تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806878867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بیوگرافی الن پیج | Ellen Page


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:

[تصویر: h34u9w3z669xnxjl847f.png]









الن فیلیپاتس-پیج (به انگلیسی: Ellen Philpotts-Page) (متولد ۲۱ فوریهٔ ۱۹۸۷) که با نام حرفهای الن پیج شناخته میشود، از هنرپیشگان کانادایی است. پیج بهخاطر ایفای نقش در فیلم جونو نامزد جایزهٔ گلدن گلوب و جایزهٔ اسکار شد.


او همچنین به خاطر بازی در فیلمهای هارد کندی، سرآغاز، مردمان باهوش، Whip It و افراد ایکس: آخرین ایستادگی شناخته شده است. او در کانادا به دلیل بازی در نقشهای جایزهبرده در پیت پونی و ماریون بریج و همچنین شوهای تلویزیونی تریلر پارک بویز و ریجنسیس مورد توجه قرار گرفت.

درسال ۲۰۰۸، پیج برای قرارگیری در فهرست ۱۰۰ شخصیت اثرگذار مجلهٔ تایم نامزد شد در ژوئن ۲۰۰۸ او در فهرست ستارگان درجهیک آیندهٔ اینترتینمنت ویکلی قرار گرفت.




زندگی شخصی:
متولد بیست و یکم فوریه1987 در هالیفاکس ایالت نوا اسکوتیای کانادا، با نام اصلی الن فیلیپوتس پیج. پدرش دنیس پیج یک طراح گرافیک و مادرش مارتا فیلیپوتس هم یک معلم بود. او از همان دوران بچگی عاشق بازیگری بود و میخواست که در مدرسه نپتون تئاتر ادامه تحصیل دهد. الن چه در خانه و چه در مدرسه دختربچهای تخس و شیطان بود که به قول مادرش لحظهای روی زمین بند نمیشد و آرام و قرار نداشت. مدام در حال جنب و جوش و فعالیت بود. همانطور هم که بزرگ میشد علاقه زیادی به حرکات اکشن و تقلید حرکات آرنولد و دیگر ستارههای اکشن هالیوودی نشان میداد. الن علاقه زیادی هم به بالا رفتن از درختان داشت که به همین خاطر دچار آسیبدیدگیهایی نیز میشد. بعدها به بازی بسکتبال، فوتبال، دو و میدانی، اسنوبرد و شنا روی آورد. غذای مورد علاقهاش از همان دوران بچگی تا به الان سوشی ست (نوعی غذای دریایی ژاپنی). او حضور در چهار دبیرستان مختلف را تجربه کرده است. ابتدا در مدرسه زبان هالیفاکس شرکت کرد و مدتی را هم از دبیرستان ملکه الیزابت سر درآورد؛ مدتی مشغول تحصیل در آکادمی Vaughan Road شد و بالاخره در سال 2005 از دبیرستان Shambhala فارغالتحصیل شد.





زندگی حرفه ای:
اولین فیلم الن پیج «Pit Pony» بود که در 10سالگی بازی کرد. این فیلم تلویزیونی آنقدر موفق بود که چندبار از شبکههای تلویزیونی کانادا پخش شد و پیامد آن سریالی به همین نام بود که 2 سال بعد باز هم با بازی پیج ساخته شد. سریال «Pit Pony» هم موفقیت زیادی در پی داشت و بازتاب گسترده آن در سراسر کانادا و استقبال فراوان مردم از آن منتهی به این شد تا الن در کنار درس خواندنش به ایفای نقشهای کوچک در چند فیلم و سریال موفق کانادایی بپردازد از جمله سری دوم سریال تلویزیونی «پسران تریلرپارک». او در سرزمین مادریاش کانادا به شدت مورد توجه قرار گرفته بود و پیشنهاد پشت پیشنهاد و جایزه پشت جایزه بود که از راه میرسید. الن برای «Pit Pony» نامزد دریافت جایزه Gemini و برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم آتلانتیک هم شد. اما بعد از پایان فیلمبرداری «ماریون بریج» در سال 2002 بود که فهمید بازیگری تنها حرفهای ست که دوست دارد و آن را تا پایان زندگیاش ادامه خواهد داد.

در 16سالگی در سریال موفق تلویزیونی «پیدایش» بازی کرد که نتیجه آن یک جایزه Gemini دیگر بود. او همان سال برای بازی در «ویلبی شگفتانگیز» از چند جشنواره معتبر بینالمللی نامزد دریافت جایزه شد. سال بعد نقش کوتاهی در یک فیلم مستقل اروپایی به اسم «دهان به دهان» ایفا کرد که موفقیت این فیلم به همراه بازی زیبایش، اسم او را بیش از پیش بر سر زبانها انداخت.

بالاخره پیج در سال 2005 بود که مورد توجه هالیوود قرار گرفت. در این سال بود که در نقش اصلی فیلم «Hard Candy» ظاهر شد که هم فیلم پرفروشی از آب درآمد و هم با استقبال نسبتا خوب منتقدان روبرو شد. از بازی پیج در این فیلم به عنوان «یکی از پیچیدهترین و فراموش نشدنیترین بازیهای سال» نام برده شد. سال بعد نوبت به قسمت سوم «مردان ایکس» رسید. در واقع الن پیج سومین بازیگر زنی ست که در نقش Kitty Pryd/شبح گربه بازی میکند. پیج جانشین کتی استیوارت در «مردان ایکس2» (2002) شد که او هم در واقع جانشین سومیلا کی در «مردان ایکس» (2000) بود. الن پیج ابتدا بازی در نقش شبح گربه را رد کرد تا اینکه برت راتنر کارگردان فیلم شخصا با او تماس گرفت و بعد از صحبتهای مفصل در رابطه با نقشاش او را برای بازی در این نقش متقاعد کرد. الن برای بازی در «مردان ایکس: آخرین مقاومت» زحمت زیادی کشید و تغییرات زیادی در نوع بازی، چهره و ظاهرش به وجود آورد. او در این فیلم از موی مصنوعی استفاده کرد و برای رسیدن به فرم مطلوب تمرینات سختی انجام داد. او پیش از این هم در فیلم «دهان به دهان» (2005) موهایش را از ته تراشیده و چند کیلو از وزنش را کم کرده بود. و سرانجام مهمترین موقعیت زندگیاش از راه رسید. فیلم «جونو» به کارگردانی آلن ریتمن ابتدا مورد بیتوجهی قرار گرفت اما به تدریج نقل محافل و رسانهها شد. کاراکتر اصلی فیلم «جونو» یعنی جونو مکگاف از همه طرف مورد ستایش قرار گرفت و آنچنان محبوب شد که از وی به عنوان پدیده سینمایی سال نام برده شد. منتقد معروف ای او اسکات در یادداشتش در نیویورک تایمز نوشت: "الن پیج به طور هراسانگیزی بااستعداد و تاثیرگذار است" و راجر ابرت مشهور هم اینگونه اظهار نظر کرد: "آیا بهترین بازی امسال خلق شخصیت جونو توسط الن پیج است؟ بله، قطعا همینطور است". او برای بازی در نقش جونو مکگاف، دختر شیرینزبان و حاضرجواب، نامزد جایزه آکادمی اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن شد اما در نهایت جایزه نصیب ماریون کوتیارد بخاطر بازی در نقش ادیت پیاف در فیلم «زندگی شیرین» شد.
او در میان جوانترین بازیگران زن تاریخ سینما که کاندیدای دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده اند نفر چهارم است. پیج با 20 سال و 335 روز سن برای فیلم «جونو» نامزد دریافت این جایزه شده است. پیش از این کایرا نایتلی با 20سال و 311 روز برای فیلم «غرور و تعصب» (2005) نفر سوم، ایزابل آجانی با 20 سال و 311 روز برای بازی در فیلم «سرگذشت آدل ﻫ » (1975) نفر دوم و سرانجام کیشا کسل هیوز با 13 سال و 309 روز به خاطر بازی در «نهنگ سوار» (2002) نفر اول این فهرست بودهاند.






زندگی اجتماعی:
او خودش را یک فمینیست (هوادار حقوق زنان) میداند. از این رو تلاش میکند تا در کنار حرفه سینما دستی بر فعالیتهای اجتماعی و امور خیریه هم داشته باشد. الن نظراتش را در رابطه با حقوق زنان به شکلی صریح و آشکار ابراز میکند و معمولا دعوت گروههای هوادار حقوق زنان برای شرکت در جلساتشان را میپذیرد. الن به لحاظ سیاسی طرفدار «باراک اوباما»ی دموکرات است و مخالف جنگ در عراق. او همچنین قصد دارد تا از بازی در فیلمهای مبتذل و همینطور فیلمهای کلیشهای به اصطلاح نوجوانانه که عموما نگاهی جنسیتگرایانه به زنها دارند خودداری کند. پیج زمانی که برای بازی در «Hard Candy» به نیویورک رفته بود از سوی هم اتاقیهایش به دلیل جثه و اندام کوچکش کانادایی ریزه میزه یا کانادایی فسقلی نامیده میشد که از همان زمان تا به حال این اسم در میان دوستان و نزدیکان بر روی او مانده است. بهترین و صمیمیترین دوستش اولیویا تیرلبی است که در «جونو» همبازیاش بوده است. پیج در تاریخ یکم مارس 2008 در برنامه زنده شنبه شب به عنوان مجری در برابر هیلاری کلینتون، رودولف جولیانی و وینسنت دونوفریو به اجرای برنامه پرداخت. او برنامه را با یک تکگویی طولانی شروع کرد و در بخش دیگر برنامه به اجرای بخشهایی از فیلم «جونو» و دیالوگهایی از آن پرداخت. الن پیج برای سال 2008 چهار فیلم اماده نمایش دارد.





فیلمشناسی:
پسران تریلرپارک(سریال تلویزیونی-2001)
موسم غربی، ماریون بریج، Rideau Hall (2002)
عشق آن پسر آواره در هاروارد: داستان لیز مورای (فیلم تلویزیونی)، لمس کن و برو، روح گربه (2003)
پیدایش (سریال تلویزیونی)، ویلبی شگفتانگیز، من یک روح دانلود کردهام (2004)
دهان به دهان، Hard Candy (2005)
مردان ایکس:آخرین مقاومت (2006)
یک جنایت آمریکایی، سنگ فرشته، The Tracey Fragment، جونو (2007)
مردم زیرک، جک و دیانا، مدافع، طاووس (2008)





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 428]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن