تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803882781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور: دستاوردهاي علمي ايران،بي نظير است؛ آماده مذاكره ايم؛توفان بيداري جهاني در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رئيس جمهور: دستاوردهاي علمي ايران،بي نظير است؛ آماده مذاكره ايم؛توفان بيداري جهاني در راه است
رئيس جمهور ، دستاوردهاي علمي كشور را در سال هاي پس از انقلاب اسلامي به ويژه سال هاي اخير ، كم نظير دانست و ايران را در زمينه توان علمي ، در منطقه داراي رتبه نخست و در جهان داراي جايگاه دوازدهم توصيف كرد . وي بار ديگر بر آمادگي كشورمان براي مذاكره عادلانه و محترمانه تاكيد كرد و به كشورهاي استكباري هشدار داد بيداري جهاني در راه است .
دستاوردهاي علمي ايران ، كم نظير است ؛ در جهان علم ، دوازدهم هستيم

رئيس جمهور در مراسم گراميداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ، دستاوردهاي ملت ايران را در اين سه دهه ، كم نظير خواند .

آقاي احمدي نژاد ، با اشاره به رشد جهشي علمي در ايران ، گفت : آمارهاي رسمي ، اكنون رشد علمي ايران را در منطقه ، اول ؛ و در جهان ، دوازدهم تخمين مي زنند و به زودي ارتقاي رتبه جهاني ايران به پنجم تا ششم جهان را شاهد خواهيم بود .

وي ساخت پيشرفته ترين داروهاي نوتركيب ، توسعه جهشي در امور هسته اي و پرتاب ماهواره نويد علم و صنعت را تنها بخش كوچكي از دستاوردهاي بزرگ ملت ايران در چند سال اخير دانست و گفت : ماهواره نويد كه چندي پيش پرتاب شد ، اكنون تصاوير بسيار شفافي از مراكز مهم جهاني براي ايران ارسال كرده است .

رئيس جمهور همچنين به پيشرفت هاي چشمگير متخصصان ايراني در بخش هسته‌ اي اشاره كرد و گفت : در چند روز آينده ، چند دستاورد بسيار بزرگ در عرصه هسته اي را اعلام مي كنيم .

احمدي نژاد با بيان اينكه با همه اين پيشرفت ها ، هنوز در ابتداي راه هستيم ، گفت : براي رسيدن به قله ها و آرمان ها بايد با تقواي الهي ، با وحدت و مجاهدت هر چه بيشتر تلاش كنيم .

وي افزود : به عنوان يك اصل خدشه ناپذير ، ملت ايران آزادي ، ‌عدالت ، پيشرفت ،‌ اعمال حاكميت ملي و كرامت را حق همه ملت هاي عالم مي داند و بر اين حق الهي ، تاكيد مي كند .

جهان به نظم جديدي نياز دارد

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در مراسم گراميداشت 22 بهمن در ميدان آزادي گفت: جهان نيازمند نظم جديدي است ؛‌ نظمي كه عدالت ، پاكي ، رفاه ، امنيت و كرامت را براي همه انسان ها و ملت ها تأمين كند و همه در مديريت جهاني نقش اساسي ايفا كنند كه اين نيازمند حاكميت جهاني است .

آقاي احمدي نژاد همچنين با خطاب قرار دادن كشورهاي فرامنطقه اي و حاميان منطقه اي آنها گفت : به شما نصيحت مي كنم از دخالت در منطقه و حمايت از رژيم صهيونيستي دست برداريد . چرا شخصيت خودتان را به يك رژيم جعلي ، اشغالگر و خشني كه مردمش هم آن را قبول ندارند ، گره مي زنيد ؟

رئيس جمهور گفت: ‌بگذاريد فلسطين و قدس آزاد شود و ملت فلسطين هم از حقوق خودش بهره مند شود .

توفان بيداري جهاني ، در راه است

وي با بيان اينكه " بيداري عظيم در راه است " ، افزود : توفان در راه است ، توفان بيداري جهاني در راه است و اگر به ملت‌ ها نپيونديد ، اين توفان ، ريشه ظلم و ستم را از جهان خواهد كند . ماركسيسم رفت و صداي شكستن استخوان‌ هاي سرمايه داري ضد بشر هم در جهان طنين انداز شده است .

ريشه مشكلات جهان ، آمريكا و صهيونيست ها هستند

رئيس جمهور همچنين ريشه همه مشكلات جهان را استيلاي آمريكا و وجود رژيم صهيونيستي دانست و گفت : تمام ديكتاتوري هاي منطقه و جهان ، با پشتيباني آمريكا و رژيم صهيونيستي برقرار بوده است .

احمدي نژاد با هشدار به برخي كشورهايي كه لحن تهديد را خطاب به ملت ايران در پيش دارند ، گفت ، اين كشورها بايد روش خود را اصلاح كنند ، دست كم تاريخ و جغرافيا بخوانند و ظرفيت فرهنگ و قدرت ايران را ببينند .

وي با بيان اينكه آن كشورها بدانند با ملتي بزرگ و تاريخ ساز رو به رو هستند ؛ افزود : آنها با پيشرفت ما مخالف اند و همه دنيا فهميده اند كه آنها با پيشرفت ملت ما مخالف اند ، هسته اي بهانه است ، بهانه موضوع هاي ديگر است .

همواره براي مذاكره عادلانه و محترمانه آماده ايم

رئيس جمهور با تاكيد بر آمادگي هميشگي كشورمان براي مذاكره در چارچوب عدالت و احترام ، گفت : هر روز بهانه مي آوريد دور هم جمع مي شويد و قطعنامه صادر مي كنيد ، اگر با زبان توهين و زور سخن بگوييد ، ملت ايران هرگز در برابر شما تسليم نخواهد شد .

احمدي نژاد با بيان اينكه فقط راه پايبندي به عدالت و احترام به حقوق مردم ايران براي شما باز است ، اگر براي مذاكره هم راهي جز اين در پيش گيريد ، با شكست هاي بيشتر رو به رو خواهيد شد .

فردا نوبت كشورهاي هم پيمان غرب و آمريكاست

رئيس جمهور همچنين خطاب به كشورهاي همسو با آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي براي نجات رژيم صهيونيستي گفت : اين كشورها كه با همراهي با غرب و آمريكا به ملت هاي آزاده و به خط مقاومت فشار مي آورند ، بدانند ، فردا نوبت آنهاست . آمريكا و غرب نشان دادند فقط به منافع خود مي انديشند و دوستان فداكاري نيستند و شماها را فدا خواهند كرد .

رئيس جمهور همچنين با اشاره به دستاوردهايي كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران حاصل شده است ، گفت : در ابتداي راه هستيم و براي رسيدن به قله ها و آرمان ها ، بايد با تقواي الهي ، با وحدت و مجاهدت هر چه بيشتر بكوشيم .

احمدي نژاد افزود : به عنوان يك اصل خدشه ناپذير ، ملت ايران آزادي ، ‌عدالت ، پيشرفت ،‌ اعمال حاكميت ملي و كرامت را حق همه ملت هاي عالم مي داند و بر اين حق الهي تاكيد مي كند .

وي گفت: به دست آوردن و اعمال اين حق بايد با همدلي ، روشن بيني و كار و تلاش اتفاق بيفتد ؛ همه هوشيار باشند ؛ آزادي و دموكراسي ، هرگز از لوله تفنگ ارتش ناتو و بمباران هاي ناتو بيرون نخواهد آمد .

رئيس جمهور همچنين ملت ايران را در عرصه جهاني برخورد از موضع قدرت و براي صلح و امنيت جهاني ، هم الهام بخش و اثرگذار دانست و گفت : ملت ايران موفق شد گفتمان حاكم بر جهان را كه گفتمان سلطه طلبي ، مادي ، خودخواهي و توجيه استكبار بود ، به گفتمان عدالت و آزادي و توحيد تغيير دهد .

رئيس جمهور همچنين به دستاوردهاي پس از پيروزي انقلاب در عرصه هاي مختلف عمراني اشاره كرد و گفت : تا سال 57 در ايران فقط 688 ميليارد تومان سرمايه گذاري صنعتي شده بود و از سال 57 تا سال 84 ، 36 هزار ميليارد تومان و از سال 84 تا كنون بيش از صد هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري صنعتي شده است .

احمدي نژاد سفرهاي استاني دولت را هم سبب تحكيم وحدت ، انسجام ملي و نيل تصميمات به سمت نيازهاي واقعي مردم ، رسيدن به عدالت و ساختن همه ايران ، و نگاه عادلانه دولت و توزيع عادلانه منابع در سراسر كشور دانست .

صادركننده بزرگ برق شده ايم

رئيس جمهور همچنين با اشاره به تبديل ايران به يكي از صادركنندگان اصلي برق در منطقه ، گفت : با اجراي طرح هاي بزرگ آب و برق و نيروگاهي در كشور ، در پنج يا شش سال گذشته ، بيش از 25 هزار مگاوات به ظرفيت برق كشور افزوده شده است .

وي پيشرفت هاي كشور در بخش مسكن را نيز اتفاق بزرگي ناميد كه " وقتي آمار ساخت و ساز مسكن در كشور منتشر مي شود ، بسياري از سياستمداران و مديران اقتصادي جهان " ، ابتدا باور نمي كنند و وقتي از اين طرح ها ، ديدن مي كنند ، متعجب مي شوند و به تدريج باور مي كنند .

وي افزود : در چند سال اخير ، يك ميليون و 400 هزار مسكن روستايي نوسازي شده كه 12 برابر مدت مشابه قبل است و بيش از اين مقدار در شهرها نوسازي شده است .

مزاياي هدفمندي سازي يارانه ها

رئيس جمهور همچنين درباره مزاياي اجراي يك ساله قانون هدفمندسازي يارانه ها گفت : پس از يك سال ، ضريب جيني از چهار دهم ، به 37 صدم كاهش يافته است كه پيشرفت بزرگي محسوب مي شود .

احمدي نژاد ، با اشاره به خودكفايي كشور و تبديل شدن كشور به صادركننده بنزين ، گفت : تا پارسال ، واردكننده بنزين بوديم ، اما امروز جزو صادركنندگان اصلي بنزين ،‌ گازوئيل و فرآورده هاي نفتي در جهان هستيم ؛ در مدت يك سال ، فقط در مصرف بنزين ، بيش از 15 ميليارد دلار صرفه جويي شد و اين مبلغ ، در اختيار ملت ايران و براي ساختن ايران قرار گرفت .

در صادرات غير نفتي ، معجزه رخ داده است

وي افزود : در صادرات غير نفتي ، معجزه رخ داده است ، چرا كه تا پيش از انقلاب ، سالانه نيم ميليارد دلار صادرات غير نفتي داشتيم كه اين رقم در سال 83 ، به هفت و نيم ميليارد دلار رسيد و در 10 ماهه امسال ، اين رقم از مرز 35 ميليارد دلار گذشت و تا پايان سال ، از مرز 43 ميليارد دلار مي گذرد .

رئيس جمهور با بيان اينكه در 10 ماه گذشته ، واردات كشور پنج درصد كاهش داشته است ، افزود : امروز فعال ترين و موفق ترين بورس جهان بورس ايران است .

احمدي نژاد با اشاره به كوچك سازي دولت ، گفت : در اين سال ها ، دولت 10 درصد كوچك شده است و موفق شديم چهار وزارتخانه را كاهش دهيم .

دولت ايران ، پاك ترين دولت در جهان است

وي افزود : در اين سال ها براي كاهش ريخت و پاش ها و افزايش حرمت بيت المال تلاش زيادي صورت گرفت ، با وجود اين ، هنوز برخي ريخت و پاش ها و تخلف ها و سوء استفاده ها صفر نشده است .

رئيس جمهور افزود : دولت جمهوري اسلامي ايران ، پاك ترين دولت در همه جهان است .

احمدي نژاد تصريح كرد : بر اين اساس ، در آينده نزديك ملت ايران همه نيازهاي خود را به دست دانشمندان ايراني برآورده مي كند و ان‌ شاء الله در چند روز آينده ، جهانيان آغاز بهره برداري از چند دستاورد بسيار بزرگ را در عرصه هسته اي شاهد خواهند بود .

وي دستاوردهاي كشورمان را به ويژه در سال هاي اخير چشمگير دانست و گفت : با وجود چندين برابر شدن دشمني ها عليه مردم و كشور ايران ، اين دستاوردها هم چندين برابر شده است .

اسماعيل هنيه : رژيم صهيونيستي را هرگز به رسميت نخواهيم شناخت

نخست وزير مردمي فلسطين هم كه به عنوان مهمان ويژه در مراسم گراميداشت 22 بهمن در ميدان آزادي حضور داشت ، در سخناني با تبريك سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت : عصر حاضر ، دوره ملت هاست و انقلاب اسلامي ايران ، مقاومت فلسطين و قيام هاي مردم در كشورهاي عربي همه بر اين موضوع تاكيد مي كنند كه زمانه پيروزي ملت ها فرا رسيده است .

اسماعيل هنيه ؛ مقاومت ، جهاد و مبارزه را تنها گزينه راهبردي امت اسلامي و آزادسازي قدس و مسجدالاقصي دانست و افزود : به شما اطمينان مي دهم " مقاومت " پيروز ، نيرومند و شكست ناپذير است ؛ سرزمين و مردم فلسطين ، آزاد مي شود و شما مردم ايران در اين پيروزي سهيم هستيد .

وي با تاكيد بر اينكه هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت ، همواره به نام و نمايندگي ملت فلسطين به همه فرزندان امت عرب و امت اسلامي و به همه آزادگان جهان اعلام كرده ايم كه هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت و اعلام مي كنيم كه ملت فلسطين همچنان مقاومت خود را ادامه خواهد داد تا سرزمين مقدس فلسطين را آزاد كند .

وي با اشاره به گذشت پنج سال از محاصره ظالمانه غزه ، ايستادگي و مقاومت ملت فلسطين و پيروزي در جنگ 22 روزه غزه اضافه كرد: پس از پيروزي حماس در انتخابات پارلمان فلسطين شاهد نبرد نظامي، سياسي و اقتصادي سنگيني بوديم به نحوي كه در جنگ 22 روزه غزه 1500 نفر شهيد و 5000 نفر مجروح شدند.
هنيه افزود: در اين جنگ، 5000 خانه كاملا ويران شد و بيش از 20 هزار خانواده فلسطيني از خانه و كاشانه خود آواره شدند.
وي گفت : صهيونيست ها اين جنگ را بر ما تحميل كردند تا بتوانند يك سرباز خود را پس بگيرند اما سرنوشت آنان شكست بود و نتوانستند او را پس گيرند مگر وقتي كه 1047 اسير قهرمان از قهرمانان فلسطيني و امت اسلامي را آزاد كردند.

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن