تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 23 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1828733658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

◦▫▪•● کــــاراکــتــــــر و ریــــگیــــــنگ ●•▪▫◦


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: alibitaraf22-04-2008, 01:14 PMبا سلام خدمت دوستان ..... در این تاپیک می خواهیم در مورد طراحی کاراکتر و ریگینگ صحبت کنیم..... در انیمیشن ایران طراحی کاراکتر برای پروژه های سه بعدی ، معمولا یا ضعیف هستند یا اصلا طراحی صورت نمی گیرد و بعضی وقت ها هم کسی که طراحی سه بعدی آن را انجام می دهد توانایی ساخت آن را ندارد و یا اصوال ساخت آن را نمی داند ...(*ساخت یک کاراکتر ، مخصوصا صورت آن نیازی به اصولی دارد تا در موقع حرکت دادن و morph بهترین ، جالب ترین و درست ترین کار از آب در بیاید....! حتی بیشتر مواقع سفارش دهنده از کاراکتری که یک طراح خیلی مطرح ایران و خیلی حرفه ای است ایراد می گیرد و می گوید مشکل دارد... بگذریم....... بعد از طراحی کاراکتر و ساخت اصولی آن باید ریگینگ صورت بگیرد که این هم معمولا خیلی ساده ازش می گذرند.. یک ریگینگ خوب ( مخصوصا در انیمیشن های فانتزی و unreal ) باید بسیار انعطاف پذیر و قابل تغییر باشه شما می تونید یک طراحی شخصیت خیلی حرفه ای و ریگینگ آن رو تو این کلیپ making of ببینید ( *خود انیمیشن رو در تاپیک دانلود انیمیشن می تونید دانلود کنید*) : http://ali-bitaraf.persiangig.com/Tapic/le_building.JPG !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! حالا هر کسی اطلاعاتی در مورد نحوه ریگینگ کردن و طراحی شخصیت داره این جا پست کنه تا دوستان فیض ببرن!!:5: من هم خودم یه آموزش ساختم فقط آپلودش error میده ، بعدا تو کافی نت آپ می کنم!!!! alibitaraf22-04-2008, 02:15 PMاینم یک facial rigging: http://ali-bitaraf.persiangig.com/Tapic/facer.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! b 3dnet22-04-2008, 02:53 PMدمت گرم داداش جالبه ادامه بده hrgh223-04-2008, 02:28 PMعلی جان بحث خوبی را آغاذ کردید لطفا ادامه بدید linkin_park25-04-2008, 09:42 AMبرای کار تک فریم Zbrush عالیه ... کافیه یه منطقه رو Mask بدی و تغییرات لازم رو بهش بدی ... hadi_moom26-04-2008, 01:27 PMاگر دوستان مایل باشن من میتونم چیزایی رو که بلدم اینجا بگم ولی میدونم اکثرا مکس کار هستن چون من میخوام در مورد ریگ مایا بگم کسی هست که بخواد در مورد طریقه ریگ مایا چزایی رو که بلدم یاد بگیره . البته خیلی از تکنیکا رو میشه تو مکس هم پیاده کرد. از علی جون هم ممنون. hrgh226-04-2008, 03:50 PMهادی جان منم مکس کارم اما بگو چون به قول خودت خیلی از تکنیکها را توی مکس هم میشه اجرا کرد hadi_moom27-04-2008, 04:41 PMاین تکنیک اسمش ((Reverse Foot Lock هست تکنیک ساده ولی خیلی مفید برای کنترل کردن پای کاراکتر می باشد می باشد. من این تکنیکو هم در مایا و هم در مکس توضیح میدم و فایلاشو هم میتونید دانلود کنید . طبق عکس زیر در مایا جوینت و در مکس بون بسازید. http://i32.tinypic.com/k30zug.jpg http://i28.tinypic.com/1zxqe4m.jpg طبق تصویر عملیات زیر را انجام دهید. 1.از استوخان ران(لگن) به استوخان قوزک یک (Ik) بسازید یا در مایا IK از نوع(IK RP Solver) و در مکس (HI Solver) باشد. 2.از استوخان قوزک به استوخان کف پا هم یک IK و از کف پا به انگشت هم یک IK. http://i25.tinypic.com/nydb 9c.jpg http://i25.tinypic.com/68gfht.jpg طبق تصویر زیر عملیات Link در مکس و Parent در مایا را انجام دهید. به این صورت که (فقط (Ik مربوط به هر استوخان طبق تصویر به استخوخان اشاره شده لینک کنید . http://i27.tinypic.com/59zv9l.jpg http://i32.tinypic.com/2zp79dl.jpg این تکنیک یک روش ساده ولی مفید می باشد شما مفید بودن این روش را وفتی متوجه می شوید که حتما یک ریگ کامل انسان را با این تکنیک انیمیت کنید. با این روش پاهای کاراکتر شما به راحتی از نوک انگشتان حرکت میکند همچنین از کف پا و همینطور از پاشنه به راحتی قابل حرکت میباشد. اینم لینک دانلود فایلها هم برای مایا هم برای مکس. !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! hrgh227-04-2008, 04:58 PMهادی جان عالی بود ممنون فقط یک سوال اونم اینکه اینطور کار انیمیشن سخت نمیشه ( میدونم که خیلی طبیعیتر میشه ) saber137027-04-2008, 07:19 PMآقا دمت گرم من دنبال همین میگشتم ایول ادامه بده /.,mnb27-04-2008, 10:51 PMتشكر لطفا ادامه بدين. alibitaraf28-04-2008, 02:23 AMایندفه می خوام یه rigging خیلی توپ بهتون یاد بدم که خودم هم تازه یاد گرفتم...:27: این ریگینگ معمولا می تونه برای حرکت ارتجاعی دانه های موی سر کاراکتر ، دم ، گوش یا هر چیز دیگر به کار بره که با flex کلی فرق داره اونم اینه که bone حرکتی flexy به خودش میگیره...!!!!! وحتی میشه به اون وزن و باد و .. داد. به هر حال خوم خیلی با هاش حال کردم....:5:. امید وارم که شما هم باهاش حال کنید...:10: 1. http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/1.jpg 2. http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/2.jpg .3 http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/3.jpg 4. http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/4.jpg 5. http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/5.jpg 6. http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/6.jpg 7. http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/7.jpg 8. http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/8.jpg 9. http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Spring/9.jpg اینم فایل دانلودش تو مکس 9: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! hadi_moom28-04-2008, 04:42 AMهادی جان عالی بود ممنون فقط یک سوال اونم اینکه اینطور کار انیمیشن سخت نمیشه ( میدونم که خیلی طبیعیتر میشه ) نه دوستم البته تکنیکای دیگه هم هست ولی شما میتونید یک سری متغیر تعریف کنید که مثلا مقدارشون 5 باشه و با متغیری که اسمش Ball (انگشت) گذاشتیم با تغییر این متغیر پا از نوک انگشت بچرخه. یک آمار بدم تو ملاقات با ارتیستای CGtalk یکی از انیماتورای معروف به اسمه Carloa Baena که انیماتور پیکسار هست گفته بود برای انیمیت یک Plane 4 ثانیه ای برای هر یک کاراکتر ما یک هفته هم بیشتر وقت می زاریم تا انیمیتش تموم بشه. بله اگر بخوایم یک انیماتور خوب باشیم باید از این بیشتر زحمت بکشیم. hrgh228-04-2008, 03:13 PMممنون علی جان عالی بود اتفاقا من توی ساخت دم گیر کرده بودم:31: saber137028-04-2008, 04:47 PMآقا ممنون آموزش خوبی بود /.,mnb28-04-2008, 10:28 PMخيلي ممنون. اگه ادامه بديد خيلي خوب ميشه. alibitaraf29-04-2008, 11:42 AMاز همه ممنونم ... امیدوارم که موفق باشید.... حتماً ادامه می دم.. alibitaraf05-05-2008, 02:28 PMhttp://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Rigging-1/facerig.jpg اینم یک ریگینگ صورت که می تونید توی آدرس زیر دانلودش کنید: http://ali-bitaraf.persiangig.com/Download/Rigging-1/Face%20rigging.rar hrgh206-05-2008, 10:14 PMعالی بود علی جان چرا ادامه نمیدی تازه داریم به جاهای خوبش میرسیم the_god_of_3dsmax08-05-2008, 06:44 PMسام و علیکم آقا ما یه مشکلی داریم این داش هادی گفت بیایم اینجا بپرسیم ........ از این جناب علی بیطرف ( راستی دیدم جایزه رو بردی کارت خیلی درسته بابا......... منم خیلی دوست داشتم بشرکتم اما عجل(امتحانات) مهلت نداد ) بگزریم آقا من این مودیفایر اسکینم پوستم رو کنده ...........واستین یه عکس بزارم شما هم بیاین باهم بشینیم گریه کنیم !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! فکر کنم از رو عکس کاملا بفهمین چی می گم ( حجمش خیلی کمه ببینین ) هر کاری فکر کنین کردم ویندوز ریختم .........مکس 8 9 2008 2009 ریختم همش همین جوریه کسی راهی بلده ؟؟؟ alibitaraf08-05-2008, 09:53 PMمن که نفهمیدم مشکلت چیه ولی یه چیزی برات گذاشتم ... اینارو نگاه کن و ببین که مشکلت حل میشه !!! اگه حل نشد بگو....و واضح تر مشکلتو بگو..... ---------------------------- !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! the_god_of_3dsmax08-05-2008, 11:19 PMمن که نفهمیدم مشکلت چیه ولی یه چیزی برات گذاشتم ... اینارو نگاه کن و ببین که مشکلت حل میشه !!! اگه حل نشد بگو....و واضح تر مشکلتو بگو..... ---------------------------- !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! دستت درد نکنه ولی بازم درست نشد ....... اون R رو که می زنم که هیچ فرقی نمی کنه .........اون یکی راه هم که بیشتر به درد skin morph می خوره اصلا کار من به ورتکس های اسکین نمی رسه ببین مشکل من اینه که بعد از استفاده از اسکین اون نواحی که آبی یا زرد هستند رو ندارم همه نواحی اطراف بن قرمزن واسه همین بعد از خم کردن بن یه حالت شکسته می ده یه مشکل دیگه هم اینه که کنارای بن رو که قرمز می کنه هیچ تمام ناحیه های موازی بن رو قرمز می کنه یعنی اگه من مثلا پایین یه ساختمون 20000 طبقه یه سری بن کوچولو بزارم بعد از اسکین تا نوک ساختمون قرمز می شه خودم فکر کنم یه جورایی هنگه ..... مثل اون موقه هایی که دیدی مثلا مکس هنگ می کنه و از جسمت یه سری خطهای تیز می ره سمت گوشه صفحه درحالی که وجود ندارن و برای درست کردنش باید مکس رو ببندی(البته شاید این مشکلم فقط واسه من باشه اما من اینو رو چند تا کامپیوتر دیدم ) .... اما اینجا مشکل من همیشگیه ...... شایدم کارت گرافیکم ایراد پیدا کرده alibitaraf09-05-2008, 10:56 AMدوست عزیز شما باید همون R رو فعال کنی تا بتونی محدوده ی رنگی پیدا کنی و من نمی دونم که چرا روی دستگاه شما عمل نمی کنه ...!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ و برای مشکل دومت باید بگم که یه گزینه رو باید غیر فعال کنی که اونو توی عکس زیر می تونی ببینی: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! the_god_of_3dsmax09-05-2008, 11:09 AMعلی بیطرف ای ول خیلی آخرشیییییییییی بابا درست شد بلاخره ............... بعد از 6 ماه دمت گرم .....................خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون alibitaraf09-05-2008, 11:13 AMقربونت ، ....:10: من که کاری نکردم فقط یه تیک کوچولو......:31: dejavu19-05-2008, 10:59 PMمیخواستم بدونم واسه انیمیت کردن یه کاراکتر biped بهتره یا ... ؟ alibitaraf21-05-2008, 12:58 PMبرای انیمیت کزدن مسلما bone بهتره در صورتی که ریگش خفن باشه و شما بلد باشید انیمیت کنید چون انیمیت کردن نیاز به شناخت داره و معمولا همهی ما از جمله خودم این شناخت رو نداریم..... saber137024-05-2008, 08:21 PMسلام علی جان این تاپیک مخصوص تو شد:31::31: یه سوال دارم:41: به فرض ما با Bone یه استخون بندی رو درست کردیم:5: حالا میشه رو همین Bone گوشت و بدن اضافه کرد تا بشه یه آدم با اجزا و چیزا ؟:31: alibitaraf24-05-2008, 11:53 PMآره عزیزم ... قربون شکلت برم من ... میشه آره میشه میشه آره میشه درسته اینی که می گی میشه میشه میشه عزیز جان آره میشه آره آره آره درسته همینه خودشه می تونی توام بهش برسی.!!! میشه میشه میشه حتماً saber137025-05-2008, 12:39 AMآره عزیزم ... قربون شکلت برم من ... میشه آره میشه میشه آره میشه درسته اینی که می گی میشه میشه میشه عزیز جان آره میشه آره آره آره درسته همینه خودشه می تونی توام بهش برسی.!!! میشه میشه میشه حتماً ای بابا چرا میزنی خوب بگو چی جوری دیگه saber137025-05-2008, 12:42 AMبا Skine میشه؟ alibitaraf08-06-2008, 10:42 AMare ba skin mishe.. vias25-07-2008, 02:44 AMسلام من دوست دارم بگین که ای کار در چه حدی هست. اینو یکی از اعضای p30world ساخته. موفق باشی http://i38.tinypic.com/117winq.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! alibitaraf31-07-2008, 11:46 AMسلام دوست عزیز .... این کار خیلی خوبیه ولی باید حتما low poly این کاو دید و بعد نظر داد ... بهتره از دوستمون بپرسیم که این کارو با poser شروع نکردن؟؟!!! در کا کاره خوبیه و من دوست دارم تکسچر این کارو جدا ببینم.... ممنون.. MRHArtsClube03-08-2008, 05:36 PMسلام من دیدم این کار رو! با پوزره و تغییراتی تو مکس ولی تکسچرشو ندیدم :10: alibitaraf06-08-2008, 07:39 PMاین هم یکی از بچه ای کرمانشاه به نام احسان کیانی که کارشو اینجا می بینید..... http://i33.tinypic.com/15oi1ip.jpg http://i35.tinypic.com/r1ae5e.jpg http://ali-bitaraf.persiangig.com/kiani.jpg این دمو ریل خیلی خفنه... ریگشو می گم.. Quicktime >> High: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! Quicktime >> Medium:!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! alibitaraf06-08-2008, 08:26 PMاینم ریگ شده ها... http://www.11secondclub.com/thumbs/resources/54_thumb.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! http://www.11secondclub.com/thumbs/resources/58_thumb.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! http://www.11secondclub.com/thumbs/resources/51_thumb.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! http://www.11secondclub.com/thumbs/resources/52_thumb.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! p30worldapm03-04-2009, 03:33 PMسلام به همه ببخشيد اين مربع ها كه وسطشون يه point هست و وقتي كه point رو تكون مي‌ديم كاراكتر مي‌خنده رو چه جوري مي‌شه ساخت؟ اون خط ها چي كه پوينت روش حركت مي‌كنه؟ و چه جوري بهش بگيم كه اگه اين حركت كرد آقاهه بخنده يا پلك بزنه؟ اميدوارم چيز ساده‌اي نپرسيده باشم چون هميشه ريگ هاي آماده رو مي‌ديدم و دلم مي‌خواست اينجوري درست كنم اما هر چي گشتم آموزشي پيدا نكردم.:45: خخخخوااااااااااااااااااهش مي كنم يكي جواب بده.:42: /.,mnb03-04-2009, 04:27 PMببخشيد اين مربع ها كه وسطشون يه point هست و وقتي كه point رو تكون مي‌ديم كاراكتر مي‌خنده رو چه جوري مي‌شه ساخت؟ براي چه فايلي مي گيد؟ به هر حال من فكر مي كنم اگه با تغيير مختصات يك شي كمكي حالات كاركتر تغيير مي كنه احتمالا مختصات اون شي تون به كانال مورف مختص خنده تون واير )Wire parameter ) شده. اون خط ها چي كه پوينت روش حركت مي‌كنه؟ منظورتون رو نفهميدم. چه جوري بهش بگيم كه اگه اين حركت كرد آقاهه بخنده يا پلك بزنه؟ دقيق متوجه نمي شم اگه منظورتون هست كه چه كار كنيم كه پلك بزنه از سر يه كپي مي گيريم و فقط با اديت پولي به حالت پلك زدن در مي آريم (فقط با تغيير مختصات ورتكس ها) و بعد با ماديفاير مورفر در صورت اول اينرو بهش اضافه مي كنيم و مقدار مورف رو انيميت مي كنيم. p30worldapm06-04-2009, 01:32 AMممنون دوست جون http://www.3dluvr.com/clisk3d/freerigg/Max_v03.rar اين رو دانلود كن و ببينش بعد دوباره سؤالها رو بخون و جواب بده لطفا p30worldapm06-04-2009, 10:13 PM:19:چرا بازم كسي جواب من رو نمي‌ده؟:19: /.,mnb06-04-2009, 11:05 PMببخشيد اين مربع ها كه وسطشون يه point هست و وقتي كه point رو تكون مي‌ديم كاراكتر مي‌خنده رو چه جوري ميشه ساخت؟ دوست عزيز همونطور كه توي پست 39 گفتم از سر يه كپي گرفته شده و ويرايش شده مثلا به شكل خنديدن در اومده بعد به سر اصلي ماديفاير مورفر داده شده و اين سر در حال خنديدن توي يك كانال مورف وارد شده و فقــــــــــط براي راحت بودن در انيميت يك شي كمكي با لاين مثل مثلا يك كنترل ربات ساخته شده و با WireParameter +‌Controllers به مكس گفته شده كه وقتي مثلا كنترل كننده ي مربوط به خنديدن به طرف بالا حركت كرد مقدار كانال مورف مربوطه افزايش پيدا كنه و كاركتر بخنده. اون خط ها چي كه پوينت روش حركت مي‌كنه؟ اگه منظورتون اين مربع هاي دور كنترل كننده ها هست براي محدود كردن پوينتها هست و اگه منظورتون مقادير Attribute Hodler هاي پنل ماديفاي هست با اسكريپت نوشته شدند. و چه جوري بهش بگيم كه اگه اين حركت كرد آقاهه بخنده يا پلك بزنه؟ مشابه همونطوري كه در جواب سوال اولتون گفتم. اما هر چي گشتم آموزشي پيدا نكردم. اگه امكان دانلود داريد مي تونيد از لينك هاي دانلودي كه مصطفي جان توي مباحث آموزشي گذاشتند #CG ACADEMY# مي تونيد استفاده كنيد و اگر امكان دانلود نداريد مي تونيد آموزش CG Academy خود سايت رو بخريد. موفق باشيد. hadi66507-04-2009, 10:36 PMاین هم یکی از بچه ای کرمانشاه به نام احسان کیانی که کارشو اینجا می بینید..... http://i33.tinypic.com/15oi1ip.jpg http://i35.tinypic.com/r1ae5e.jpg http://ali-bitaraf.persiangig.com/kiani.jpg این دمو ریل خیلی خفنه... ریگشو می گم.. Quicktime >> high: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!!quicktime >> medium:!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! ممنون علی جان این واقعا عالی بود میگم آموزشی هست که بشه کم کم اینطور ریگ ها رو یاد بگیریم ؟ تصویری ؟ SSS_HHH_OOO07-04-2009, 10:41 PMهادی آموزش تصویری برای ریگ بهترینش همین آموزش سی جی آکادمی هست خیلی قشنگ یاد داده.... Hamidreza 200713-04-2009, 01:11 AMآقا دم بازکننده این تاپیک و ادامه دهنده هاش واقعا گرم.... گل کاشتید.... توی سایتای فارسی همه درباره مدل سازی تاپیک میزنن.... خلاصه خیلی تاپیک خوبیه لطف کنید ادامه بدید آموزش هارو...... tatuy13-04-2009, 01:25 AMسلام آفای کرمانشاهی این کارشما یه نوع دعوت به مبارزه و تعریف ازکرمانشاهیها بودو یا اینکه قصد نمایش نمونه کاردوستتونرو داشتید در هر حال من آماده ام تا هنر 3d زنجانیها رو بهتون نشون بدم. مثل همیشه قربان شما tatuy سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 524]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن