تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798459477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Avant Browser 2011 Build 17 Final Portable - نرم افزار مرورگر اینترنت آوانت - دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: مرورگر اینترنت در رایانه یکی از مهمترین نرم افزار ها برای استفاده از امکان وب در اینترنت می باشد. مرورگر های مشهوری همانند Mozilla Firefox , Internet Explorer , ... سبب شده اند تا دیگر مرورگر ها را نشناسیم و حتی نام مرورگری با نام Avant را نشنیده باشیم. با این حال سایت دانلود رایگان نرم افزار به معرفی این مرورگر بسیار جالب می پردازد.
مرورگر Avant یکی از برترین مرورگر های در حال رشد محسوب می شود که یک مرورگر مستقل است و برای گسترش امکانات Internet Explorer ارایه گردیده است. در این مرورگر سطح شفافیت و رابط گرافیکی نرم افزار تا حد بسیار زیادی بهبود یافته و همه روزه با آپدیت های جدید امکانات زیادی به این مرورگر اضافه می شود، از این رو یک مرورگر بسیار مناسب برای وبگردی می باشد. این تنها امکان این نرم افزار نیست، در زیر به دیگر امکانات دانلود مرورگر اشاره می کنیم:
Avant Browser 2011 Build 17 Final Portable - نرم افزار مرورگر اینترنت آوانت
فیلتر و حذف انیمیشن های تبلیغاتی:
بیش از 85 درصد فلش ها در اینترنت به تبلیغات اختصاص دارند و به طور معمول دارای حجم بالایی بوده و حدود 90 درصد از حجم لود صفحه را به خود اختصاص می دهند که برای کاربران بسیار آزار دهنده است. مرورگر Avant این امکان را برای شما فراهم نموده است تا با یک کلیک از لود این فلش ها در صفحات وب جلوگیری کنید که این مورد باعث صرفه جویی در مصرف پهنای باند اینترنت شما شده و سرعت بارگذاری صفحات وب را تا حد بسیار زیادی بالا می برد.
مسدود کردن تبلیغات پاپ آپ:
تبلیغات Pop-up در وب سایت ها کاربرد بسیار فراوانی دارند ولی معمولا بی استفاده و اکثرا آزار دهنده هستند؛ مرورگر Avant برای شما این امکان را فراهم نموده است تا با کلیکی ساده از باز شدن این تبلیغات اضافی جلوگیری کنید.
امکان RSS/ATOM خوان هوشمند و بوک مارک:
با مرورگر Avant دیگر شما نیازی به RSS/ATOM Reader های اینترنتی نخواهید داشت؛ شما با این مرورگر قادرید RSS یا ATOM هر وب سایت دلخواهی را به مرورگر اضافه نمایید و جدیدترین تغییرات را در وب سایت مورد نظر بدون مراجعه به آن سایت مشاهده فرمایید. این نرم افزار همچنین داری بخش بوک مارک است و شما می توانید وب سایت های محبوب خود را به این بخش اضافه کنید تا در هر لحظه ای به آنها دسترسی داشته باشید.
اضافه کردن عملکردهای جدید به موش واره (موس):
اگر شما در یک صفحه وب بر روی یک لینک کلیک کنید و همزمان با آن دکمه وسط موس را هم فشار دهید لینک در یک صفحه جدید و در پس زمینه ی صفحه باز خواهد شد. این امکان برای باز کردن مطالب در انجمن ها بسیار مفید است. همچنین شما قادر خواهید بود تا به راحتی و با حرکت دادن موس مروگر خود را هدایت نمایید و به حرکت در اورید.
امکان مرور چندین صفحه ی وب به صورت همزمان:
باز کردن چندین وب به صورت همزمان همواره یکی از دغدغه های کاربران وب می باشد که در این نرم افزار امکان باز کردن چندین صفحه ی وب به صورت همزمان مهیا شده است. به صورتی که شما در هر لحظه با کلیک می توانید همه ی صفحات باز شده را به راحتی تنها با یک کلیک Refresh کرده مرتب کنید یا وحتی ببندید ومتوقف کنید که بسیار کاربردی محسوب می شود.
حالت واقعی و جذاب Full Screen و Full Desktop:
در Avant بروزر وقتی مرورگر را در حالت Full Screen Mode قرار می دهید تنها صفحه ی وب را بدون هیچ نوار ابزار مزاحم و در هم ریختگی مشاهده خواهید نمود که به راحتی با بالا و پایین بردن موس نوار ابزار به نماش درخواهد آمد و در صورتی که موس ثابت باشد به صورت اتوماتیک مخفی می شود.حالت Full Desktop Mode همانند Full Screen Mode می باشد با این تفاوت که نوار ابزار در نوار وظیفه ی ویندوز (task bar) به نمایش درخواهد آمد که بسیار جذاب است.
موتور جستجوی قدرتمند و اختصاصی:
مرورگر Avant موتور جستجوی قدرتمندی نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی و در مرورگر بین تصاویر، گروه ها، دایرکتوری ها، اخبار، اشعار و نرم افزار ها به جستجو پرداخته و به نتیجه ی دلخواه خود برسند.
سازگاری کامل با اینترنت اکسپلورر:
اگر از مرورگر Internet Explorer استفاده می کنید دیگر نیازی نیست نگران انتقال اطلاعات خود به مرورگر Avant باشید، این مرورگر به طور کامل با IE سازگار است و شما به راحتی می توانید تنها با یک کلیک تمام کوکی ها,جاوا اسکریپت, Real player ، ماکرومدیا فلش و بوک مارک های خود را به این مرورگر انتقال دهید و از آن لذت ببرید.
کنترل حریم خصوصی شما:
این مرورگر به طور کامل از حریم خصوصی و اطلاعات شما محافظت به عمل می آورد و می توانید با حذف اطلاعاتی همچون کلمات عبور، کوکی ها، تاریخچه صفحات بازدید از وب سایت ها، کلمات کلیدی جستجو شده و ... از اطلاعات خود محافظت به عمل آورید.
بازیابی آسان اطلاعات از دست رفته:
ممکن است در حال مرور وب سایت ها مشکلی برای کامپیوتر پیش آید و خاموش گردد؛ دیگر نیازی به نگرانی برای آدرس وب هایی که باز کرده بودید نیست زیر این نرم افزار به طور اتوماتیک آدرس ها را به طور موقت ذخیره می کند تا در لود بعدی نرم افزار آدرس های از دست رفته بازیابی شوند.
پوسته های قابل برنامه ریزی:
شاید از پوسته های تکراری مرورگر خود خسته شده باشید، Avant Browser این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی پوسته ی اختصاصی خود را طراحی و پیاده سازی کنید یا از پوسته های ساخته شده توسط دیگر کاربران استفاده کنید.
قابلیت های اصلی نرم افزار آوانت 2011 قابلیت های جدید و بی نظیر برای مبارزه با تبلیغات مزاحم افزایش سرعت لود صفحات وب و بهبود رابط گرافیکی کاربر سازگاری کامل با دیگر مرورگر ها برای انتقال اطلاعات به Avant امکانات جدیدی همچون RSS/ATOM Reader , Full Desktop Mode , ... گذاشتن موتور جستجویی قدرتمند در اختیار کاربر برای جستجوی سریع و رسیدن به نتیجه ی دلخواه امکانات عالی برای کنترل حریم خصوصی شما و عدم نفوذ پذیری مرورگر چند زبان (Multilanguage) بودن نرم افزار و پشتیبانی از زبان فارسی استفاده و کاربرد بسیار آسان برای هر کاربر و چند زبانه سازگار با اکثر نسخه های ویندوز XP/2000/Vista/Win 7
دانلود
دانلود رایگان نرم افزار مرورگر آوانت بروزر (حجم : 3.7 مگابایت)
رمز
رمز عبور فایل : www.fdl.ir





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 368]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن