تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816869144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متریال -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: متریال داش ممد 29 شهريور 1388, 10:17 این کار را ببینید دوستان چطوری می تونم این متریال را واسه برج درست کنم و چطوری کثیفش کنم ممنون ali_tavanaie 29 شهريور 1388, 18:46کاری نداره،باید بری توی یک نرم فازاری مثل فوتوشاپ با همون رنگ یک نقشه متناسب با سایزت بسازی ، بعد نقاط تو رفتگی و کثیفی رو درست کنی (ترجیهاً تو لایه های متفاوت) و این رو به جای نقش دیفیوز بزاری، بعد میری نقاط تورفتگی رو مخفی میکنی، کثیفی ها رو خاکستری میکنی ، خود رنگ اصلی رو هم خاکستری روشن تر میدی و این نقشه رو برای رفلکت یا گلاسینس میزاری (رنگ ها به مقدار رفلکتت بسگی دارند). در نهایت هم فقط نقاط تو رفتگی رو میاری و به bump یا displace نسبت میدی. باید یک مودیفایر متناسب با جسمت هم از نوع uvwmap نسبت بدی که برای این حجم استوانه ای cylender میشه. داش ممد 30 شهريور 1388, 15:50سلام می شه اون دوخط اخر را بیشتر توضیح بدی :oops: ali_tavanaie 30 شهريور 1388, 16:11ببین هر جسمی یک حالتی داره ، مثلاً یک دیوار حالتش مکعبی (box) هست یا یک دشت صفحه یا plane هست، یا یک کره حالتش کروی یا sphere هست ، در اون برج حالت استوانه ای یا cylenderical فکر کنم هست پس باید مودیفایر uvw map بهش نسبت بدی و نوعش رو استوانه ای و ترجیحاً real world map size باشه ، real world رو تو متریال ادیتور و خود جسم هم بهتره فعال کنی. برای فرورفتگی ها هم باید یک map از جنس bump که تقریبی یا displace که واقعی است به جسم اعمال کنی تا فرورفتگی در نقاط سیاه و بر آمدگی در نقاط سفید ایجاد شه ، در عین حال مقدار کنار هر map و شدت سیاه سفیدیش شدت این کار رو تعیین می کنه.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن