تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816412565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فدراسيون بوكس دست به دامان بوكسورهاي آماتور شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در حالي كه براي نخستين بار است كه كنفدراسيون بوكس آسيا ميزباني مسابقات بوكس قهرماني آسيايي جوانان را در اسفند ماه سال جاري به ايران داده است، اما مربيان و كادرفني اين تيم در فاصله پنج ماه مانده تا آغاز اين رقابتها از ناقص بودن تركيب تيمملي جوانان كشورمان در اين مسابقات خبر ميدهند. با توجه به اين كه مسوولان فدراسيون بوكس از ابتداي سال جاري تاكنون تيمملي بزرگسالان را در كمتر مسابقهاي شركت دادند و بارها و بارها در انتقادات و ارزيابيهاي خود از عملكرد بوكسورهاي مليپوش در ردههاي سني مختلف عنوان داشتهاند كه هدف اصليشان سرمايهگذاري بر روي تيمهاي پايه است، اما ميبينيم كه تيمملي جوانان در اوزان سنگين 91 و 91+ كيلوگرم دچار ضعف بوده و نماينده شايستهاي را در اين وزنها ندارد. تيمملي بوكس جوانان كشورمان در آستانه حضور در اين رقابتها به جهت آمادگي هر چه بيشتر طي سال جاري تنها در تورنمنت بينالمللي اوكراين شركت كرده است و اوايل مهرماه هم حضور در مسابقات صربستان را تجربه خواهد كرد. با توجه به وجود اين نقطه ضعف در تيمملي جوانان مربيان و كادرفني تازه به فكر آن افتادهاند كه در فاصله پنج ماه باقي مانده تا برگزاري اين مسابقات در استانهاي مختلف كشور استعداديابي كنند تا بتوانند جاي خالي نمايندههاي اوزان سنگين تيمملي را با جاگزيني بوكسورهاي آماتور پر كنند.
ابراهيم عبادي، مربي تيمملي بوكس جوانان كشورمان در اين باره ميگويد: «با توجه به اين كه از امتياز ميزباني اين مسابقات برخوردار هستيم تمام سعي و تلاشمان بر اين است كه بتوانيم با گزينش بوكسورهاي سنگين وزن در بعضي از استانهاي كشور، نفرات برتر را به اردوي تيمملي دعوت كنيم تا در اين فرصت باقي مانده خلا ايجاد شده در اين تيم را پر كنيم تا بتوانيم يكي از سكوهاي قهرماني اين مسابقات را تصاحب كنيم.» اما نكتهاي كه اينجا مورد سوال است اين است كه آيا ميتوان اين استدلال كادرفني تيمملي جوانان را درست و حساب شده فرض كرد و با تمرين دادن كوتاه مدت اين بوكسورهاي آماتور راه را براي حضور آنها در مسابقات قهرماني آسيا باز كرد؟ اما با توجه به اين موضوع مربي تيمملي بوكس جوانان از وجود چنين مشكلي در اين تيم اظهار نارضايتي نميكند و معتقد است كه اين نقطه ضعف به زودي حل ميشود. به طوري كه خواهيم توانست يكي از سكوهاي رقابتهاي قهرماني آسيا را در كشورمان تصاحب كنيم.
او در ادامه ميگويد: «قرار است كه اوايل مهرماه تيم را به تورنمنتي در شهر بلگراد صربستان اعزام كنيم و به جاي اعزام نفرات در اوزان بالا، مليپوشان بيشتري را در اوزان پايين به اين مسابقات بفرستيم.»
وي در ادامه اين موضوع گفت: «به محض بازگشت از اين تورنمنت بوكسورهاي برتر سنگين وزن برخي از استانها را شناسايي ميكنيم تا آنها را به اردوي تيمملي دعوت كنيم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن