تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820331182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار خراسان رضوي در گفتگو با حيات : 31 هزار نفر از ايثارگران خراسان رضوي از خدمات مددكاري بهره مند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: استاندار خراسان رضوي در گفتگو با حيات : 31 هزار نفر از ايثارگران خراسان رضوي از خدمات مددكاري بهره مند شدند
تهران – حيات

استاندار خراسان رضوي گفت: به بيش از 10 هزار نفر از خانواده هاي شهدا و جانباز استان خراسان رضوي در سال گذشته وام پرداخت شد.
محمدي زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي حيات، ضمن بيان اين مطلب، گفت: وام پرداخت شده به خانواده هاي شهيد و جانبازان اين استان از محل صندوق شاهد و ايثار بنياد استان تعلق گرفته به طوري كه از مجموع 10 هزار نفر تعداد شش هزار و 828 نفر خانواده شهدا و مابقي جانبازان بوده اند.
وي با اشاره به خدمات ارايه شده در حوزه تعاون گفت: به بيش از 31 هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ايثارگران خدمات مددكاري ارايه شده، ضمن آن كه تعداد بيش از 274 هزار نفر از اين عزيزان در طرح زيارت استان شامل حضور در گلزار شهدا و مراسم هاي مذهبي ديگر شركت كردند.
محمدي زاده به طرح معتمدين معين استان اشاره كرد و اظهار داشت: به مشكلات بيش از 10 هزار نفر از ايثارگران استان توسط 239 هزار نفر از معتمدين معين رسيدگي شد و از سوي ديگر به 205 نفر از ايثارگران استان وام خوداشتغالي پرداخت گرديد.
استاندار خراسان رضوي به خدمات ديگر ارايه شده به ايثارگران استان اشاره و تصريح كرد: علاوه بر پرداخت سرانه بيمه عمر و بيمه حوادث به بيش از 54 نفر از ايثارگران استان براي بيش از هفت هزار و 365 نفر از اين عزيزان مشاوره حقوقي صورت گرفته و اوراق قضايي براي آن ها تنظيم شده است.
وي به تعداد جمعيت ايثارگران استان اشاره كرد و گفت: خراسان رضوي در مجموع 17 هزار و 896 شهيد به انقلاب هديه كرده ضمن آن كه پنجاه و دو هزار و 112 جانباز و سه هزار و 400 آزاده دارد.
محمدي زاده، با اشاره به بودجه تخصيص داده شده به ايثارگران استان يادآور شد: 86 درصد از بودجه مربوط به فعاليت هاي اجتناب ناپذير نظير حقوق، مزايا، حق پرستاري، كمك، معيشت، عيدي و غيره بوده و تنها 140 درصد به ديگر فعاليت ها مربوط است.
پايان پيام
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن