تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ونزوئلا اجازه عبور به هواپيماهاي نظامي روسيه را از خاك كشورش صادر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ونزوئلا اجازه عبور به هواپيماهاي نظامي روسيه را از خاك كشورش صادر كرد


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا روز گذشته اجازه عبور و مرور ناوها و هواپيماهاي نظامي روسيه را از سرزمين ونزوئلا صادر كرد.

به گزارش روز دوشنبه بخش فرانسه گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از فرانس پرس، چاوز ضمن صدور اين مجوز ، روسيه را " متحد راهبردي" خطاب كرد.
رئيس جمهور ونزوئلا با حضور در يك شبكه راديو تلويزيوني گفت:" دنيا بداند، روسيه متحد راهبردي ونزوئلا است."
وي افزود:"من به ولاديمير پوتين نخست وزير روسيه و ديميتري مدودف رئيس جمهور اين كشور اعلام كرده ام مقدم ناوهاي روسيه و خدمه آنها را در ونزوئلا گرامي خواهيم داشت."
رئيس جمهور سوسياليست ونزوئلا همچنين گفت:" در صورتي كه هواپيماهاي نظامي دور پرواز روسيه نيازمند فرود در هر يك از باندهاي ونزوئلا باشند، مجاز هستند و مقدم آنها را گرامي خواهيم داشت."
روز 17 ماه اوت هم چاوز به مدودوف همتاي روسي خود اجازه داده بود تا ناو نظامي خود را در چارچوب "ديدار دوستانه و كاري" به سواحل ونزوئلا اعزام كند.
اين در حالي است كه در پي بحران گرجستان، كشورهاي غربي و در رأس آنها آمريكا در نظر دارند سياست "ديپلماسي آهنين" را در برابر روسيه در پيش بگيرند.
ونزوئلا در ماههاي اخير همكاريهاي نظامي خود را با روسيه در پي خريد بالگرد و هواپيماهاي شكاري و موشك بسيار تشديد كرده است./103/125
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن