهاي كشاورزي به عراق نيز آمادگي دارد و در زمينه طيور و آبزيان در ايران تحقيقات و كارهاي خوبي انجام شده است كه با توجه به بيشمار بودن منابع آبي عراق نسبت به ايران مي توان اين موارد را الگوسازي كرد و انتقال داد.
در اين ديدار، عبدالفلاح حسن السوداني، وزير بازرگاني عراق نيز با اشاره به تأثيرات منفي خشكسالي، به خصوص بر محصول گندم در اين كشور، گفت: در زمينه آموزشهاي كشاورزي، به كمك ايران نياز و تمايل داريم ايران در بخش كشاورزي عراق سرمايه گذاري كند.
وي با اشاره به اينكه عربستان سعودي اولين كشوري بود كه آمادگي خود را براي سرمايه گذاري در بخش كشاورزي عراق اعلام كرد، افزود: نياز به سرمايه گذاري در بخش كشاورزي عراق بسيار قابل توجه است و از وزارت جهاد كشاورزي و بخش خصوصي ايران درخواست مي كنيم در اين زمينه وارد شوند.
وي بر ضرورت امضاي قرارداد اجتناب از اخذ ماليات مضاعف و قرارداد مربوط به مناطق آزاد تجاري بين دو كشور تأكيد كرد و اظهار داشت: يكي از مشكلاتي كه بازرگانان با آن مواجهند مشكل اخذ رواديد است كه براي حل اين مشكل تلاش مي كنيم.
حسن السوداني با اشاره به وجود قانون سرمايه گذاري در عراق تصريح كرد: شركتهاي ايراني مي توانند از طريق اين قانون با استفاده از تسهيلات بسيار زياد در زمينه هاي تجارت، صنعت، كشاورزي، ساختمان و خدمات در عراق سرمايه گذاري كنند و مؤسسه سرمايه گذاري عراق مي تواند كمكها و تسهيلات لازم را ارائه دهد.
وي افزود: بدون شك ايران از نظر تكنولوژي بسيار پيشرفته و مورد قبول است و اميدواريم بتوانيم در خلال امكاناتي كه براي ما فراهم مي شود، از اين امكانات نيز استفاده كنيم.
وي با مثبت ارزيابي كردن پيشنهاد ايجاد بانك مشترك و با اشاره به فعاليت بانكهاي ايراني در عراق، گفت: در خصوص اداره بانكهاي عراق مشكلات بسياري داريم و همكاري در زمينه بانكي مي تواند به حل اين مشكلات كمك زيادي نمايد.
وزير بازرگاني عراق علاوه بر همكاريهاي اقتصادي و بازرگاني بين دو كشور، بر لزوم همكاري در زمينه هاي فرهنگي، فكري، علمي و ساير زمينه ها تأكيد كرد و اظهار داشت: همكاري دو كشور در زمينه حمل و نقل، راه آهن و كشتيراني نيز از موضوعات مهمي است كه بايد پيگيري شود.

«پليس توريست» در خراسان رضوي تشكيل مي شود

نيروي انتظامي خراسان رضوي آمادگي خود را براي تشكيل پليس توريست در اين استان در سال نوآوري و شكوفايي اعلام كرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در جلسه اي كه با حضور رئيس اين سازمان و رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي برگزار شد، نيروي انتظامي آمادگي خود را براي تشكيل پليس توريست با همكاري آن سازمان اعلام كرد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در اين جلسه با بيان اينكه بايد كاري كنيم تا شيعيان جهان احترام و تكريم واقعي خود را در مشهد مقدس شاهد باشند، تأكيد كرد: همكاري نيروي انتظامي در جريان ورود و خروج و حفظ امنيت زائران مثال زدني و قابل تقدير است.
در اين جلسه همچنين سرهنگ دكتر مهديزاده، رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي با بيان اينكه همكاري لازم و مناسب تاكنون بين نيروي انتظامي و سازمان انجام گرفته، گفت: با توجه به جايگاه و اهميت زائران و مسافران در استان خراسان رضوي آماده راه اندازي و تشكيل پليس توريست با همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي هستيم.
وي به تبعات مثبت تشكيل پليس توريست اشاره كرد و افزود: اگر برنامه ريزي هدفمندي صورت بگيرد، با همكاري نيروي انتظامي پيامدهاي منفي احتمالي حضور گردشگران به حداقل خود خواهد رسيد.
سرهنگ كشوري رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي استان نيز از همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در برنامه هاي مختلف بويژه در طرح ساماندهي منازل شخصي استيجاري تقدير كرد.

