تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815515122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رشيد:انتخابات مظهر وحدت و اقتدار نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رشيد:انتخابات مظهر وحدت و اقتدار نظام است
انتخابات مظهر وحدت و اقتدار نظام است
بيرجند - خبرگزاري مهر: استاندار خراسان جنوبي گفت: انتخابات مظهر وحدت، همبستگي و اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، قهرمان رشيد پيش ازظهر سه شنبه در جمع مردم حسين آباد قاسم از توابع بخش مركزي شهرستان نهبندان با بيان اينكه دشمن در تلاش است تا از انقلاب و مردم ما انتقام بگيرد، اظهارداشت: متأسفانه كساني كه از سفره انقلاب ارتزاق كردند به دنبال مأيوس كردن مردم بوده و با خط گيري از دشمنان خارجي سعي دارند خدمات دولت و نظام را زير سؤال ببرند.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده بعد از انقلاب اسلامي گفت: محروميت زدايي، بسط و توسعه و عدالت و هدفمندي يارانه‌ ها را از جمله برنامه‌ هايي است كه گوياي حركت و جهش و اهتمام نظام و دولت در حركت رو به جلو است.

وي مشروعيت الهي كه بر پايه ولايت مطلقه فقيه استوار است را يكي از مهمترين عوامل موفقيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و بيان داشت: انقلاب اسلامي ايران امده است تا تحول نو و گفتمان جديدي براي بشريت داشته باشد كه طبق فرموده امام خميني(ره) مقدمه انقلاب جهاني حضرت ولي‌عصر(عج) خواهد بود.

وي مقبوليت مردمي و حضور مردم در تمامي عرصه هاي سياسي ، اجتماعي و اقتصادي را يكي ديگر از اين عوامل دانست و ادامه داد: طاغوت ها و فرعون هاي زمان و در رأس آنها آمريكاي جنايتكار وبرخي از كشورهاي اروپايي امروز در مقابل حركت جاويد و سازنده انقلاب اسلامي بسيج شده اند و به دنبال اهداف پليد وشيطاني خود هستند.

رشيد با تاكيد بر اينكه مهمترين دستاورد انقلاب اين است كه امروز شاهد بيداري اسلامي در جهان هستيم، افزود: امروز مردم و انقلاب ما در اوج اقتدار و عزت قرار دارند و از حيث رشد اقتصادي و علمي در دنيا سرآمد هستيم.

استاندار خراسان جنوبي با تاكيد بر اينكه دشمن سرمايه ‌گذاري هنگفتي براي كاهش حضور مردم در انتخابات مجلس كرده است، گفت: تاكيدات رهبري و استراتژي نظام حضور حداكثري در پاي صندوق هاي راي است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن