تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804543134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه كردستان/ نفرات برتر جشنواره جوان خوارزمي بدون كنكور وارد دانشگاه خواهند شد اولين همايش ملي علوم دام و آبزيان در سنندج برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /اخبار كوتاه كردستان/ نفرات برتر جشنواره جوان خوارزمي بدون كنكور وارد دانشگاه خواهند شد اولين همايش ملي علوم دام و آبزيان در سنندج برگزار مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - سنندج
سرويس: شهرستان‌ها

در دهمين گردهمايي كشوري جشنواره جوان خوارزمي كه با حضور دبيران اين جشنواره از سراسر كشور در سنندج برگزار شد اهداف وبرنامه‌هاي اجرايي جشنواره دهم جوان خوارزمي مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ايسنا، رشيد قرباني، معاون آموزش و پرورش نظري ومهارتي سازمان آموزش وپرورش كردستان در اين گردهمايي گفت: تمامي دانشجويان كارداني، مراكز تربيت معلم وآموزشكده‌هاي فني وحرفه‌اي و دانش‌آموزان دبيرستاني و پيش دانشگاهي مي‌توانند در اين جشنواره كه از اول تيرماه سال جاري آغاز خواهد شد شركت كنند.

قرباني تصريح كرد: معرفي سياست‌ها و برنامه‌هاي اجرايي دهمين جشنواره جوان خوارزمي، تشريح و تبيين شاخص‌هاي طرح‌هاي برگزيده و نحوه برنامه‌ريزي در خصوص مستندسازي اين جشنواره از اهداف برگزاري جشنواره است.

وي خاطر نشان كرد: نفرات برتر اين جشنواره جزء نخبگان علمي محسوب شده وبدون كنكور به مراكز آموزش عالي راه خواهند يافت.

گفتني است طرح هاي برگزيده ي استاني به مرحله كشوري راه يافته ودر آبانماه سال جاري طرح هاي برگزيده كشوري معرفي ومورد تقدير قرار خواهند گرفت.

****برگزاري اولين همايش ملي علوم دام و آبزيان در سنندج

اولين همايش ملي علوم دام و آبزيان به ميزباني به ميزباني به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج در اين شهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ايسنا، در اين همايش كه چهره‌هاي ماندگار دامپزشكي، استادان دانشگاههاي شبستر، اراك، ايلام و سنندج حضور داشتند بر استفاده از آخرين يافته‌هاي علمي تأكيد شد.

ارسالان ازهاري معاون امور مالي و برنامه ريزي استاندار كردستان در اين همايش طي سخناني اقدامات دولت در بخش آبزيان و دوام را مطلوب خواند و گفت: در اين زمينه چندين طرح بزرگ استان كردستان در حال اجرا است.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج نيز از دانشگاه به عنوان تأثير گذارترين نهاد در توليد علم نام برد و گفت: از تعداد ‌٦٠٠ مقاله ارسال شده به دبيرخانه تعداد ‌٢٠٠ مقاله برگزيده در اين همايش قرائت خواهد شد.

دكتر فكور ارائه آخرين يافته‌ها و دستاوردها و نوآوري‌هاي مرتبط با آبزي پروري و دامپروري را براي رسيدن به خلاقيت و نوآوري در زمينه بهداشت و پرورش دام طيور و آبزيان را ازجمله اهداف برگزاري اين همايش عنوان كرد.

دكتر مدنيان، رييس فرهنگستان گروه دامپزشكي كشور نيز در اين همايش برتوليد غذاي سالم تأكيد كرد و از دامپزشكي به دليل مقابله با بيماريها به عنوان خط مقدم ياد كرد.

وي در ادامه بر توليد گوشت و شير بيشتر در جامعه تأكيد كرد و ارزيابي خود را از اين همايش تبادل افكار بين استان ها و براي رسيدن به آخرين يافته هاي عملي برشمرد.

***دهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز با اهداء لوح ياد بود به خيرين در سنندج

به گزارش خبرنگار ايسنا در سنندج استاندار كردستان در اين همايش با اشاره به اينكه مدرسه‌سازي محور جاودانه است گفت: بسياري از امور خير بدون مشاركت مردم مقرر نمي‌شود و زماني كه از روي اخلاص باشد ارزشمندتر خواهد بود.

اسماعيل نجار از مسؤولان خواست در سال جاري به پيشرفت كيفي‌سازي كارها توجه كنند و با بكارگيري روشهاي نوين مدارس خوبي بسازند.

خسرو ساكي، رييس آموزش و پرورش كردستان نيز در اين جشنواره گفت: از مجموع دو هزار و ‌٧٠٠ مدرسه فعال در استان كردستان، يك هزار و ‌٤١ مدرسه دو نوبته، ‌٧٥٠ مدرسه فرسوده، ‌١٥٣ مدرسه استيجاري و ‌٦٠ مدرسه به مقاوم‌سازي نيازمندند.

ساكي افزود: از اعتبارات آموزش و پرورش در‌٣ سال گذشته بيش از‌٧٠٠ ميليون ريال هزينه و مقرر شده كه در سال جاري ‌٩٩٨ طرح مدرسه‌سازي به نتيجه برسد.

اراهيم سحامي، رييس مجمع خيرين مدرسه‌ساز استان كردستان نيز با اشاره به اين كه در اين مجمع هم اكنون ‌٥٠٠٠ نفر عضو كه ‌٧٠ درصد از آنها غيربومي هستند فعاليت دارند گفت: در سال ‌٨٦ تعهد خيرين ‌٩ ميليارد تومان بوده و پيش‌بيني مي‌شود امسال اين تعهد بيشتر از سال گذشته باشد.

***درختان معابر و پاركهاي سنندج آفت زدايي شد

به منظور كنترل آفات و بيماري‌هاي درختي، درختان معابر و پاركهاي سنندج از اوايل فصل بهار تا پايان خرداد ماه سمپاشي و آفت‌زدايي مي‌شود.

پوررضايي، شهردار سنندج در گفت وگو با خبرنگار ايسنا در كردستان گفت: آفت‌زاديي و سم‌پاشي درختان معابر و پارك‌هاي سطح شهر در ‌٢ مرحله انجام شد كه در هر مرحله به مدت ‌١٥ روز به وسيله پمپهاي سمپاشي درختان آفت‌زاديي مي‌شود.

پور رضايي با اشاره به اين كه آفات درختان بعد از خردادماه با مهاجرت درختان تمام سطح شهر را مي‌گيرد گفت: به منظور مبارزه با اين امر و جلوگيري از پخش آفات در سطح شهر كار سمپاشي درختان هرساله در فصل بهار در مناطق سه گانه تا پايان خرداد انجام مي‌شود.

*** اختصاص ‌١٢ ميليارد تومان براي اجراي طرح ملي بزرگراه همدان- سنندج

مديركل اداره راه و ترابري استان كردستان گفت: امسال براي اجراي طرح ملي بزرگراه همدان- سنندج ‌١٢ ميليارد تومان اعتبار اختصاص يافته است.

مهندس وجدي در گفت وگو با خبرنگار ايسنا، در سنندج گفت: اين بزرگراه تنها راه ارتباطي شبكه حمل و نقل استان به شرق كشور است.

وي با اشاره به اين كه اين طرح جزو مصوبات سفر رياست جمهوري است، افزود: اتمام بزرگراه همدان ــ سنندج عامل مهمي براي كاهش حوادث و تصادفات و زيان ناشي از آن است.

وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر اين طرح ‌٣٣ درصد پيشرفت فيزيكي دارد و از اهداف اتمام اين پروژه مي‌توان به بهبود شرايط اقتصادي و اجتماعي منطقه اشاره كرد.

***تاكيد استاندار كردستان بر حمايت از سرمايه گذاري در استان

استاندار كردستان برحمايت از سرمايه‌گذاري در استان و جلب و جذب سرمايه گذاران در اين منطقه تا كيد كرد.

به گزارش ايسنا، اسماعيل نجار در جلسه شوراي توسعه و برنامه‌ريزي استان گفت: حمايت از سرمايه‌گذاري بعنوان يكي از سياستهاي دولت بايد سرلوحه امور استان قرار گيرد.

وي اعتبارات هزينه‌هاي جاري استان را ‌٥٥ ميليارد و ‌٤٠٠ ميليون تومان اعلام كرد و افزود: سياست دولت ارتقاء امور و كاهش هزينه‌هاي جاري است كه نيازمند مديريت است.

وي اظهار كرد: مسؤولان بايد با خدمت به مردم و توسعه استان در عملي شدن سياست‌هاي كاري دولت تلاش كنند.

در ادامه اين جلسه معاون امور مالي و برنامه‌ريزي استاندار كردستان نيز طي سخناني گفت: امسال بيش از ‌١٦٣ ميليارد تومان اعتبار عمراني به استان كردستان اختصاص يافته كه در مقايسه با سال گذشته ‌٢١ درصد رشد دارد.

وي اعتبارات ملي استان را در سال جاري ‌٦٠ ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: در حال حاضر يك هزار و ‌٧٠٤ پروژه عمراني در استان وجود دارد.

ارسلان ازهاري همچنين از اختصاص ‌٥٦ ميليارد تومان اعتبار به ‌٤٩٥ پروژه در استان خبر داد و اظهار كرد: با تخصيص ‌١٠٠ درصد اين ميزان اعتبار پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال جاري اين پروژه‌ها به بهره‌برداري برسد.

وي در پايان از افزايش ‌٣/٤ اعتبارات عيدي، حقوق و مزايا در استان خبر داد و تصريح كرد: اين ميزان اعتبار ‌٢٢ ميليارد و ‌٢٠٠ ميليون تومان بوده است

انتهاي پيام
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 627]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن