تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816506900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدیئو MAGIX Video Pro X3 10.0.10.2


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدیئو MAGIX Video Pro X3 10.0.10.2

*** به همراه چندین هزار پوسته آماده دی وی دی DVD Menu Templates ***

MAGIX Video Pro X3 یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش ویدئو می باشد.این برنامه به طور خاص برای  کارهای طاقت فرسا برای کاربرهای جاه طلب و حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار تا کنون چندین جایزه مختلف را به خود اختصاص داده ، دارای محدوده ی وسیعی از ابزار مدرن و قدرتمند برای ویرایش ویدئو و افزایش کیفیت جزئیات صدا می باشد. محیط کاری بهینه شده و کارآیی بسیار بالا ، یک نرم افزار منحصر به فرد برای شما ایجاد کرده است.تکنولوژی های مردن ، امکانات ابتکاری و قدرت بالا از امکانات ویژه ی MAGIX Video Pro X3 در زمینه ی ویرایش حرفه ای صوت و تصویر می باشند:

 

-    3 تا 4 نقطه ی برش (جدید) :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

با استفاده از امکان جدید 3 نقطه ی برش در نرم افزار MAGIX Video Pro X3 می توانید بسیار ساده تر از گدشته ویدئوهای خود را وارد Timeline برنامه کنید.کاربر به آسانی محل قرارگیری کلیپ را پیدا خواهد کردو یک نقطه ی شروع برای فایل هایی که می خواهد وارد کند ایجاد می کند. سپس کامپیوتر به صورت خودکار نقطه های برش را محاسبه مرده و جاهای خالی موجود در Timeline را بدقت پر می کند.
4 نقطه ی برش ابتکاری از امکانات جدید این نسخه  از نرم افزار می باشد.با وارد کردن و خارج کردن نقاط در Timeline ، کلیپ ها می توانند به طور خودکار به وسیله ی کشش زمانی وارد بخش های (Section) شوند.

-    عملکرد ویرایش به صورت Multicam :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

در روش ویرایش Multicam ، تا 9 دوربین که از یک صحنه مانند عروسی ، کنسرت یا تئاتر فیلم برداری کرده اند را می توان همگام سازی کرد.ویرایش بدین صورت بسیار ابتکاری بوده و پرسپکتیوها تنها با یک کلیک ساده به صورت زنده می توانند تغییر کنند. MAGIX Video Pro X3 در نهایت سرعت همگام سازی را به صورت چشم گیری افزایش می دهد.عملکرد ویرایش به صورت Multicam به صورت خودکار همگام سازی ویدئوها را با صدا را انجام می دهد.ترک های صوتی بر پایه ی  شباهتشان با استفاده از نشان های ساده ی صوت شناختیشان با هم مقایسه می شوند.

-    جریان کاری کاملا 3 بعدی :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

تمام فایل های 3 بعدی از دوربین های 3 بعدی شخصی و تمام Camcorder های استریو 3 بعدی استاندارد را به سادگی می توانید وارد Timeline باز شده ی برنامه کنید . فیلم های 3 بعدی بعد از این کار همگام سازی شده و به صورت خودکار در یک ردیف قرار می گیرند.اگر بخواهید ، حاشیه ی عکس ها نیز می تاونند به صورت دستی متحرک شده و بوسیله ی قاب های کلیدی به منظور تنظیم برای افکت های ناخواسته ی تصویری مورد استفاده قرار گیرند.تنظیمات برنامه برای تولید نهایی 3 بعدی به همان قدرت و وسعت ویرایش 2 بعدی می باشد. محو شدگی های متعدد استریو و ترکیب نمایش 2 بعدی و 3 بعدی به کاربران امکان ویرایش کاملا 3 بعدی را به همان سرعت و قدرت فیلم های سه بعدی را می دهد. این نرم افزار قدرت بی نظیری در خروجی فیلم های 3 بعدی دارد ، برای مثل می توانید ویدئوی خود را به فرمت یک ویدئوی Side by Side یا آناگلیف در کدک های استاندارد ذخیره کنید.همچنین می توانید فیلم ها را روی دیسک های بلو –ری رایت و یا به صورت مستقیم ار طریق نرم افزار روی یوتیوب قرار دهید.

-    تصحیح رنگ اولیه :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

تصحیح رنگ اولیه این نرم افزار دارای 3 روش می باشد.چرخ های رنگی مجزا برای سایه ها ، سایه روشن ها و نورها یک کنترل حرفه ای بر روی نوردهی تصویر به شما خواهد داد. برطرف کردن مشکلات رنگ ، تصحیح رنگ highlight ها یا طراحی یک جلوه ی فیلم مانند به راحتی در دسترس شما خواهد بود.


-    تصحیح رنگ ثانویه بصورت زنده :
تصحیح رنگ ثانویه امکانیست که توسط آن می توانید سایه ها، سایه روشن ها و نورها را به صورت مجزا در پیش زمینه ، پس زمینه و در یک لایه ی اضافی حرفه ای ، ویرایش کنید. لایه ی پیش زمینه امکان استفاده از ابزار ساده ی قطره چکان (Eyedropper) را به شما می دهد که توسط آن می توانید رنگ مایه ها را تغییر داده ، برجسته کرده و یا خنثی کنید. با ابزار قدرتمند تصحیح رنگ ثانویه انتخاب افکت Leave Collor بسیار ساده خواهد بود یعنی ازین روش ، وقتی که تمام رنگ های به سیهاه و سفید تغییر کردند، قرمز تنها رنگیست که در عکس باقی می ماند .

-    انبساط زمانی :

 


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

در MAGIX Video Pro X3 می توانید طول ویدئو و صوت را به سادگی و فقط با کشیدن آنها توسط موس تغییر دهید.فایل های صوتی زیر و بمی خود را در این صورت حفط خواهد کرد.

-    تثبیت عکس :
-    ابزار تثبیت عکس داخلی این نرم افزار امکان متعادل کردن تصاویری که در حین حرکت گرفته شده اتد را به شما می دهد. این ابزار عکس را در جهت عکس با حرکت اشتباهی که در آن رخ داده ، حرکت می دهد و بدین صورت تصویر را واضح می کند. این کار حاشیه های غیر قابل استفاده تولید خواهد کرد که به صورت خودکار حذف خواهند شد.نتیجه یک تصویر بسیار پایدارتر و زیبا تر خواهد بود.

-    تعیین عملکردهای قاب کلیدی بوسیله ی Curves:

ویرایش گر قاب کلیدی کنترل بی نهایتی روی افکت های ویدئویی را در دو مرحله برای شما فراهم می کند: دسترسی سریع به تنظیمات افکت های بر پایه ی اشیاء در ابزار رسانه ای و ویرایش پیشرفته بوسیله ی ابزار دقیق Bézier curol به طور مستقیم در Timeline.

-    ویرایش صوت با کیفیت برای انتشار :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

MAGIX Video Pro X3 که بر پایه ی موتور صوتی قدرتمند Samplitude ساخته شده است، دارای ابزار حرفه ای و استاندارد ویرایش صوت می باشد. افکت های بسیار زیاد مانند لکه گیری ، نویزگیری، گرفت صدای خس خس، اکولایزر ، متراکم کننده ، Strereo FX ، reverb و ... که برای ویرایش ترک صوتی به شما کمک شایانی خواهد کرد.
Fader برای افمت های صوتی در ناحیه ی افکت ها :
افکت های صوتی دوباره طراحی شده و دوباره برنامه ریزی شده ی این نرم افزار امکان انتخاب افکت های صوتی متحرک   به راحتی برای شما فراهم می کنند.


جریان کاری کارآمد :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

Timeline باز در این برنامه به شما توانایی وارد و ویرایش فرمت های ویدئویی مختلف در کیفیت های SD و HD مانند DV، HDV و AVCHD را بدون نیاز به تنظیم فایل برای تنظیمات پروژه یا تبدیل فرمت آن را به شما می دهد.
پشیبانی از فایل های پروژه MAGIX Movie Edit Pro
فایل های پروژه ی ساخته شده توسط نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro می توانند به سادگی و به طور مستقیم وارد برنامه شده تا مورد ویرایش در نرم افزار MAGIX Video Pro X3 قرار گیرند.

-    پشتیبانی از محدوده ی وسیع فرمت ها :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

ضبط از منابع مختلف :
MAGIX Video Pro X3 قابلیت پشتیبانی از محدوده ی وسیعی از منابع ضبط مانند Camcorder ها (DV, HDV, AVCHD, DVD, hard drive, memory card) ، وبکم ها ، کارت های TV و مبدل های ویدئویی USB را دارد.
ضبط ار صفحه ی نمایش:
عملکرد اصلی این گزینه ساخت خودآموزها می باشد. تمام محتویات صفحه نمایش مانند برنامه های در حال اجرا یا رسانه های آنلاین می توانند به سادگی در این برنامه ضبط شوند و سپس برای صرفه جویی در فضا ، فشرده شده یا در فرمت AVI ذخیره شوند.

تنظیمات خروجی فراگیر :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

ماژول تالیف دیسک :
امکانات MAGIX Video Pro X3 دارای قالب های کیفیت بالا برای ساخت دیسک ها می باشد.اگر علاقه داشته باشید ، تمام قالب ها می توانند به صورت دستی دستکاری شوند.این گزینه در این برنامه به خوبی برنامه هایی مانند Xara Designer Pro یا Photoshop کار می کند.منوهایی که می توانید بسازید و به عنوان قالب ذخیره کنید.
کنترل پیشرفته روی تنظیمات کدکننده به کاربران امکان کنترل کامل بر روی کیفیت عکس ها را می دهد.مناسب برای دی وی دی های چند زبانه و ترکیب صدای Strereo و صدای فراگیر.

نرم افزار  جایزه :


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10

افکت های حرفه ای NewBlueFX :
محیط ویرایش Video Pro X3 بوسیله ی 6 پلاگین با کیفیت بسط داده شده است. پلاگین های زیر در این قسمت وجود دارند :
ظاهر فیلم مانند :  شبیه سای رنگ اجزای فیلم های حرفه ای.
کاهش نویز : صاف کردن عکس ها و حذف نویز از روی عکس
افکت های پیکسلی : شکستن نوحای انتخاب شده در عکس تا جایی که غیر قابل تشخیص باشند.
پراکندگی : اضافه کردن افکت های زیبایی شناختی به عکس
فوکوس : تشخیص تندی رنگ در نواحی انتخاب شده ی عکس
نقاط روشن : نقاط روشن اجزای خاص عکس را توسط افکت های نور، واضح تر کنید.



دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10
دانلود Magix Video Pro X3: لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10
400 MB


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10
دانلود پوسته های DVD: لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10
700 MB

 


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10
رمز: www.p30day.com


دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X3 10
توجه:
این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 909]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن