تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803181303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دیگررسانه ها(ازتذکر رهبرانقلاب به کواکبیان تاعروس فراری)


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آخرین نیوز: نگاهی به خبرهای سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی.    تذکر رهبر انقلاب به کواکبیان درباره مهریه همسرش (مهر)                     

نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: در سال ۶۱ به همراه چند نفر از دوستان که همگی قصد تشکیل زندگی داشتیم، برای ازدواج و قرائت خطبه عقد خدمت آیت الله خامنه ای رسیدیم .وی ادامه داد: قبل از عقد همه افراد به ترتیب مهریه خود را اعلام کردند تا اینکه نوبت به من و همسرم رسید، و من با صدای بلند گفتم: "مهریه ما ۲۰۰ هزار تومان است".ایشان تاملی کردند و به یکباره رو به من و همسرم فرمودند: من خطبه شما را نمی خوانم، بروید با مهریه متعارف بیایید. آقازاده ورزشی بازداشت شده کیست؟ (خبرآنلاین)                       

پس از اعلام خبر بازداشت یکی از آقازاده های ورزشی، گمانه زنی ها درباره این آقازاده ورزشی حکایت از آن دارد که متهم به احتمال زیاد، مدیرکل جوان یکی از ادارات کل تربیت بدنی است که دو سال قبل، در زمان ساخت و سازهای مربوط به برگزاری بازی های کشورهای اسلامی بازداشت شد و کارش را هم از دست داد.مردانی که ازدواج کرده‌اند رفتار بهتری دارند (خبرآنلاین)                      

دانشمندان اعلام کردند: مردانی که ازدواج کرده‌اند برخورد بهتری دارند و کم‌تر باعث بروز مشکلات اجتماعی می‌شوند. گاف جدید برای اشتون گران تمام می‌شود (رجا نیوز)                      

"کاترین اشتون" پس از پایان مذاکرات دو روزه‌ ایران و 1+5 در ژنو بیانیه‌ای را قرائت کرد که با محتوای مذاکرات و توافقات انجام شده در مذاکرات منطبق نبود.به نظر می‌رسد این ناشی‌گری جدید خانم اشتون که احتمالاً برای حفظ آبروی 6 کشور پس از ناکامی در تحمیل دستور کار مشخص به ایران تدارک دیده شد، برای وی و طرف‌های مقابل گران تمام شود. پیاز روزی 50 تومان گران می شود (عصرایران)                      

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار کشور گفت: قیمت پیاز در بازارهای کشور روزانه 50 تومان افزایش پیدا می کند و اگر راهکاریی برای جلوگیری از خروج آن از کشور اندیشیده نشود در روزهای آینده شاهد بی ثباتی قیمت و یا کمبود این محصول صیفی در بازار خواهیم بود. توصیه اخلاقی سیدحسن نصرالله به جوانان (مشرق)                      

دبیرکل حزب الله لبنان به جوانان توصیه کرد، قدر جوانی خود را بیشتر بدانند، چراکه مرگ فقط مختص افراد با عمر بالا نیست و لحظه لحظه عمر آنان دیگر باز نخواهد گشت و روزی فراخواهد رسید که حسرت بازگشت حتی یک دقیقه ای برای انجام اعمال نیکو به دنیا را خواهند داشت. یک استاد عربستانی بخاطرنوشتن مقاله ای درباره خاندان سلطنتی بازداشت شد (بی بی سی)                      

یک استاد  رشته حقوق در عربستان، که مقاله ای درباره جنگ قدرت در خاندان سعودی نوشته بود، بازداشت شده است. عبدالکریم در مقاله خود نوشته بود" مرگ ملک عبدالله "ممکن است به فرو پاشیدن عربستان منجر شود. ناامیدی آمریکا از توقف شهرک سازی (العالم)                       

آمریکا درخواست خود مبنی بر توقف کوتاه مدت شهرک سازی از سوی رژیم صهیونیستی را به حال تعلیق درآورد و با این اقدام مذاکرات سازش بین این رژیم و تشکیلات خودگردان را با بلاتکلیفی بیشتری مواجه ساخت. سازمان ورزش اجازه ندهد ورزشکاران فاسد ، ورزش را بدنام کنند (مهر)                      

دادستان تهران از آزادی فوتبالیست ها و بازیگری که در پارتی اخیر دستگیر شده بودند خبر داد و گفت: به زودی محاکمه این افراد برگزار می‌شود ولی از دستگاه ورزش می‌خواهیم اجازه ندهند ورزش ما با این افراد بدنام شود. افشای حاشیه‌های قبل از اعدام صدام (سی ان ان)                      

صدام را در حالی که سرش پوشیده و دست‌هایش بسته بود به محل اعدام آوردند، بدن او بطور غیرارادی می لرزید اما در زمان صحبت کردن به گونه‌ای حرف می‌زد که گویی هنوز رئیس‌جمهور است. پس از ورود صدام به اتاق، حکم اعدام وی قرائت شد، سپس "موفق الربیعی" به صدام نزدیک شد و از او پرسید، آیا می‌ترسد؟ و صدام در حالی که بدنش می‌لرزید! پاسخ منفی داد. صدام در همان مکان اعدام شد که رژیم سابق عراق از آن برای اعدام عناصر حزب شیعی "حزب الدعوة" عراق استفاده می‌کرد. پس از قرائت حکم، نگهبانان پاهای صدام را بستند که صدام به این اقدام آنان اعتراض کرد و گفت که این طور نمی‌تواند از پله‌های سکوی دار بالا برود اما یکی از نگهبانان به او گفت: "به جهنم"! منع یهودیان از معامله ملک با اعراب (پرس تی وی)                      

ده‌ها خاخام‌ صهیونیست با صدور حکم، یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغال شده را از هرگونه فروش یا اجاره دادن خانه به اعراب منع کرده‌اند. عربستان 10 سال دیگر هسته ای می شود (تابناک)                      

معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور تجارت گفت: عربستان سعودی قصد دارد در طول 10 سال آینده به کشوری هسته ای تبدیل شود و خواهد توانست انرژی هسته ای تولید کند. عاشقان امام حسین (ع) در ونزوئلا اشک ماتم ریختند (واحد مرکزی خبر)                      

در نخستین شب از ماه محرم، جمعی از عاشقان امام حسین (ع) در پایتخت ونزوئلا عزاداری کردند، در این مراسم عزاداران حسینی با نوحه سرایی و سینه زنی با آرمان های مولای کربلا تجدید پیمان کردند.نامه قرائتی به هیات‌های مذهبی                      

رئیس ستاد اقامه نماز در آستانه ماه محرم به هیات های مذهب توصیه کرد، از کسانی دعوت کنند که علاوه بر تحریک عاطفه، عقل و حماسه را نیز رشد دهند و اشعار، برخاسته و برگرفته از آیات و روایات و تاریخ کربلا باشد وآن‌گونه عزاداری کنند که اگر صاحب اصلی عزا، امام زمان(عج) وارد مجلس شد، آنها را دعا کند. خبرگزاری فرانسه و یخ بی اعتمادی بین ایران و غرب                    

این خبرگزاری اعلام کرد: تحلیلگران و دیپلمات ها معتقدند، مذاکرات ژنو در خصوص مسایل هسته ای ایران نتوانست فضای سنگین بی اعتمادی بین تهران و گروه 1+5 را از بین ببرد اما تصمیم برای ادامه گفتگوها در استانبول به منزله آغاز روند مذاکرات است. افراد چاق در اروپا دو برابر شده اند (رویترز)                      

محققان علوم پزشکی اعلام کردند : بیش از نیمی از بزرگسالان اروپا، چاق یا مبتلا به اضافه وزن هستند. نظر چند کاربر درباره آب پاشی تهران + عکس (تابناک)                      

                     

-طرح خیلی بانمکی است، ادامه داشته باشه همه شادتر خواهند شد! -خسته نباشید دیدم هوا چه عالی شده یهو!!-مراقب باشین یهو سیل نیاد!  قطورترین پرونده قضایی در دادسرای تهران (ایسنا)                       

یکی از پیچیده ترین پرونده های تاریخ قضایی کشور با 25 هزار شاکی مربوط به شرکت تعاونی مسکن کارگران برق تهران است و 10 متهم دارد.این پرونده حجمی برابر با 17کارتن مدارک و اسناد دارد و در حال بررسیست. ازدواج پسر 5 ساله با دختر 3ساله (مشرق)                      

یک پسر بچه پنج ساله در سوریه به نام "خالد" با دختری سه ساله به نام "حله" در منطقه "هومز" در 180 کیلومتری شمال "دمشق" پیمان زناشویی بستند! تهدید یک نماینده به افشای مستندات رشوه‌گیری برخی قضات (مشرق)                     

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه شکایت برخی قضات از بنده موضوعی رسانه‌ای نیست، گفت: من شواهد و دلایلی برای اظهار نظرم داشتم که به موقع آنها را بیان می‌کنم. چندی پیش خبری مبنی بر شکایت جمعی از قضات استان تهران از محمد‌تقی رهبر نماینده‌ مردم اصفهان به دادستان دادگاه ویژه‌ روحانیت به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، اهانت و هتک حرمت منتشر شد. 10 هزار کارت سوخت در انتظار ابطال (واحد مرکزی خبر)                      

رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور گفت: سازمان تاکسیرانی، تاکنون ده هزار تاکسی تهران را که از ارائه خدمات عمومی خودداری می کردند، برای ابطال کارت سوخت به این ستاد معرفی کرده است. عروس، شب عروسی از آرایشگاه فرار کرد (خبرآنلاین)                      

عروس 16 ساله ای در مشهد که در شب عروسی خود به علت تنفر از نامزدش و نیز اجباری بودن ازدواج از آرایشگاه فرار کرده بود پس از 48 ساعت فرار از خانه و نجات از چنگ یك جوان شیطان پرست به پلیس پناهنده شد.   شبکه  خبر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 520]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن