تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813607239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلوني براي بزها با ستاره‌ها مذاكره مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كلوني براي "بزها" با ستاره‌ها مذاكره مي‌كند
شركت اسموك هاوس متعلق به جرج كلوني و گرانت هسلو براي حضور در پروژه سينمايي "مرداني كه به بزها خيره مي‌شوند" با ستاره‌هايي چون يوان مگرگور، كوين اسپيسي و جف بريجز وارد مذاكره شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هاليوود ريپورتر اعلام كرد اين فيلم را هسلو بر مبناي فيلمنامه‌اي از پيتر استراون كارگرداني مي‌كند و كلوني ديگر بازيگر فيلم "مرداني كه به بزها خيره مي‌شوند" است.

اسپيسي در "مرداني كه به بزها خيره مي‌شوند" با كلوني همبازي مي‌شود

اين فيلم بر مبناي كتابي به همين نام نوشته جان رانسن ستون‌نويس روزنامه بريتانيايي ساخته مي‌شود. داستان "مرداني كه به بزها خيره مي‌شوند" در عراق اتفاق مي‌افتد و درباره خبرنگاري درمانده به نام باب ويلتن (مگرگور) است كه وقتي با لين كسيدي (كلوني) آشنا مي‌شود، بزرگترين داستان دوران كاري خود را پيدا مي‌كند.

لين ادعا مي‌كند سابقا به عنوان يك سرباز غيب‌گو در ارتش آمريكا فعاليت مي‌كرده و پس از حادثه 11 سپتامبر دوباره فعال شده است. "مرداني كه به بزها خيره مي‌شوند" روايتگر سفر اين دو مرد در عراق است و از رازي به ظاهر واقعي از تلاش مخفيانه واحدي از ارتش براي استفاده از قدرت فراهنجار پرده بر مي‌دارد.

بريجز نقش بيل ديانگو باني برنامه سرباز پيشگو و مربي لين و اسپيسي نقش لري هوپر يك سرباز پيشگو را دارد كه اكنون در عراق رئيس اردوگاه زندانيان است. فيلمنامه "مرداني كه به بزها خيره مي‌شوند" سال 2007 در فهرست بهترين فيلمنامه‌هاي توليد نشده بريتانيا قرار داشت. عنوان داستان اشاره به اين دارد كه هر كس مي‌تواند با خيره شدن به يك بز او را بكشد.

كلوني 47 ساله اكنون فيلم "پس از خواندن بسوزان" برادران كوئن را روي پرده دارد. او امسال فيلم "كله چرمي‌ها" را كارگرداني كرد كه به لحاظ تجاري موفق نبود. سابقه همكاري كلوني و هسلو به فيلم "شب بخير و موفق باشيد" بازمي‌گردد كه به خاطر آن نامزد اسكار بهترين فيلمنامه غيراقتباسي شدند.

شركت فيلمسازي اسموك هاوس نيز متعلق به آنهاست. كلوني قرار است در فيلم سينمايي "روي هوا" به كارگرداني جيسن ريتمن بازي كند. او فيلم انيميشني "آقاي فاكس شگفت‌انگيز" به كارگرداني وس اندرسن را نيز آماده نمايش دارد كه اقتباسي از رمان رولد دال است و در آن به جاي شخصيت اصلي صحبت كرده است.

مگرگور 37 ساله پارسال در "روياي كاساندرا" وودي آلن بازي كرد. "فرشته‌ها و شياطين"، "دوستت دارم، فيليپ موريس" و "آمليا" از فيلم‌هاي جديد اوست. اسپيسي 48 ساله نيز براي فيلم تلويزيوني "بازشماري" توليد شبكه HBO نامزد جايزه امي شد. او اخيرا در فيلم مستقل "روانكاو" به كارگرداني جوناس پيت بازي كرده است.

اسپيسي در 1996 براي فيلم "مظنونين هميشگي" برنده اسكار بهترين بازيگر مرد نقش مكمل شد و سال 2000 نيز براي "زيبايي آمريكايي" جايزه اسكار بهترين بازيگر را برد. بريجز نيز تابستان امسال فيلم "آيرون من" را روي پرده سينماها داشت.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن