تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كرمانشاه قهرمان ووشوي بانوان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كرمانشاه قهرمان ووشوي بانوان شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): در پايان رقابتهاي ووشوي بانوان جوان دومين المپياد ورزشي ايرانيان كه با شركت 131 ووشوكار در دو رشته تالو و سانشو در زنجان برگزار شد تيم كرمانشاه در سكوي نخست تيمي اين رقابتها ايستاد.


به گزارش روز چهارشنبه ايرنا ,در پايان اين مسابقات كه امروز چهارشنبه 26 تيرماه برگزار شد نفرات برتر 4 وزن رشته سانشو و 2 فرم رشته تالو مشخص شدند.
براين اساس نفرات برتر اوزان 4 گانه سانشودر وزن منهاي 48 كيلو گرم "الهه منصوريان" (لرستان) دروزن منهاي 52 كيلو گرم سونيا شاه محمدي (كرمانشاه) دروزن منهاي 56 كيلو گرم فاطمه دهقان(كهكيلويه و بوير احمد) دروزن منهاي 60 كيلوگرم فاطمه بساطي (كرمانشاه) نفرات به عناوين نخست دست يافتند.
درقسمت تالو و در فرم چيانگ شو زهرا مشكين زر (گيلان)،-كتايون رحماني(كرمانشاه) و معصمه تمبري(تهران) عناوين اول تا سوم را از آن خود كردند.
در فرم گون شو نيز فاطمه ابراهيمي(كهكيلويه و بوير احمد) الهام مقصودزاده(تهران) مرضيه صفري(اصفهان) اول تا سوم شدند.
بدين ترتيب و در رقابت هاي دختران تيم كرمانشاه با كسب3 مدال طلا ,3 نقره و 2 برنز در جايگاه نخست تيمي ايستاد,اصفهان با كسب 2 مدال طلا و 2 نقره در رديف دوم تيمي جاي گرفت و كهكيلويه و بويراحمد با به دست آوردن يك مدال طلا و 2 نقره در مكان سوم تيمي ايستاد.
 چهارشنبه 26 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن