تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804547934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان در جغرافياي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان در جغرافياي ايران
اعلام زمانبندي برگزاري نمايشگاه اوقات فراغت در 20 استان كشور ، برگزاري همايش زوج‌هاي جوان در كرمانشاه، برگزاري نمايشگاه مخترعان و مبتكران زنجاني، پرسش و پاسخ رئيس سازمان ملي جوانان با جوانان قزويني، آمار طلاق در بوشهر، نظرسنجي درباره مخالفت بيش از 70 درصد جوانان با تشريفات مراسم ازدواج از جمله فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان در اين هفته بوده است.


به گزارش باشگاه جواني برنا، سازمان ملي جوانان طي هفته گذشته در قالب اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي خود اقدامات مناسبي ويژه جوانان در استان‌هاي كشور داشته است كه در اين گزارش تنها به برخي از آنها اشاره مي‌شود. همچنين نتايج برخي تحقيقات و نظرسنجي‌هاي متقن اين سازمان نيز در اين گزارش گنجانده شده است.

برگزاري همايش زوج­هاي جوان در كرمانشاه

با حمايت سازمان ملي جوانان استان كرمانشاه همايش زوج‌هاي جوان با حضور دكتر هرسيني و 150 زوج جوان به منظور آشنايي با مهارت­هاي زندگي پس از ازدواج برگزار شد. تاكنون 12 سازمان، نهاد و فرمانداري در سطح استان براي اوقات فراغت جوانان برنامه‌هاي خود را ارائه كرده‌اند كه بر اين اساس 200 هزار جوان استان خوزستان زير پوشش قرار خواهند گرفت. حجت‌الاسلام كلاه‌كج با بيان اين مطلب افزود: بر اساس مصوبه نهمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان با موضوع اوقات فراغت، مصوب شد كليه سازمان‌ها و ادارات دولتي و غيردولتي برنامه‌هاي اوقات فراغت خود را به سازمان ملي جوانان ارائه دهند تا از امكانات رفاهي دستگاهها براي جوانان استفاده شود. مدير سازمان ملي جوانان گفت: برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي جوانان در تابستان شامل برنامه‌هاي فرهنگي، كتابخواني، اردوهاي زيارتي، سياحتي، علمي و گردشگري، تقدير از اختراعات و ابتكارات جوانان، قايق سواري رايگان ، استفاده از سينما و استفاده رايگان از استخر است.

مخالفت بيش از 70 درصد جوانان با تشريفات مراسم ازدواج

بر اساس نتايج نظرسنجي سازمان ملي جوانان 72 درصد از جوانان با اختصاص تشريفات به عنوان ضرورت مراسم ازدواج مخالفت كردند. اين نظرسنجي ارديبهشت ماه سال جاري در ميان جوانان 15 تا 29 سال انجام شد و بر اساس يافته هاي آن، نيمي از جوانان معتقدند كه در جريان زندگي، ماديات اهميت زيادي دارند اما بيش از 91 درصد از اين جامعه آماري با اينكه مهريه سنگين تضمين كننده زندگي مشترك باشد، مخالفت كردند. بهترين محيط هاي همسرگزيني از ديدگاه جوانان دانشگاه و محيط آموزش، اقوام و دوستان اعلام شده است و بيش از 87 درصد از آنان به پذيرش نظر بزرگترها براي انتخاب همسر و 40 درصد به ازدواج هاي سنتي اعتقاد داشتند. يافته هاي اين نظرسنجي در ارتباط با معيارها و ملاك هاي ازدواج جوانان نشان مي دهد كه مهمترين ملاك جوانان 15 تا 29 سال براي انتخاب همسر، اخلاق، صداقت، خانواده سالم، تناسب فرهنگي و متانت بوده است و در مقابل كمترين توجه اين جامعه آماري در جريان انتخاب همسر به فاميل بودن و آشنايي و دوستي دختر و پسر قبل از ازدواج اختصاص داشته است.

اعلام زمانبندي برگزاري نمايشگاه اوقات فراغت در 20 استان كشور

در اين نمايشگاه ها، دوازده دستگاه عضو ستاد ساماندهي امور جوانان استان ها، تشكلهاي غيردولتي جوانان و مؤسسات خصوصي به ارائه برنامه ها و معرفي امكانات خود در زمينه غني سازي اوقات فراغت مي پردازند و مسئولين ارشد استان از نزديك با ظرفيت هاي موجود، كمبودها و مشكلات متوليان دولتي و غيردولتي آشنا مي شوند. نمايشگاه هاي اوقات فراغت جوانان تا كنون در استان هاي قزوين و خراسان رضوي افتتاح و با استقبال قابل توجه مسئولين، خانواده ها و جوانان مواجه شده است. اميدي برنامه افتتاح نمايشگاه اوقات فراغت در ساير استان ها را به اين شرح اعلام كرد: ايلام در تاريخ 10 شهريور، بوشهر 6 مرداد، چهارمحال و بختياري اول مرداد، خوزستان اول مهر، خراسان جنوبي 10 تير، خراسان شمالي 8 تير، زنجان 17 تير، سمنان 15 تير، سيستان و بلوچستان 15 مرداد، فارس 6 تير، قم 23 مرداد، كرمانشاه 9 تير، كهگيلويه و بويراحمد 4 تير، گلستان 25 مرداد، لرستان 20 مرداد، مازندران 17 تير، مركزي 16 مرداد، هرمزگان 3 تير و همدان در تاريخ 1اول مرداد ماه، شاهد افتتاح نمايشگاه هاي خود خواهند بود.

مدير سازمان ملي جوانان استان بوشهر: آمار طلاق در استان بوشهر بحراني است

حجت الاسلام ابراهيمي آمار از دواج و طلاق در استان را مسئله اي بحراني دانست و با اشاره به اينكه در كشور، استان بوشهر رتبه پنجم طلاق در ميان شهرهاي كشور و رتبه دوم طلاق در روستاهاي كشور را دارد، خاطر نشان كرد: ضروريست نسبت به ايجاد كارگاههاي آموزشي و مهارت هاي زندگي بخصوص در مناطق روستايي اقدام شود. حجت الاسلام ابراهيمي، رئيس گروه مشاوران جوان استاندار بوشهر و مدير سازمان ملي جوانان اين استان در سومين نشست كار گروه اجتماعي استان كه باحضور مدير كل امور اجتماعي استانداري و ديگر مديران و روساي دستگاههاي اجرايي برگزار شد، با اشاره به اين مطلب كه 3/38درصد از جمعيت استان بوشهر 15 تا 29 سال مي باشد كه از شاخص كشوري 3درصد بيشتر است، برضرورت فرهنگ سازي ازدواج آسان و پايدار بر اساس آموزه هاي ديني تاكيد كرد و اظهار داشت: با توجه به شمار روز افزون جوانان مجرد، مسئولان بايد اهتمام بيشتري به تسهيل شرايط ازدواج جوانان داشته باشند.

سمن‌ها بازوان جدي سازمان ملي جوانان هستند

محسن روحي، مدير سازمان ملي جوانان استان كرمان در اين جلسه انتظارات سازمان از سمن ها و بالعكس را اعلام كرد و گفت:سمن‌هاي جوانان بازوان جدي سازمان ملي جوانان در راستاي اجراي سند فرابخشي ساماندهي امور جوانان و فرهنگ سازي در اين حوزه هستند. اين سمن ها پل ارتباطي بين سازمان و دستگاه هاي اجرايي و مردم محسوب مي شوند. وي با اشاره به برگزاري جلساتي براي آشنايي جوانان با فعاليت سازمان هاي مردم نهاد و در راستاي توسعه مشاركت هاي اجتماعي گفت: در گام بعدي، كارگاه هاي آموزشي ويژه مديران دستگاه ها براي آشنايي با دستاوردهاي اين سمن ها برگزار خواهد شد. با توجه به اينكه اين تشكل ها، مردمي هستند، بايد تعاملات خود را با دستگاه ها تقويت كنند.

مخترعان و مبتكران زنجاني زير سقف يك نمايشگاه

مدير سازمان ملي جوانان استان زنجان در مراسم افتتاحيه جشنواره مخترعان و مبتكران جوان استان از گشايش نمايشگاه مخترعان جوان استان با ارائه بيش از 60 طرح خبر داد. طيب جعفري در مراسم افتتاحيه نخستين جشنواره مخترعان و مبتكران جوان استان با اشاره به اين مطلب كه در اين جشنواره 30 مخترع با 60 اختراع حضور داشته اند گفت: نقاط ضعف و قوت اين ابتكارات در نشست هاي تخصصي با حضور مديران اقتصادي در بخش هاي دولتي و غيردولتي مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت. وي بر هم نوايي و همگرايي مسئولين براي جلوگيري از فرار مغزها تأكيد كرد و گفت: لازم است كه حضور مؤثر مخترعان و مبتكران جوان در امور استان را تثبيت كنيم تا موجب توسعه كشور شوند. بسترسازي براي ترسيم چشم انداز و برنامه هاي آتي كه امكان ايجاد تيمي از مبتكران جوان را بدهد، از اهداف نهايي اين جشنواره است.

پرسش و پاسخ رئيس سازمان ملي جوانان با جوانان قزويني برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان، پنجم تير ماه با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان در محل استانداري قزوين برگزار شد. طي سفر دو روزه حجت الاسلام حاج علي اكبري، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان به استان قزوين كه از بعد از ظهر ديروز آغاز و طي آن، توانمندي ها و مشكلات جوانان استان بررسي شد. جلسه ديدار و پرسش و پاسخ جوانان نمونه استان قزوين نيز بعد از ظهر ديروز در سالن اجتماعات استانداري برگزار شد و جوانان اين استان نقطه نظرات، انتقادات و پيشنهادات خود را در فضايي صميمانه مطرح كردند. رئيس سازمان ملي جوانان در اين سفر، ضمن زيارت گلزار شهداي قزوين، با امام جمعه و استاندار، ديدار خواهد كرد و در جمع دانش آموزان اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان قزوين حضور مي يابد.

حمايت سازمان ملي جوانان كرمان از 165 برنامه فرهنگي در سال 86

مدير سازمان ملي جوانان استان كرمان اعلام كرد: در سال 86 با حمايت سازمان ملي جوانان، 165 برنامه توسط سازمان­هاي مردم نهاد و مجموعه­هاي فرهنگي در سطح استان برگزار شد. محسن روحي با اشاره به حمايت سازمان از فعاليت­هاي خودجوش و سازماندهي جوانان افزود: اين سازمان جهت اعتلاء و رشد نسل جوان از فعاليت­هاي خودجوش و ارزشمند جوانان حمايت كرد. مدير سازمان ملي جوانان كرمان گفت: در سال گذشته سازمان­هاي مردم نهاد و مجموعه­هاي فرهنگي با ارائه طرح­هاي خود به سازمان و پس از تاييد در شوراي داوري طرح­ها، كمك هزينه­اي جهت برگزاري برنامه­هاي خود دريافت كردند. محسن روحي از حمايت مالي از فعاليت­هاي فرهنگي، هنري، اجتماعي، ورزشي و علمي سمن­ها و مجموعه­­هاي فرهنگي خبر داد و گفت: سازمان­هاي مردم نهاد سازمان ملي جوانان، رده­هاي مقاومت بسيج و كانون­هاي فرهنگي و هنري مساجد، هيئت­هاي مذهبي و گروههاي فرهنگي و هنري خودجوش جوانان از جمله حمايت­شدگان توسط اين سازمان هستند.

***

در باشگاه جواني برنا ثبت نام كنيد: [email protected]

پيامك ارتباط با برنا: 10000313
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن