تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817261902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترک های پوستی....!!!! : نکات آرایشی و بهداشتی


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: با سلام خدمت همه شما دوستان

راستش حتما شما هم با تركهايي كه در اثر زايمان ( روي شكم) و چاقي و لاغري (كنار پهلوها و پشت ران و ساق پا و ...) ايجاد ميشه در دسر دارين ويا داشتين.

ميخواستم بدونم كسي هست كه از شر آنها راحت شده باشه وچطوري اينكار رو كرده؟

من راجع بع اين تبليغ زياد ديدم ولي ترا خدا اگه كسي استفاده كرده و نتيجه گرفته جواب بده.

با سلام خدمت همه شما دوستان

راستش حتما شما هم با تركهايي كه در اثر زايمان ( روي شكم) و چاقي و لاغري (كنار پهلوها و پشت ران و ساق پا و ...) ايجاد ميشه در دسر دارين ويا داشتين.

ميخواستم بدونم كسي هست كه از شر آنها راحت شده باشه وچطوري اينكار رو كرده؟

من راجع بع اين تبليغ زياد ديدم ولي ترا خدا اگه كسي استفاده كرده و نتيجه گرفته جواب بده.

سلام خانمی
من یه مادربزرگ داشتم که هر وقت توصیه هایش را بکار میگرفتم کلی نتیجه داشت البته نه تنها من بلکه مامانم و خالم هم قبلا بکار بسته بودند و نتیجه گیری کرده بودند. از جمله این موارد برای جلوگیری از ترکهای حاملگی بود، روش مادر بزرگ این بود که میگفت هر وقت به محض اینکه شنیدی حامله هستی هر شب به پوست شکمت روغن زیتون بمال طوری که حتی یه شب هم یادت نره وگرنه نتیجه نمیده.
باورکن اگر هر کسی با دقت این روش را انجام بده بدون هیچ ذره ترکی این دوره را میگذرونه چون نه تنها من نتیجه گرفتم بلکه به یکی از دوستام هم گفتم که اون هم الحق مامان بزرگ رو دعا کرد
احتمالا اگر در زمان چاقی و لاغری هم قبل از بوجود آمدن ترکها این روش رو بکار بگیری معجزه میکنه البته باز هم تاکید میکنم بصورت پیوسته باشه

سلام دوست عزیز

اگه بهت بگم که تا بحال راه صد در صدی برای رفع این معضل بوجود نیامده .. باور میکنی !!

یک قسمت از این مشکل به کمبودهایی برمیگرده که در بدن افراد وجود داره . و کمی اش به نوع پوست افراد ....!
مادر من با وجود 4 مرتبه زایمان پوست شکمش مثل آینه صاف بود . ولی با زایمان اول شکم من ترک های بدی برداشت .....!! با وجود اینکه پماد ها و کرم های مخصوصی که اون روزها از مادرکر میگرفتم و استفاده میکردم - اثری نداشت .

شاید ویتامین E و مشتقات اون در " کمتر کردن " اونها کاری بتونه بکنه ولی صد در صد اونها رو ازبین نمی بره . تازه فقط مربوط به زایمان نیست . چاقی و لاغری هایی در پی هم باعث اون میشه و غیر از شکم روی رانها و پشت زانو ها و روی سینه ها هم این اتفاق میافته .....

منکه تا بحال نه کسی رو دیدم و نشنیدم که رفع شده باشه ......... البته هیچ بعید نیست که تا بحال کسی یافته باشه ...؟؟!!! امیدوارم که دوستان جواب بدن !!

میگن روغن کنجد و زیتون بد نستند ولی از بین نمی برن . ضمنا باید مادرها قبل از بارداری و بزرگ شدن شکم اونو استفاده کنن یعنی تا سروع به ترک حوردن نکرده ....

موفق باشی



salam man in ro midanam ke bayesti mahale mazkor ro hamisheh charb kard masalan ba vazlin,ya roghaneh zeiton

سلام دوست خوبم
همونطور که شبنم جون هم اشاره کرد این ترکها هیچ درمانی ندارن متاسفانه! البته تا حدی فقط میشه پیشگیری کرد. من از ماه دوم بارداری از کرمهای مخصوص این کار روزی دوبار استفاده کردم و نتیجه داد. البته من نمیدونستم و فقط روی شکمم میمالیدم و نتیجه این شد که بعد از زایمان روی شکمم ترک نخورد ولی کمی ترک روی پهلوها هست!!

سلام خدمت همه دوستان گل

من يافتم. راستش اينقدر پرس و جو كردم تا بالاخره يك لوسيون مخصوص چروك هاي چاقي و لاغري مارك ليراك )LIRAC) گرفتم و راستش ازش خيلي راضيم . البته مثل روز اول نميشه ولي خيلي خوبه.

سلام گيتا خانم.
ميشه بيشتر توضيح بدين در مورد كرم؟ قيمت و نحوه تهيه و ...
چه تأثيري داشته كه خيلي راضي هستيد؟

سلام ياسمن جان
به خدا من 3بار جواب را نوشتم و موقع ارسال error ميداد ببخشيد بخدا تقصير من نبود.

ياسمن جان من زماني كه اين لوسيون را خريدم فروشنده به من گفت اگه تركهاتون جديد است بهتر جواب ميده ولي تركهاي من مال 5 سال پيش بود و بنظرم خوب جواب داد بازم ميگه مثل روز اول نميشه ولي من راضيم. قيمتش هم فكر كنم 30 هزار تومان باشه.

موفق باشي بازم ميبخشيد.

سلام عزیزم. راستش من زایمان نکردم ولی چندتاشون روی زانوهام هست. شنیدم یه کرم هست که اینهارو از بین می بره. فکر می کنم بهتر باشه به یه دکتر پوست مراجعه کنی تا کرم مناسب پوستتو تجویز کنه.
دوستدارتون... الهام

گيتا جون سلام . راستش من زايمان نداشتم ولي مربي بدن سازي هستم و اين مشكل خيلي از شاگردام بود .راستش تركهايي كه در اثر چاقي و لاغري ايجاد ميشه با ماساژ روغن زيتون به مرور زمان از بين ميره . من اينو به شاگردام پيشنهاد كردم خيلي جواب داد ولي خوب خيلي ها هم از كرمهاي تبليغاتي استفاده كرده بودن كه ميگفتن جواب داده .

ولي گيتا جان اول روغن زيتون و استفاده كن اگه نتيجه نديدي بعد برو سراغ كرم ها.

سلام
همه میگن که ترکهای زایمان اگه ارثی باشه یعنی مادر و خواهرتون داشته باشن شما هم حتما خواهید دااشت. ولی به تجربه شخصی من با اینکه تو خانواده ما ارثی هست من بعد از زایمان ترک روی شکمم ترک نداشتم البته از زمانی که متوجه شدم بار دارهستم یه روغن مخصوص گرفتم که هر روز روزی دو بار استفاده کردم و ترک هم نخورد . ولی خواهرم هم از همون اوایل بارداری با روغن زیتون چرب می کرد وترک خورد بد جوری. جالا من به این نتیجه رسیدم که کسایی که زود بار دارمیشن یعنی منظورم اینه که در سنین ۱۸ تا ۲۶ سالگی چون همچنان پوست جوانی دارند ترک میخورند و اونهایی که دیرتر باردار میشن در سنین ۲۸ تا به بالا ترک نمی خورند این به نظرم من اینطوریه من خیلی هم تحقیق کردم در ان رابطه . البته خود من جون در سنی ۲۰ تا ۲۴ سالگی کلی سایزم زیاد شده بود و کم کرده بوده بودم روی بعضی از قسمتهای پام ترک دارم که با همون روغن که گفتم همیشه چربشون کردم ولی اثری نداشت. به نظر من اگه ترک بخوره دیگه محاله بره. براتون عکس این دو تا روغن رو میذارم که اگه خواستید تهیه کنید.
پيوست ها:
3114106.jpg [ 22.34 KiB | بازديد 2306 بار ]

1A8E1C2A0D83BB2C6B183894CAC36EB0.0.jpg [ 19.47 KiB | بازديد 2298 بار ]


این ترکها فکر نمیکنم با چیزی از بین بره البته شنیدم با لیزر از بین میره.
راستش منم در دوران بارداری از روغن زیتون استفاده کردم ولی فایده نداشت و این ترکها همینطور اومدن بالا خدا رو شکر که دوره بارداری 9 ماهه وگرنه ترکها به گردن و صورتم رسیده بود.

سلام
منم در طول بارداریم هر شب از روغن زیتون استفاده کردم اما نه تنها فایده ای نداشت بلکه احساس میکنم بدتر هم شد ولی یه مربی بدنسازی می گفت که این ترکها فقط و فقط با ورزش از بین میرن.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4850]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن