تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804801262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواص ميوه ها با توجه به رنگ شان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: ok2b_7622633.jpg&Height=200&...ality=High]

سه نسل (3NASL.COM) : اولين چيزي كه در هنگام انتخاب يك ميوه براي خوردن شما را جذب كرده رنگ و جلوه خاص آن ميوه است،آيا مي دانيد ميوه هاي مختلف با رنگ هاي متفاوت چه خواصي دارند؟

در اولين قدم اين رنگ اشيا است كه شما را به طرف آن شيء جذب و يا از آن دور ميكند.در واقع احساس آرامش،لذت ناراحتي،تنش،صلح و دوستي و … همه و همه در پرتو رنگهاست.رنگها تمامي محيط ما و حتي خود ما را نيز تسخير كردهاند و در تمام جسم جان و روح ما تاثير گذارند. مثلا در مورد رنگ سيب سرخ و زيبا علاوه بر لذتي كه از رنگ آن در هنگام خوردن ميبريم و در ما احساس شادابي و نشاط ايجاد ميكند،در خواصش نيز تاثير فراواني دارد.تمامي سبزيجات و ميوههايي كه روزانه مصرف ميكنيد با توجه به نوع رنگشان منافع خاصي براي شما دارند.شايد تعجب كنيد،اما فراموش نكنيد كه رنگها بر همه وجود ما و در تمامي جوانب نفوذ دارند و اين هم يك روش نفوذي آنهاست.


رنگ سبز
رنگي است آرامش بخش و با ديدن اين رنگ شما احساس آرامش ميكنيد و از وجودش لذت ميبريد و جالب اينجاست كه همين رنگ زيبا و آرامش بخش علاوه بر اين كه شما را در ظاهر جذب ميكند و شما از آن لذت ميبريد خواص درماني بسياري نيز دارد و براي جسمتان مفيد است.در واقع هر چيز سبزي كه شما ميبينيد اين خاصيت را داراست و اين در مورد ميوهها و سبزيجات سبز رنگ نيز صادق است.اين رنگ براي افراد عصبي و نا آرام بسيار مفيد است.رنگ سبز خاصيت ضد عفونيكننده دارد و مناسب براي بيماريهاي قلبي عروقي و بيماريهاي رودهاي (يبوست)،معده (سوءهاضمه،زخم معده و…)،كليه (سنگ كليه و ناراحتيهاي مجاري ادراري)، ريه (مشكلات تنفسي،آسم و …) و رحم ميباشد.

اين رنگ براي درمان زخمهاي عميق سوختگيهاي شديد نيز موثر است.اين خواص در ميوهها و سبزيجاتي كه سبز رنگ هستند به وفور يافت ميشود.تحقيقات نشان داده ميوهها و سبزيجات سبز رنگ خاصيت ضدعفونيكنندگي دارند و در هضم غذا و جذب آن موثرند.

ميوهها و سبزيجات سبز رنگ براي افرادي كه از بيماريهاي عصبي رنج ميبرند توصيه شده است. سبزيجات سبز رنگ همچنين در درمان زخمهاي عميق و سوختگي ها و بيماري هاي ريوي و كليوي بسيار موثر است و در بهبود بيماريهاي قلبي مصرف فراوان دارد.مثلا جعفري داراي خواص ضد عفونيكننده خون و دستگاه گوارش ميباشد.جعفري موجب تحريك عضلات روده و رحم ميشود و مناسب براي معده و هضم غذاست.برگ اين گياه مناسب براي زخمهاي عميق است و جوشانده آن مناسب براي بيماريهاي كليوي و مجاري ادرار است.

انگور سبز
اين ميوه مناسب براي بيماريهاي اعصاب است.مواد غذايي موجود در انگور به هضم غذا و جذب آن در معده كمك فراواني ميكند و در درمان بيماريهاي سوءهاضمه،سل ريوي،مشكلات كليوي (سنگ كليه) و يبوست كمك فراواني ميكند.همچنين باعث دفع سموم و مواد زائد از بدن ميشود.آب انگور مغذي عضله قلب است.انگور اختلالات قلبي حاصله از ازدياد فشارخون را از بين ميبرد و داراي اثر تقويتكننده قلب است.
انگور موجب ازدياد ترشح صفرا ميشود و عمل هضم را تحريك و تسريع ميبخشد و تخميرهاي رودهاي را كاهش ميدهد.

كاهو
كاهو در درمان تپش قلب و سرفه و مشكلات ريوي موثر است.همچنين آرام كننده اعصاب است.كاهو براي دفع مواد زايد در رودهها و جلوگيري از يبوست مناسب است.از جوشانده كاهو ميتوان براي درمان سوختگيها و زخمها استفاده كرد.

لوبيا سبز
از لوبيا سبز براي درمان كسالتهاي شديد كليوي استفاده ميشود.اين سبزي همچنين در درمان بيماريهاي قلبي نيز موثر است.وجود فسفر در لوبيا براي اعصاب مفيد است.خرده شده و يا پوره شده دانه لوبيا به عنوان ضماد براي مواضع سوختگي و ساير التهابات پوستي و زخمها موثر است.

ترخون
ترخون به دليل داشتن اسانسهاي معطر در خود مجاري دستگاه گوارشي را ضدعفوني ميكند و محرك مناسبي براي معده به شمار ميرود.اين سبزي براي بيماريهاي رحم و تسهيل جريان خون قاعدگي بسيار موثر است.


رنگ قرمز
رنگياست محرك و اشتهاآور.رنگي پر انرژي كه همين خصوصيات در مواد غذايي قرمز رنگ هم ديده ميشود.معمولا ما براي خوردن خوراكيهايي با رنگ قرمز بسيار راغب هستيم.
اين رنگ و در واقع ميوهها و سبزيجات قرمز رنگ علاوه بر اين كه افزايش دهنده اشتها هستند،براي افراد كم خون و افرادي كه كمبود آهن دارند بسيار مناسب است.همچنين در درمان عفونتها و سوختگيهاي شديد بسيار موثر است و معمولا اين گونه ميوهها و سبزيجات در درمان بيماريهاي ريوي،مشكلات روده (يبوست) و رحم به كار برده ميشود.مواد غذايي قرمز رنگ بسيار پر انرژي بوده و در تقويت قلب و افزايش فشار خون و غلظت خون بسيار مفيد و تقويتكننده روده و كبد است.

گيلاس
تقويتكننده و انرژي زا.تنظيم كننده كبد و مناسب براي رفع يبوست و اشتها آور،دفعكننده مواد زائد و سموم از بدن.

توت فرنگي
در درمان سل ريوي بسيار سودمند است و همچنين در درمان عفونتهاي روده.

انار
جلوگيري از تنگي نفس.مناسب براي روده و تصفيهكننده خون.

انگور فرنگي
موثر در درمان تبهاي عفوني،محرك اشتها و رفع يبوست.

شاتوت
تصفيهكننده خون،مناسب براي بيماريهاي كمخوني و مشكلات ريوي.

فلفلقرمز
تحريك قواي هاضمه،مناسب براي خونريزيهاي رحم،رفع فلج،رفع يبوست و بيماريهاي روده.


رنگ نارنجي
رنگي جذاب و سر زنده و شاداب،كه در نهايت جذابيت و جلب توجه احساس زدگي ايجاد نميكند. سبزيجات و ميوههاي نارنجي رنگ و كلا هر شي نارنجي رنگ در افزايش شير مادران بسيار موثر است.مواد غذايي نارنجي رنگ بسيار انرژي زا است و محرك مناسبي براي اعصاب و سودمند براي مشكلات تنفسي و ضد سرفه،ضد آسم و سل ريوي هستند و در درمان سنگ كليه و كيسه صفرا و بيماريهاي معده و روده موثر هستند.

هويج
افزايش شير مادر،مناسب براي درمان اختلالات شديد رودهاي،بهبود دهنده زخمهاي دستگاه گوارش،رفعكننده يبوست،ضد عفونيكننده روده،تقويتكننده اعصاب و انرژيزا و موثر در بهبود عفونتهاي ريوي.

پرتقال و نارنگي
تقويتكننده دستگاه عصبي،عضلات و غدد،مناسب براي رفع اختلالات دستگاه گوارش،كبد و رودهها.

زالزالك
مناسب براي درمان بيماريهاي روده و رفع كمخوني.


رنگ زرد
رنگي شاديآفرين،درخشان،زنده و محرك.سبزيجات و ميوههاي زردرنگ معمولا اشتها آور و در عين حال مناسب براي هضم غذا ميباشند.ميوهجات و سبزيهاي زردرنگ تصفيهكننده كبد و رودهها و كليههاست.اين مواد غذايي در درمان بيماريهاي معده (ورم معده) كيسه صفرا يبوست و فشار خون و همين طور مشكلات ريوي مناسب هستند و در تقويت غدد لنفاوي قلب موثرند و بسيار انرژيزا ميباشند و محرك اعصاب.

زردآلو
سرشار از انرژي،موثر در درمان يبوست،كاهشدهنده افسردگي و تقويتكننده اعصاب.

آناناس
تقويتكننده روده،نيرو بخش،مناسب براي هضم غذا و موثر در بيماريهاي ريه.

به
تقويتكننده اعصاب و قلب،موثر در درمان بيماريهاي ريوي و سل.همچنين در درمان ورم معده و روده از اين ميوه استفاده ميشود.

گلابي
از بين برنده ضعف و بيحالي،تقويتكننده اعصاب،رفع تنبلي رودهها،رفع يبوست و بيماريهاي رودهاي و معده،موثر در درمان سل ريوي،از بين برنده سنگ كليه.

آلو
انرژيزا و از بين برنده كمخوني و ضعف و سستي،برطرفكننده يبوست،محرك اعصاب،مناسب براي كليهها.

سيب زرد
انرژيساز،ضد عفوني كننده قوي روده و مناسب براي تقويت رودهها و معده،محرك كليهها و مناسب براي سنگ كليه و مجاري ادرار،تقويتكننده اعصاب،رفعكننده يبوست و اسهال، مناسب براي اختلالات تنفسي.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 549]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن