تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804389671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار فارس:فرمانداريهاي فارس ستاد مسكن تشكيل دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار فارس:فرمانداريهاي فارس ستاد مسكن تشكيل دهند
شيراز - خبرگزاري مهر: محمدرضا رضا زاده گفت: فرمانداري شهرستانهاي فارس مانند استانداري در خصوص پيگيري طرح مسكن اقشار كم درآمد ستاد هاي مسكن تشكيل دهند.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، رضا زاده ظهر امروز در شوراي اداري استان فارس افزود: اين ستاد در فرمانداريها مي توانند با همكاري ادارات تعاون هر شهرستان موانع پيش رو عمليات اجرايي احداث طرحهاي مسكن مهر را دنبال كرده و به روند كار سرعت بخشند.

استاندار فارس گفت: سال گذشته در سطح استان در حوزه طرح مسكن مهر كارهاي مقدماتي نظير ثبت نام، شناسايي افراد واجد شرايط، تامين زمين و... انجام شده و امسال نيز براي فارس اهدافي را در خصوص اجراي اين طرح تعريف كردند كه بايد محقق سازيم.

رضا زاده اظهار داشت: براي امسال در استان فارس بر اساس برنامه ريزيها بايد 34هزار واحد به مرحله پي سازي 24هزار واحد به مرحله تكميل سقف و 15هزار واحد نيز به مرحل سفت كاري برسد.

وي با بيان اينكه از اين مرحله به بعد نقش تعاوني ها پر رنگ تر خواهد بود، افزود: برخي از تعاونيها نسبت به امور خود اشراف داشته و برخي نيز هنوز توجيه نشده اند كه در خصوص اين دسته از تعاوني ها بايد اقدامات لازم را صورت داد.

استاندار فارس در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به خشكسالي اخير استان گفت: اين استان جزء مناطقي است كه بيشترين لطمات را در بحث خشكسالي ديده است.

رضا زاده با بيان اينكه در پي اين مسئله، مشكلاتي نيز در بخش هاي تامين آب و برق خواهيم داشت افزود: در اين شرايط براي كاهش مشكلات ناشي از خشكسالي در ابتدا بايد با مديريت مناسب صرفه جويي را در دستور كار قرار دهيم.

وي گفت: در اين رابطه واحد هاي صنعتي مي توانند تاثير گذار باشند و با برنامه ريزي درست دستگاه هاي سنگين خود را در ساعات پيك مصرف برق خاموش كرده و يا از مولد استفاده كنند.

ارشد مديران اجرايي استان افزود: در بخش كشاورزي نيز توجه به صرفه جويي در ساعات پيك مصرف اب ضروري محسوب شده و حتي اصناف نيز مي توانند در اين مابين با خاموش كردن چراغ هاي اضافي خود در كاهش مصرف برق سهيم باشند.

رضا زاده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مراسم بزرگداشت دو واقعه سوم خرداد ماه و اربعين شهداي انفجار شيراز مقارن روز گذشته در شيراز گفت: مقارن سوم خرداد ماه در شرايطي كه دشمن پس از خرمشهر در ذهن خود رسيدن به تهران را ترسيم مي كرد با شكست هاي پي در پي توسط سربازان امام زمان(عج) عقب نشيني كرد و در جهان رسوا شد.

استاندار فارس گفت: بعد از آن نيز استكبار براي هر عمل خود بهانه اي مي آورد تا از رسوايي فرار كند كه نمونه آن را در واقعه طبس ديدم كه استكبار در پي ان رسوايي بزرگ هدف از ورود به طبس را آزادسازي گروگان هاي خود عنوان كرد.

رضا زاده با تاكيد براينكه در واقعه انفجار شيراز نيز عمل تروريستي استكبار به رسوايي آنان منجر شد، افزود: آن كشورهايي كه مدعي دموكراسي در جهان هستند همگان ديدند كه چگونه زنان و مردان بي دفاع را با عمليات تروريستي به شهادت رساندند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 376]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن