واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: mohammad_1ta07-08-2008, 01:58 PMسلام دوستان، ببخشید که مزاحم وقتتون شدم :) یه سوالی داشتم... میخواستم بدون چطوری میشه با Max یه Light به شکل زیر درست کرد؟ http://tinypic.ws/files/kwtxq660a 06aknxpeg5t.jpg (منظورم اینه که میخوام به صورت خطی باشه یا اینکه یه مدلی ساختیم، بعد کلش بشه Light) ممنون /.,mnb07-08-2008, 02:10 PMشدنش كه حتما ميشه. فكر كنم با متريال تابان بشه مثل اين ساخت........ hesam_g5907-08-2008, 04:09 PMاينو من تو راينو ميدونم كه با vray ميشه اينكارو كرد....احتمال قوي...تو مكس هم بشه tiger_white07-08-2008, 07:14 PMبا لایت فکر نکنم بشه ولی با متریال میشه!!! فقط یکی از لایت ها تو منتال ری بود استوانه ای هم میشد حالا اسمش رو یادم نیست ولی بازم فکر نکنم با لایت بشه به نظر من باید از تکنیک Glow Effect استفاده کنی/ ALI3DMAXAMATOR07-08-2008, 07:23 PMسلام دوست جون باید یه SELFIMULIATION تو MATERIAL EDITOR بهش بدی بعدم یه Glow mohammad_1ta07-08-2008, 08:16 PMخیلی ممنون که راهنمایی کردین :) شکلشو تونستم با همون Self-Illumination که علی جان گفتن در بیارم :) حالا چطوری Glow بدم به مدلم؟ (آخه تا جایی که میدونم، Glow رو میشه فقط به Light داد اما به مدل بلد نیستم) hrgh207-08-2008, 09:18 PMشما باید از یک متریال arch and design استفاده کنید قبلش هم باید منتال ری را به عنوان موتور رندر انتخاب کنید. بعد final gather را فعال کنید. نوری هم که استفاده میکنید بهتره daylight یا همچین چیزی نباشه که بخواد از exposure control واسش استفاده کنید. self illumination را تویتنظیمات متریالتون فعال کنید همینطور توی همون پارامترها باید illuminate the scene (when using FG) هم فعال کنید. بعد با استفاده از پارامتر physical units میتونید قدرت نور آبجکتتون را تعیین کنید ( باید مقدارهای مختلف را آزمایش کنید تا به نتیجه دلخواهتون برسید ) m@d07-08-2008, 09:31 PMتوی مایا هم بهش یه متریال surface بدی به آبجکت که به هر شکی که می خواد باشه بعد اتربیوت رو باز کن و out glow یا یه همچین چیزی بعد یه نور هم داخلش تعریف کن مثل پوینت لایت اینو واسه مایا کارهای عزیز گفتم تا اونها هم استفاده کنن امیدوارم ربط داشته باشه به این مبحث mohammad_1ta07-08-2008, 10:27 PMشما باید از یک متریال arch and design استفاده کنید قبلش هم باید منتال ری را به عنوان موتور رندر انتخاب کنید. بعد final gather را فعال کنید. نوری هم که استفاده میکنید بهتره daylight یا همچین چیزی نباشه که بخواد از exposure control واسش استفاده کنید. self illumination را تویتنظیمات متریالتون فعال کنید همینطور توی همون پارامترها باید illuminate the scene (when using FG) هم فعال کنید. بعد با استفاده از پارامتر physical units میتونید قدرت نور آبجکتتون را تعیین کنید ( باید مقدارهای مختلف را آزمایش کنید تا به نتیجه دلخواهتون برسید ) ممنون :11::40: با همین روشی که گفتین، دقیقاً مثل اون عکسه رو میتونم درست کرد :10::) SSS_HHH_OOO08-08-2008, 03:07 PMخوب منتال ری یه ماده هم مخصوص این کار داره.... SSS Physical Material.... از این ماده استفاده کنی هم کارت قشنگ میشه... سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 367]