رئيس اداره حفاظت محيط زيست تربت جام: كارخانه هاي صنعتي بايد قوانين زيست محيطي را رعايت كنند

نصرآباد- خبرنگار قدس: منابع طبيعي با ارزش ترين نعمت خدادادي است كه حفاظت از آن برعهده افراد جامعه است.
رئيس اداره حفاظت محيط زيست تربت جام با بيان اين مطلب افزود: با عنايت دولت نهم در سه سال اخير اعتبارات عمراني اين اداره از رشد 800 درصدي برخوردار بوده است.
وي با بيان اينكه ايجاد منابع ذخيره آبي و لايروبي چشمه ها و آبشخورها بيش از 100 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: فضاي زيست محيطي تحت پوشش شهرستان در ارتفاعات جنوبي و منطقه باغ كشمير رشد مطلوبي داشته و با نصب تابلوهاي راهنما محدوده اين مناطق مشخص شده كه در مجموع 30 منطقه در شهرستان تحت پوشش قرار گرفته است.
وي عنوان كرد: با هدف حفاظت از گونه هاي نادر جانوري و با اختصاص اعتبار مناسب سعي شده از جانوران موجود منطقه حفاظت مناسب شود و امكان تكثير گونه نادر گوزن زرد نيز هم اكنون در حال مطالعه و بررسي است.
وي افزود: تكميل طرح ساخت مركز تحقيقات زيست محيطي كمك بسزايي در رسيدن به اهداف اين سازمان خواهد داشت.
دامن پاك تصريح كرد: براي تبليغ و شناسايي بهتر ظرفيتهاي زيست محيطي شهرستان، مستند حيات وحش تربت جام به مدت 30 دقيقه ساخته شده است.
وي عنوان كرد: با هدف حفاظت از محيط زيست كه متعلق به نسلهاي آينده نيز هست وضعيت تصفيه خانه و فاضلاب كارخانه هاي صنعتي بررسي شده و اين واحدها موظفند قوانين زيست محيطي را رعايت كنند.
وي بهترين روش حفاظت از محيط زيست را ارتقاي فرهنگ عمومي جامعه و افزايش حساسيتها نسبت به محيط زيست عنوان كرد و گفت: براي اين منظور سعي شده آموزش عمومي لازم از سوي تشكلهاي زيست محيطي به مردم ارائه شود و مناسبتهاي زيست محيطي مثل روز انس با طبيعت، روز هواي پاك و هفته محيط زيست به بهترين نحو برگزار شود.
وي اضافه كرد: كارگاه هم انديشي توانمندسازي زيست محيطي در مدت 2560 نفر ساعت براي اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا برگزار شده است.

احداث سدهاي مخزني، ضامن بقاي نصرآباد

نصرآباد- خبرنگار قدس: دشت بالاجام به عنوان قطب كشاورزي شهرستان تربت جام شناخته مي شود.
وجود 40 هزار هكتار زمين حاصلخيز با 180 حلقه چاه كشاورزي، 40 رشته قنات و 10 رودخانه فصلي باعث شده تا اراضي اين منطقه زير كشت محصولاتي چون گندم، جو، چغندرقند، سيب زميني، ذرت علوفه اي، جاليز و گوجه فرنگي قرار گيرد.
به گفته كارشناسان كشاورزي، نبود سدهاي مخزني در منطقه به طور مستقيم كشاورزي و زندگي 45 هزار نفر از ساكنان آن را تهديد مي كند. از سوي ديگر برداشت بي رويه آب و انتقال آب اين دشت به نقاط ديگر باعث افت شديد سطح آبهاي زيرزميني شده است و با توجه به اينكه چند صد سال زمان لازم است تا يك سانتي متر خاك زراعي تشكيل شود، بايد از خاك مرغوب اين اراضي خوب نگهداري شود.
يكي ديگر از عوامل اصلي كه اراضي كشاورزي بخش نصرآباد را تهديد مي كند، وقوع سيلابهاست. آب رودخانه هاي فصلي بدون هيچ مانعي به سمت اراضي كشاورزي هدايت مي شوند و در نتيجه علاوه بر هدر رفتن اين منابع آب ارزشمند، با انتقال به آن سوي مرزها باعث نابودي محصولات كشاورزي و از بين رفتن لايه سطحي خاك مي شود.
اين سيلابها با ايجاد كانالهاي عميق در داخل زمين كه هر سال چندين متر به داخل زمينهاي كشاورزي پيشروي مي كنند، اثرات مخربي برجاي مي گذارند.
به عنوان مثال وجود دو رودخانه در حاشيه شهر نصرآباد كه فاقد ديوار ساحلي است علاوه بر مانعي براي توسعه شهر، هر لحظه تهديدي به شمار مي رود و در سالهاي نه چندان دور چندين بار نصرآباد را سيلاب فرا گرفته است.
با اعتقاد به اين اصل كه پيشگيري بهتر از درمان است، مسؤولان محلي بايد با بررسي كارشناسانه و تأمين اعتبار مورد نياز با احداث سدهاي مخزني علاوه بر جلوگيري از هدر رفت آبهاي جاري، سلامتي و بقاي ساكنان و اراضي كشاورزي منطقه را تضمين نمايند.

بهره مندي 178 خانوار روستايي نيشابور از راه آسفالته

رئيس اداره راه و ترابري نيشابور گفت: راه روستايي چهار كيلومتري بين روستاهاي طالبي و گل بين از توابع اين شهرستان به بهره برداري رسيد.
جواد نجار افزود: براي احداث اين مسير 2/4 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
وي ادامه داد: با افتتاح اين پروژه مردم روستاي طالبي با 178 خانوار و 674 نفر جمعيت از راه روستايي مناسب برخوردار شدند.

افزايش قيمت مرغ و خواب سنگين متوليان تنظيم بازار

خراسان امروز- خجسته نيا: برخلاف وعده مسؤولان در خصوص كنترل قيمت كالاهاي پر مصرف براي ماه مبارك رمضان، در اولين گام، مرغ از سبد غذايي مردم پر كشيد.
اين كالاي غذايي پر مصرف كه تا هفته گذشته كيلويي 2400 تا 2500 تومان به فروش مي رسيد، به يكباره به مرز 2900 تومان نزديك شد.تعدادي از شهروندان در گفتگو با گزارشگر ما، ضمن انتقاد از عملكرد مسؤولان در كنترل بازار مصرف مي گويند: اين افزايش قيمت در حالي صورت گرفته كه مسؤولان از اتخاذ تدابير ويژه براي كنترل بازار مواد غذايي در آستانه ماه مبارك رمضان خبر داده بودند.رزاقي يكي از شهرونداني كه براي خريد مرغ به فروشگاه مراجعه كرده، مي گويد: متأسفانه هيچ گونه ثباتي در قيمت كالاها وجود ندارد و نرخها روزانه تغيير مي كند.
وي ادامه مي دهد: مسؤولان مدام شعار ذخيره سازي گوشت مرغ براي زمانهاي خاص را مي دهند، اما با وجود افزايش تقاضا در بازار مصرف، از ظرفيت ذخيره سازي شده خبري نيست.يكي ديگر از شهروندان نيز افزايش 400 توماني گوشت مرغ در فاصله چند روز را توجيه ناپذير عنوان مي كند و مي گويد: برخي شايعات حاكي است عده اي سودجو به بهانه افزايش تقاضا در مناسبتها، اقدام به ذخيره سازي مرغ مي كنند كه همين عامل باعث افزايش قيمت و تنظيم بازار از سوي آنان مي شود.صادقي همچنين افزايش قيمت گوشت مرغ در آستانه ماه مبارك رمضان را روال هر ساله مي داند و مي افزايد: متأسفانه مسؤولان ستاد تنظيم بازار زماني وارد عرصه مي شوند كه قيمت مرغ بيش از حد افزايش مي يابد، و آنها تنها كمي از قيمت افزايش يافته آن را كاهش مي دهند.
وي با انتقاد از عملكرد ستاد تنظيم بازار اظهار مي دارد: افزايش تقاضا در اعياد و همچنين مصرف بالا در ماه مبارك رمضان از قبل قابل پيش بيني است، لذا مسؤولان بايد از قبل در اين خصوص تدابيري را اتخاذ كنند.
خريدار ديگر، از افزايش قيمت گوشت مرغ در آستانه ماه مبارك رمضان اظهار نگراني مي كند و مي گويد: اكنون كه قيمت مرغ به 2850 تومان رسيده، قطعا ً در ماه رمضان از مرز 3 هزار تومان خواهد گذشت.
وي با بيان اينكه با حذف گوشت قرمز و سفيد از سبد غذايي مردم، تأمين پروتئين مورد نياز كودكان و افراد سالخورده به يك دغدغه تبديل شده است، مي افزايد: نبايد اجازه داد سلامتي مردم فداي سود اقتصادي برخي شود.

مسؤولان حرفهاي قبلي را تكرار مي كنند
گر چه مسؤولان جهاد كشاورزي و مرغداريها همان صحبتهاي قبلي را درباره گراني قيمت جهاني نهاده هاي دامي و نرسيدن يارانه هاي دولتي تكرار مي كنند، اما به نظر مي رسد دور خيز مناسبي براي افزايش قيمتها در ايام پر مصرف اعياد شعبانيه و آستانه ماه مبارك رمضان، انجام شده است.
گفتني است، چندي پيش رئيس سازمان بازرگاني خراسان رضوي از اقدامهاي ويژه اين سازمان براي كنترل قيمتها در ايام ماه مبارك رمضان خبر داده بود.

براي نخستين بار در صنعت آب و فاضلاب كشور برگزار شد؛ سمينار آموزشي خلاقيت و نوآوري به صورت ويديو كنفرانس در آبفاي خراسان رضوي

خراسان امروز: براي اولين بار در صنعت آب و فاضلاب كشور سمينار تخصصي آموزشي خلاقيت و نوآوري به صورت ويديو كنفرانس براي كاركنان امور آب و فاضلاب استان خراسان رضوي برگزار شد.مدير آموزش و منابع انساني شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي گفت: اين سمينار آموزشي در راستاي تحولات اساسي در بخش آموزشي شركت برگزار شد.كاشاني افزود: به همين منظور براي برگزاري اين همايش بيش از 400 نفر از كاركنان ستاد و امور آبفاي استان در 10 سايت شهرستاني و يك سايت ستادي ويديو كنفرانس حضور يافته و از مفاهيم اين سمينار استفاده كردند.وي به مزاياي استفاده از اين سيستم اشاره كرد و اظهار داشت: كاهش هزينه هاي سفر، افزايش زمان همايش، تقليل مخاطرات جاني و مالي در جاده ها و ارتقاي رضايتمندي كاركنان از مزاياي تكنولوژي ويديو كنفرانس است.وي خاطر نشان كرد: برگزاري جلسه شوراي مديران به وسيله ويديو كنفرانس از برنامه هاي آينده اين شركت خواهد بود.

سازمان بازرگاني خراسان رضوي خبر داد؛ كاهش 13 درصدي تخلفات اقتصادي

خراسان امروز: ميزان تخلفات اقتصادي در خراسان رضوي در تيرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 13 درصد كاهش نشان مي دهد.در اين مدت براي بيش از 21 هزار واحد صنفي در سطح استان، يك هزار 930 مورد پرونده تخلف اقتصادي تنظيم شده است كه عمده تخلفات ثبت شده شامل گرانفروشي ميوه و تره بار، عرضه خارج از شبكه شير يارانه اي و درج نكردن قيمت كالاها و خدمات بوده است.
در مدت ياد شده در جريان بررسي و پيگيري شكايات مردمي توسط بازرسان سازمان بازرگاني خراسان رضوي، بيش از 230 ميليون ريال توسط واحدهاي صنفي به افراد شاكي برگشت و پرونده تخلف تنظيم شده براي صدور حكم مقتضي به مراجع ذي ربط ارجاع داده شد.
همچنين در تيرماه سال جاري بيش از يك هزار 500 مورد گزارش قابل پيگيري از طريق ستاد خبري اين سازمان دريافت شد كه 77 درصد آن گزارش تلفني، 16 درصد گزارش و شكايت كتبي و حضوري و هفت درصد گزارش توسط ناظران افتخاري اين سازمان بود كه حدود 25 درصد اين گزارشها پس از بررسي به احراز تخلف و تنظيم پرونده براي واحدهاي اقتصادي مربوطه منجر شد.

از روز گذشته؛ نمونه برداري از طلافروشي هاي خراسان شمالي آغاز شد

بجنورد- خبرنگار قدس: دومين جلسه كميته نظارتي انگ فلزات گرانبها با حضور نمايندگان ادارات بازرگاني و اصناف و مسؤولان اتحاديه هاي طلا و جواهر خراسان شمالي برگزار شد.
مديركل استاندارد و تحقيقات صنعتي خراسان شمالي گفت: انگ گذاري فلزات گرانبها و نظارت بر آن بر اساس قانون بر عهده سازمان استاندارد است. وي هدف از برگزاري اين جلسات را افزايش و تسريع روند استاندارد سازي طلا و بهبود فرايند كيفيت توليد و ارتقاي سطح آگاهي عمومي بيان كرد. او گفت: شروع نمونه برداري از واحدهاي طلا فروشي از تاريخ 28/5/87 (ديروز) از شهرستان شيروان خواهد بود و سپس به ترتيب شهرستانهاي اسفراين، آشخانه، گرمه و جاجرم و در پايان بجنورد انجام خواهد شد.
وي از ايجاد آزمايشگاه اكروديته انگ فلزات گرانبها در استان خبر داد.

در 15 روز اجراي طرح؛ 49 درصد خانوارهاي خراسان رضوي فرمهاي اطلاعات اقتصادي را تحويل دادند

معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي گفت: در 15 روز آغازين اجراي طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوار خراسان رضوي 695 هزار و 730 خانوار فرمهاي تكميل شده خود را تحويل داده اند.محمد مهدي مروج الشريعه افزود: اين تعداد 49 درصد خانوارهاي استان را تشكيل مي دهند.وي ادامه داد: در اين مدت دو ميليون و 169 هزار و 272 نفر معادل 39 درصد جمعيت استان به ايستگاه هاي مرتبط با طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي مراجعه كرده اند كه اين استقبال از طرح بيش از حد انتظار بود.مروج الشريعه گفت: در 15 روز آغازين اجراي طرح به طور متوسط هر مأمور آمارگير روزانه 19 خانوار آمارگيري نموده است كه به طور متوسط در شهر 18 خانوار و در نقاط روستايي 21 خانوار روزانه آمارگيري شده اند كه در كل پنج درصد پايين تر از استاندارد تعيين شده مي باشد.
وي با اشاره به فعاليت دو هزار و 449 ايستگاه در استان افزود: در حال حاضر يك هزار و 690 ايستگاه شهري و 759 ايستگاه روستايي در استان آماده دريافت فرمهاي تكميل شده طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها مي باشد.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن