تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802758942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح سومین سالن خدمات اینترنتی تبیان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: افتتاح سومین سالن خدمات اینترنتی تبیان

سومین مسجد نمونه تهران به سالن خدمات اینترنتی ( كافی نت) تجهیز شد.عصر پنجشنبه 17 مهرماه 82 سالن خدمات اینترنتی تبیان مجهز به 8 دستگاه رایانه به همراه یك دستگاه چاپگر و تجهیزات شبكه و مودم و 50 عنوان نرم افزار اسلامی درمسجد الزهرا( س) واقع در شهرآرا خیابان 25 افتتاح گردید.

این سالنها كه با هدف استفاده كاربران از فضایی سالم جهت كار با اینترنت فیلتر شده و نرم افزارهای مجاز و مفید و همچنین فراگیری آموزشهای كاربردی رایانه راه اندازی شده است به همت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و در راستای طرح هزار مسجد انجام می پذیرد.

در مراسم افتتاحیه این سالن كه آقایان مجردی قائم مقام مدیر عامل موسسه تبیان ، دكتر نورعلیزاده مسئول اجرای طرح هزار مسجد، چند تن از كاركنان موسسه ، امام جماعت و هیات امناء مسجد، حجت الاسلام دعایی نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی و سردبیر روزنامه اطلاعات و همچنین جمعی از مسئولین و اعضای پایگاههای بسیج منطقه شركت داشتند .

آقای مجردی برای آشنایی حضار با این طرح و فعالیتهای موسسه تبیان توضیحاتی را ارائه نمودند كه خلاصه آن بدین شرح است:



" امروز عرصه تبلیغ و فناوری تبلیغات است كه توجه اصلی این مسئله نیز معطوف به اینترنت شده است و با وجود اینترنت و رشد روزافزون آن محلی برا ی تبادل نظر و اخبار و كلاً ارتباطات ایجاد گردیده است.

كشورما كشوریست كه همواره مورد تهاجم های گوناگون سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و ... قرار گرفته است و درحال حاضر روزانه تعداد زیادی سایت وارد شبكه اینترنت می شود وهمواره اینچنین بوده است كه درمقابل هر مشكلی راه حلی ارائه گردد.



لذا تبیان با فناوری ارتباطات جدید، با طرح ارائه معارف اسلامی با زبانی نوین و گویا ، سعی و تلاش در ارائه راهكارهایی جدید ، مفید و اسلامی به كاربران برای مقابله با اینگونه تهاجمات نموده است.

از راهكارهای مفید تبیان می توان به راه اندازی سایتی با مطالب ارزنده همچون مشاوره های شرعی ، حقوقی، مذهبی، روانشناسی ، پزشكی و ... و همچنین بخشهایی چون ورزشی، هنری، اجتماعی، آموزشی ، معارف اسلامی وحوزه علمیه اشاره نمود.

دراین سایت علاوه بر بخشهای فوق الذكر هر روز وهرهفته پرسشهایی مطرح می گردد و به كسانی كه پاسخ صحیح به آنها بدهند جوایزی نفیس وهمچنین اینترنت رایگان تقدیم می شود.



از خدمات دیگر این سایت چت در محیطی سالم ، صفحات و بلاگ و... می باشد كه كاربران می توانند درمحیطی امن و بدور از هرگونه مزاحمتی به فعالیت بپردازند.

از دیگر فعالیت های موسسه می توان به تولید كارتهای اینترنت مخصوص خانواده ها و با فیلترقوی اشاره نمود كه خود یكی از راهكارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

در این راستا یكی از طرح های مهم موسسه تبیان طرح 1000 مسجد بوده كه در دستور كار قرار گرفته است كه این طرح به بررسی و راه اندازی كافی نت ( سالن خدمات اینترنتی ) در مساجد می پردازد . تا به امروز 3 مسجد درسطح تهران به سالن خدمات اینترنتی تجهیز شده است كه انشاء ا... در آینده بتوانیم به جایی برسیم كه در تمام مساجد ایران به گونه ای مفید واسلامی از این فناوری استفاده كنیم . امید است با توكل به خدا بتوانیم در این عرصه راهكارهایی مفید به مردم مسلمان ایران عرضه نمائیم. "



درادامه جلسه جناب حجت الاسلام والمسلمین دعایی نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی و سر دبیر روزنامه اطلاعات به ایرا د سخنرانی پرداختند و مسائل مربوط به فناوری روز و راهكارهای موجود دراین زمینه را تشریح نمودند.

در پایان مراسم ، حاضرین به اتفاق از سالن مذكور دیدن به عمل آورده و از نزدیك با سایت تبیان وخدمات آن آشنا شدند.گفتنی است در راستای طرح تجهیز مساجد به اینترنت ، مسجد حضرت ابوالفضل ( علیه السلام) واقع درمهرآباد جنوبی ، خ توكلی ، خیابان شهید انصاری در برنامه بعدی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان قرار دارد كه در آینده ای نزدیك انشاءا... شاهد تجهیز این مسجد به سالن خدمات اینترنتی خواهیم بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 535]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن