واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : در حال ساخت... Fantasy Character maxya24-09-2009, 06:27 AMبه نام خدا سلام دوستان خب این یه کاریه که ایدش از رو مجله بود به نظرم ساختنش تمرین خوبی اومد برا همین شروع کردمش ...تا اینجارو رسوندم باقیشو با کمک شما عزیزان... خب یه توضیحی بدم برا روند کارم تا اینجا... کار رو با زیبراش شروع کردم یعنی بیس کار با zsphere هستش و خب ادامشم بازم با زیبراش بود تا اینجا...:31: الان هم یه سری چیزها رو مدلسازیش مونده هنوز... مثل ساخت بال ، دندون ، جزییات نهایی و چیزای دیگه که بعدا اضافه می کنم... http://img.majidonline.com/pic/232324/1.jpghttp://img.majidonline.com/pic/232327/4.jpg http://img.majidonline.com/pic/232325/2.jpg http://img.majidonline.com/pic/232326/3.jpg http://img.majidonline.com/show/232326/3.jpg راستی هم اینجا و هم اونجا نظر یادتون نره :31: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! MB 3d24-09-2009, 09:26 AMآفرين جالبه فقط يه نكته اول جسم كلي رو تو مكس بساز بعد ببرش تو زبراش روش كار كن اينجوري كارت بهتر درمياد 3Dmajid24-09-2009, 11:15 AMچقدر ترسناکه :31: SSS_HHH_OOO24-09-2009, 12:46 PMئه این خیلی بامزه است دیدمش من خیلی خوب ساختیش شبیه خودش شده چه خوبه zsphere کار میکنی مهارتت خوبه tatuy24-09-2009, 03:30 PMها ای چیه؟ omid 124-09-2009, 05:42 PMقشنگ شده...ادامه بده ershad•••3d25-09-2009, 12:38 AMبا عرض سلام و خسته نباشید من میخواستم نظر بدم و لی دیدم از بس این مدل شما عجیب غریبه ما هر جاشو بگیم فلانه شما خیلی خون سرد میتونی بگی مدلش همینه پس از نظر دادن منصرف میشم موفق باشی دوست عزیز hrgh225-09-2009, 01:06 PMآفرین خوبه این همون کاراکتر ICe Age هست ها قشنگ شده رفیق maxya27-09-2009, 07:38 AMآفرين جالبه فقط يه نكته اول جسم كلي رو تو مكس بساز بعد ببرش تو زبراش روش كار كن اينجوري كارت بهتر درمياد ممنون والا شما تو زیبراش استادی اما به نظرم اگه آدم حرفه ای باشه با همین Zspere هم میتونه عالی کار کنه منو نبین زیاد وارد نیستم بهش. :40: ------------------------------------------------- چقدر ترسناکه :31: واقعا ...:31: :40: ------------------------------------------ ئه این خیلی بامزه است دیدمش من خیلی خوب ساختیش شبیه خودش شده چه خوبه zsphere کار میکنی مهارتت خوبه ممنون شما همیشه لطف داری شهاب جان :40: -------------------------------------- ها ای چیه؟ ها ای همینه دیگه : دی پایین کانسبت اصلیش رو میذارم ببین محمد جان :40: ----------------------------------- قشنگ شده...ادامه بده ممنون:20: :40: --------------------------- با عرض سلام و خسته نباشید من میخواستم نظر بدم و لی دیدم از بس این مدل شما عجیب غریبه ما هر جاشو بگیم فلانه شما خیلی خون سرد میتونی بگی مدلش همینه پس از نظر دادن منصرف میشم موفق باشی دوست عزیز سلام....شمام خسته نباشی خیلی از شما خوشم میاد که اینقدر به فکر نقد مفید هستین حقیقتش بهتون حق میدم باشه طرح اصلی رو میزارم تا بتونین راحت نقد کنین تا منم در موقع پاسخ دادن اینقدر خونسرد نگم طرحم همینه : دی ممنون :20: :40: --------------------------------- آفرین خوبه این همون کاراکتر ICe Age هست ها قشنگ شده رفیق :31:تو Ice Age هم این یکی بود کجاش؟ نه من اینو از رو مجله 3D Creative گرفتمش ... :40: ----------------------- maxya27-09-2009, 07:42 AMمیبخشید دوستان من یادم رفت کانسبت کار رو بذارم :20: بفرمایید ...قرار بود بشه این... !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! MB 3d27-09-2009, 09:46 AMآره مي دونم ولي چون به نظرم سيستمت 32 باشه نمي توني خيلي ديوايد كني كه بعد با poly boost دوباره رديف بسازيش واس همين گفتم كه اگه حدود مدلت رو تو مكس بسازي بعد از ديوايد اين جوري نمي شه كه مثلا الان تو كارت مي بينيم: الان شيكم كارت سگمنتاش خيلي كمه ولي نوك انگشتاش از سگمنت داره منفجر مي شه ZOHAA27-09-2009, 11:03 AMوای چه مگس بامزه ایه این :38: خیلی شبیهش شده ایول یه متریال توپم به چشماش بده :31: Warden27-09-2009, 12:26 PMwow حسین جون خوب پیشرفت داشتی ......... عالیه کالر هم خوبه دیگه سعی میکنم یه سری به کار بچه ها بزنم نزن تو ذوقم maxya28-09-2009, 06:58 AMآره مي دونم ولي چون به نظرم سيستمت 32 باشه نمي توني خيلي ديوايد كني كه بعد با poly boost دوباره رديف بسازيش واس همين گفتم كه اگه حدود مدلت رو تو مكس بسازي بعد از ديوايد اين جوري نمي شه كه مثلا الان تو كارت مي بينيم: الان شيكم كارت سگمنتاش خيلي كمه ولي نوك انگشتاش از سگمنت داره منفجر مي شه آره راست میگی سیستمم 32 هست و خب مقدار divide رو خیلی هم نمی تونم زیاد کنم. اما مشکلی نیست... من موقع وارد کردن به مکس و مایا مقدار پلیهاشو (دیواید) کم می کنم و بعد مثلا تو مایا edge ها رو نرم میکنم...اینگار که یه جورایی low poly نزدیک به medium میشه بعد خب توسط بامپ و اینجور چیزا این کارهای ریزی که تو زیبراش انجام دادمش رو به مدل نسبت میدم...یعنی در عین اینکه پلی هاش کمه به نظر hight poly میاد در مورد تفاوت مقدار پلی های بین دست و شکم آره حق داری از دستم در رفت حقیقتش چون تفریحی کار زدم و زیاد حوسله نداشتم اینطوری شد... الانم هم آره نمی تونم دیواید رو بیشتر کنم ولی خب زیاد مهم نیست گفتم دیگه پلی رو کم میکنم و بعد نرمش میکنم تو مایا و مکس، بعدشم دوباره تو زیبراش بهش دیتیل میدم... موفق باشی :40: --------------------------------------------------------------------- وای چه مگس بامزه ایه این :38: خیلی شبیهش شده ایول یه متریال توپم به چشماش بده :31: ممنون...ولی الان که نگاه میکنم میبینم همه چیزش شبیش نشده ولی درستش میکنم به زودی باشه حتما...:31: :40: ---------------------------------------------- wow حسین جون خوب پیشرفت داشتی ......... عالیه کالر هم خوبه دیگه سعی میکنم یه سری به کار بچه ها بزنم نزن تو ذوقم ممنون فرهاد جونم... این که خیلی خوبه عزیز...من فقط نگران کنکورتم حواست باشه خب موفق باشی :40: ------------------------- سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 416]