تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815965613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط جشنواره فيلم فجر سهم تلويزيون از فيلم‌هاي جشنواره


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: روي خط جشنواره فيلم فجر سهم تلويزيون از فيلم‌هاي جشنواره
جام جم آنلاين: با نزديك شدن به زمان برگزاري جشنواره، انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به فيلم‌هاي حاضر در بخش‌هاي مختلف به يكي از خبرهاي ثابت رسانه‌ها تبديل مي‌شود. روز گذشته خبرگزاري مهر در خبري اينچنيني نوشت: اين روزها 25 فيلم سينمايي در 5 لابراتوار و استوديوي سينمايي مراحل نهايي توليد را سپري مي‌كنند تا براي نمايش در جشنواره فجر آماده شوند.


سخنان مديران اين استوديو‌ها نشان از آن دارد كه امسال از بي‌نظمي و شلوغي معمول حاكم بر استوديوها در فاصله يك‌ماه مانده به جشنواره خبري نيست و مراحل نهايي توليد فيلم‌ها به آرامي جريان دارد.

استوديو عروج فيلم، استوديو فيلمساز، استوديو بديع، استوديو تك فيلم و استوديو كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استوديوهايي هستند كه خبرنگار مهر طي تماس با آنها از روند كارهاي در دست انجام با خبر شده است.

در گزارش ديگري خبرگزاري فارس با انتخاب تيتر «68 فيلم از 3 نسل در راه جشنواره بيست‌وهفتم فيلم فجر»، به تفكيك، فيلم‌هاي كارگردان‌هاي مختلف را دسته‌بندي كرده است و البته در ادامه خبر به اين موضوع اشاره شده كه « 68 فيلم بلند سينمايي ايراني در مرحله توليد يا فني هستند كه خود را براي نمايش در جشنواره بيست وهفتم فيلم فجر و اكران عمومي سال آينده آماده مي‌كنند.»

قديمي‌ها، فيلمسازان بعد از انقلاب و فيلمسازان اول و دوم، تقسيم‌بندي خبرگزاري فارس از اين فيلمسازان است كه نام هر يك از آنها به تفكيك و در قالب فهرست‌هاي مجزا ذكر شده است: فيلمسازان اول با 38 فيلم، فيلمسازان بعد از انقلاب با 35 فيلم و فيلمسازان قديمي با 5 فيلم، تفكيك آماري اين فهرست از سوي خبرگزاري فارس است كه نشان مي‌دهد در شرايط فعلي ظاهرا فيلمسازان توانايي بيشتري براي تطبيق خود با شرايط فيلمسازي در ايران دارند. البته در ميان اسامي فيلمسازان اول هم چند نكته جالب وجود دارد. مثلا نام «وارو ژ كريم مسيحي» كارگردان فيلم پرده آخر كه امسال با فيلم ترديد به جشنواره خواهد آمد نيز در اين فهرست قرار گرفته است.

نكته جالب ديگر هم حضور پر تعداد چهره‌هاي تلويزيوني در اين فهرست است. محسن دامادي، محمدجواد كاسه‌ساز، محمدرضا ورزي، حسن فتحي، جواد افشار، مسعود نقاش‌زاده، جواد مزدآبادي، بيژن شكرريز و... افرادي هستند كه در اين سال‌ها در تلويزيون حضوري پررنگ داشته‌اند و حالا بخت خود را در سينما امتحان خواهند كرد.

در اين فهرست تهيه‌كنندگان سينما هم توجه مخاطب را به خود جلب مي‌كنند. فيلم «كارناوال مرگ» ساخته رضا اعظميان كه بعد از مدتي دچار وقفه شد، توسط حبيب‌الله كاسه‌ساز، تهيه‌كننده اين فيلم تكميل شده و حالا فيلم با نام اين دو كارگردان به جشنواره عرضه شده است.

محمد بانكي، تهيه‌كننده سينما هم با فيلم دو خواهر در جشنواره حضور خواهد يافت. البته در ميان نام‌هاي اين 68 فيلم مي‌توان فيلم‌هاي مختلفي را سراغ گرفت كه توسط كارگردان تهيه‌كننده‌ها ساخته شده‌اند.

از نكات ديگر قابل تامل درباره اين فهرست نقش پررنگ تهيه‌كننده‌هاي دولتي در حمايت از ساخته‌هاي سينمايي و به حاشيه رفتن فيلم‌هاي خصوصي است. در روزهاي آينده باز هم درباره جشنواره خواهيم نوشت.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن