تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1833183430
درخواست (فوری) آموزش انیمیشن در 3ds max
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: mehdi2008ooo12-09-2009, 11:37 PMسلام دوستان راستش من حدود 1 سالی میشه با مکس کار میکنم و با آموزش های خارجی تونستم یاد بگیرم (اونم در حد محدود) بیشتر چیزایی رو که تو آموزش های خارجی یاد میدن رو مدلینگ و متریال و آموزش V-ray هست نه بیشتر قبلا پول زیادی برای اتوکد خرج کردم و نتیجه نگرفتم و فعلا قسط ندارم استاد خصوصی بگیرم و الان با یکی از دوستام که باهم شروع کردیم به این نتیجه رسیدیم که برای هدفمند کردن کارمون و تقسیم بندی اون به این نتیجه رسیدیم که من ازین به بعد در قسمت انیمیشن کار کنم و دوستمم در نور متریال و رندر و مدلینگ مشکل اینجاست که تا به حال آموزش جامع و کاملی که فقط انیمیشن رو در مکس یاد بده و تو آموزش روی اون کار کنه پیدا نکردم و تا دلتون بخواد آموزش مدلینگ تو اینترنت گیر میاد (مشکل اینجاست که من از قسمت انیمیشن مکس هیچی نمیدونم) دوستانی که در این قسمت از مکس آشتایی کامل دارن من رو راهنمایی کنن که از کجا و به چه صورت شروع کنم واگر آموزشی هست بزارن تا دانلود کنم و اگر نیست باید از کجا شروع کنم در عنوان هم نوشتم فوری چون وقت ندارم و خیلی زود میخوام کارم رو شروع کنم :41: و دوستان که به قسمت انیمیشن مکس تسلط دارن به من بگن از کجا شروع کنم الان من هستم و help انگلیسی مکس :41: [email protected] /.,mnb13-09-2009, 11:57 AMسلام برای انیمیشن باید اول اشنایی هایی با track view و ... داشته باشید و یه مقدار هم (خیلی مقدماتی) با ریگ آشنایی و یه کمی هم با مکس اسکریپت کار کرده باشید چون بعدا نیاز میشه. (در script controller و کنترلر های دیگه) و یه آموزش واقعا عالی در مورد انیمیشن توی آموزش های CG Academy هست که در بخش "مباحث آموزشی" لینک دانلود اونها قرار داده شده. intermediate rigging spline ik arm & head rig intermediate rigging 2 intermediate rigging 3 skining techniques intermediate rigging 4 facical rigging پیروز باشید. mehdi2008ooo13-09-2009, 01:04 PMمن متاسفانه از قسنت انیمیشن مکس چیزی نمیدونم و نیاز دارم دوستان کمکم کنند:41: من میخوام اگر بتونم انیمیشن رو یاد بیرم بتونم یه انیمیشن 1 یا 2 دقیقه ایی برای کارم درست کنم البته با موضوع مشخص و هدفدار ولی هنوز اول راهم زود برای ساختش اول باید یاد بگیرم :41: اگه لینک دارید بزارید من ADSL 256 دارم مشکلی برای دانلود ندارم موفق باشید Warden13-09-2009, 02:10 PMببین اگه انیمیت 2دی میخوای دارم ................... یعنی یه جایی میفروشه ....... منم خریدمش چیزه توپیه ! unicef13-09-2009, 03:19 PMسلام این یه آموزش مقدماتی از فرم کلیدها هست 16 MB حجمش !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!اینم یه آموزش کامل از انیمیشن پایه و مفهومی که 2.700 GB حجمش است ANIMATION FUNDAMENTALS 1: THE CORE PRINCIPLES 3DS MAX توضیحات: CH01: What Is Animation? Simon starts with an introduction to what animation is, the phenomena behind it, the basic structure of how we will tackle our animation and so on. CH02: The Bouncing Ball - Timing and Spacing We make a start on our first practical tutorial by looking at Timing and Spacing. Here we lay down the “back-bone” of our bouncing ball animation. CH03: Trackview - The Curve editor As we now need to use the Curve Editor to take fine control of our animation, we take an in-depth look at the Trackview/Curve Editor. CH04: TBB - Adding Mass and Weight Now we understand the Curve Editor better, we can start working into our bouncing ball animation, altering the Spacing to create a feeling of Mass and Weight in our ball. CH05: TBB - Refining the Animation We wrap up this tutorial by taking another sweep over the animation, refining the balls bouncing motion. At the close of this chapter, we have our first complete animation. CH06: FK and IK Setup For our next tutorial on overlapping action, we need to understand the differences between Inverse and Forward Kinematics. Simon runs us through those differences here. CH07: Animating a Tentacle - Overlapping Action Now, using Forward Kinematics we animate a simple bone chain, and we offset each bones rotation in time to create the effect of overlapping action. CH08: Floppy - Character and Animation Rig Now we have the principle of overlapping action under our belts, we will start a new pair of tutorials that will apply all we have learnt so far. Here Simon introduces us to the character we will be using to do so, “Floppy”. And the character rig we will use to control him. CH09: Floppy’s Jump Cycle – Blocking So, we start once again by setting up the back-bone of our animation. We lay down key poses for Floppy in our blocking stage of the animation. Here we are going to create a hop cycle. CH10: FJC - Posing Floppy Having worked out our basic timing, Simon works into the key poses of Floppy to give a better feeling of Mass and Weight. CH11: FJC - Adding Secondary Animation Now we have our core animation in place, we can introduce a new principle, Secondary Animation. We add new motion to Floppy’s ears based on his core animation. CH12: FJC - Refining and Finishing Off And once again we finish off our animation by running through it once more and refining elements of the motion here and there. CH13: Floppy’s Hop - Goals and Structure We start a new tutorial with Simon explaining what our goals are, and how we are going to structure our work to achieve them. CH14: Floppy’s Hop - Creating the Two Hops We take the previously completed Floppy hop cycle and we cut it down to two complete hops. Starting on the ground, Floppy hops into the air, bounces, arcs into the air and lands. CH15: Floppy’s Hop - Adding Anticipation But our animation is missing something… Floppy instantly leaps into the air, without gathering energy to do so. And when he lands and stops, he stops dead. So we start addressing these issues by adding a new principle here, Anticipation. CH16: Floppy’s Hop - Adding Follow Through Having given Floppy some build up into his hops, we add a winding down in his energy here by adding another principle, Follow-Though. CH17: Floppy’s Hop - Refining the Animation And once again we follow our animation structure to refine our animation at this point. Simon works out some issues here and there, and the result is our first full animation!! دانلود لینک : !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! موفق باشید یونیسف :11: samadsam13-09-2009, 05:00 PMببخشید ولی فکر کنم maxscript واسه بازیست چون انیمیشن به صورت گرافیکیست و نیاز به کد ندار . mehdi2008ooo13-09-2009, 05:16 PMآره منم فکر میکنم اسکریپت برای بازی نیاز میشه و فعلا باهاش کاری ندارم مقط دوست عزیز این آموزش هایی رو که گذاشتی فقط توضیح میده یا اینکه با نرم افزار هم کار میکنه ؟ چون یه آموزش دارم حدود %90 از آموزش رو توضیح میده و کیفیت آموزشی هم که میده بسیار پایینه میخواستم بدونم قبل از دانلود مطوئن بشم که اون آموزش نباشه :20: به دوست عزیزمون باید بگم که من 3 بعدی میخوام کار کنم ولی اگه لینکی از اون آموزش 2 بعدی دارن بزارن ممنون میشیم یا آدرس سایتش که بشه خرید پستی ازش کرد samadsam13-09-2009, 05:25 PMمنم خیلی از دو بعدی خوشم می یاد و علاقه دارم نه اینایی که ایران درست می کنه مثل فوتبالیست ها (من که dvd فوتبالیست ها رو به زبون عربی تهیه کردم دوباره نگاش کنم) واوووووووووووو تــــــــــــــامو جری این دیگه آخرشه راستی کسی می دونه این کارتون ها رو با چه ابزاری درست می کنن لطفا چندتا نرم افزار قدرتمند ی که صداسیما ی ایران (صبا) باهاشون کار می کنن رو نام ببرید راستی کارتونهایی از قبیل فوتبالیستها (ژاپنی) رو با نرم افزار manga studio طراحی می کنن که منم خیلی باهاش کار کردم اگه هم خواستی یکی از کارام با این نرم افزار رو بزارم تا آشناتر بشی ممنونم . unicef13-09-2009, 06:03 PMآره منم فکر میکنم اسکریپت برای بازی نیاز میشه و فعلا باهاش کاری ندارم مقط دوست عزیز این آموزش هایی رو که گذاشتی فقط توضیح میده یا اینکه با نرم افزار هم کار میکنه ؟ چون یه آموزش دارم حدود %90 از آموزش رو توضیح میده و کیفیت آموزشی هم که میده بسیار پایینه میخواستم بدونم قبل از دانلود مطوئن بشم که اون آموزش نباشه به دوست عزیزمون باید بگم که من 3 بعدی میخوام کار کنم ولی اگه لینکی از اون آموزش 2 بعدی دارن بزارن ممنون میشیم یا آدرس سایتش که بشه خرید پستی ازش کرد سلام عزیز آموزش هایی رو که گذاشتی فقط توضیح میده یا اینکه با نرم افزار هم کار میکنه ؟من خودم از این آموزش ها استفاده نکردم ولی شنیدم که آموزش های خوبی هست و من که تا به حال ندیدیم آموزشی توضیح بده ولی کار با نرم افرار رو انجام نده ، دیگه اون آموزش حساب نمیشه در کل شما که گفتید خط پرسرعت دارید ... پس ضرر نیست ...دانلود کنید برای مکس اسکریپت هم باید بگم اگه شما بخواید بصورت کامل انیمیت رو دنبال کنید نیازه که یاد بگیرید ... و فقط واسه بازی نیست اشتباه فکر نکنید منم خیلی از دو بعدی خوشم می یاد و علاقه دارم نه اینایی که ایران درست می کنه مثل فوتبالیست ها (من که dvd فوتبالیست ها رو به زبون عربی تهیه کردم دوباره نگاش کنم) واوووووووووووو تــــــــــــــامو جری این دیگه آخرشه راستی کسی می دونه این کارتون ها رو با چه ابزاری درست می کنن لطفا چندتا نرم افزار قدرتمند ی که صداسیما ی ایران (صبا) باهاشون کار می کنن رو نام ببرید راستی کارتونهایی از قبیل فوتبالیستها (ژاپنی) رو با نرم افزار manga studio طراحی می کنن که منم خیلی باهاش کار کردم اگه هم خواستی یکی از کارام با این نرم افزار رو بزارم تا آشناتر بشی ممنونم . در مورد انیمیشن های 2 بعدی اولین چیزی که بیاد بلد باشید طراحی درست طر ح هایی که طراحی میکنید رو وارد برنامه های مانند Anime Studio _Worldweaver DX Studio _Toon Boon Studio میکنید و با طراحی مجدد و استخون بندی مناسب خیلی زیبا میشه جان بخشید به طرح ها در حال حاضرم Toon Boon Studio بهترین برنامه از نظر طرح و رنگ بندی شناخته شده موفق باشید یونیسف :11: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 435]
-
گوناگون
پربازدیدترینها