تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813154028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم ملي واليبال شورايي اداره مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: تيم ملي واليبال شورايي اداره مي شود
: «يكي بهتر از گائيچ را جذب مي كنيم، حداقلش اين است كه مربي بعدي تيم ملي در سطح او باشد.» ادعاي رئيس فدراسيون واليبال در زمان قطع همكاري با گائيچ سرمربي صربستاني تيم ملي اگرچه در آن مقطع توسط دبير فدراسيون هم مورد تاييد قرار گرفت اما حالا و در فاصله 40 روزه تا بازي هاي AVC كاپ آسيا سياست فدراسيون تغيير كرده. بعد از آنكه مذاكرات مسوولان فدراسيون با گزينه هاي خارجي سرمربيگري تيم ملي به نتيجه نرسيد - يا به بعد از اتمام مسابقات المپيك چين موكول شد - حالا مسوولان فدراسيون در نظر دارند تا از وجود يك مربي خارجي در راس تيم ملي استفاده كنند. خسرو ابراهيم رئيس سازمان تيم هاي ملي و عضو شوراي سياستگذاري فدراسيون مي گويد: «مدت زمان كمي تا آغاز تورنمنت AVC باقي مانده و الان زمان خوبي براي انتخاب مربي خارجي نيست. در اين شرايط نمي توانيد با مربي خارجي به توافق برسيد بنابراين همه چيز را به بعد از اين تورنمنت موكول كنيم.» اين در حالي است كه شرايط فعلي با زمان قرارداد با گائيچ تفاوت كرده و بعيد است فدراسيون حاضر شود مثل آن زمان براي جذب مربي هزينه كند: «شرايط مالي گائيچ خيلي خاص بود. ما سعي مي كنيم با هزينه كمتر با يك مربي به توافق برسيم اما مطمئن باشيد زياد هم ارزان تمام نخواهيم كرد.» فدراسيون از تجربه كار با گائيچ درس گرفته بنابراين براي جذب مربي محتاطانه عمل مي كند: «بايد واقعيت را قبول كرد، گائيچ در ماه فقط سه روز در ايران بود و نمي توانست چيزي به ما ياد دهد. با اين همه ما نمي توانيم مربي بهتري از او بياوريم. واليبال ايران تيم درجه يكي نيست كه بخواهد مربي درجه اول بياورد و به عنوان يك تيم درجه دو بهتر است به سراغ مربي درجه دو برود.» طبق گفته ابراهيم فعلاً مدني و ميرحسيني تيم را تمرين خواهند داد تا نفرات جديدي به كادر فني اضافه شود هرچند شايعه شده بود مصطفي كارخانه به عنوان سرمربي جديد تيم ملي انتخاب شده اما مذاكرات فدراسيون با او نتيجه ديگري داشته و آن ابقاي كارخانه در تيم جوانان است. رئيس سازمان تيم هاي ملي ادامه مي دهد: «پيشنهاد من انتخاب مدير براي تيم است چون كسي حاضر نمي شود الان هدايت تيم ملي را قبول كند.

شما باشيد حاضريد به صورت موقت در كنار تيم ملي كار كنيد.» گويا فدراسيون گزينه موردنظرش را هم پيدا كرده و منتظر است تا آخر اين هفته مذاكرات را نهايي كند. مدير جديد تيم ملي در كنار كادر فني سابق تيم را احتمالاً به صورت شورايي اداره خواهند كرد. نكته جالب در مورد تمرينات تيم ملي پياده شدن تمرينات گائيچ است. ابراهيم مي گويد: «تمرينات ايشان مناسب بوده و فعلاً اجرا خواهد شد.ديروز علي مهرانپور به عنوان مدير جديد تيم ملي انتخاب شد. » مسابقات واليبال AVC كاپ آسيا از 30 شهريور تا پنج مهر و با حضور هشت تيم برتر آسيا در تايلند برگزار مي شود كه تيم ايران در گروه A اين مسابقات با تيم هاي چين، كره جنوبي و تايلند بازي خواهد كرد.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن