تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سئوالي در مورد گرد كردن گوشه ها


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Pejvak6103-11-2007, 05:59 PMميخوام بدونم كسي روشي بلده كه با استفاده از اون بشه بدون اينكه از MeshSmooth Modifier استفاده كنيم گوشه ها رو مثلاً تو يه مكعب طوري گرد كنيم كه تبديل به ChamferBox بشه؟:11: RezaTayebiJ03-11-2007, 06:46 PMمن خیلی وقته که با مکس کار نکردم اما اگه اشتباه نکنم یه modifier بنام smooth هست که باعث نرمی زاویه ی normal های مدل می شه. hrgh203-11-2007, 07:46 PMاگه آبجکتت تعداد سگمنتهاش زیاد باشه میتونی از مادیفیر relax استفاده کنی در غیر این صورت میتونی گوشه ها را انتخاب کنی و chamfer کنی TT-Graphic03-11-2007, 08:54 PMمنم چند بار Chamfer یا Msmooth رو میشناسم ولی MSmooth رو اصلا توصیه نمیکنم !!! TT-Graphic03-11-2007, 09:58 PMراستی ممکنه بگی چرا نمیخای از Mesh Smooth استفاده کنی ؟؟ واسه گیم یا یه همچین چیزی میخاهیش ؟؟ the_god_of_3dsmax03-11-2007, 11:11 PMاین بابا احتمالا به این خاطر نمی خواد از meshsmooth استفاده کنه که جسمی که می خواد نرمش کنه تعداد segment کمی داره مثل یه text که تنها راهشم اینه که بشینی و تعداد segment ها رو ببری بالا و یا راه بهتری هم هست که تنها segment نقاطی که می خوای نرم بشن رو ببری بالا در ضمن از بروبکث حرفهای چون شما بعیده که اسمی از meshsmooth بیارن . meshsmooth مرد ! الان فقط turbosmooth RezaTayebiJ04-11-2007, 01:07 AMپیشنهاد می کنم از مادیفایر smooth نه Mesh Smooth استفاده کنی. Pejvak6104-11-2007, 08:28 AMاین بابا احتمالا به این خاطر نمی خواد از meshsmooth استفاده کنه که جسمی که می خواد نرمش کنه تعداد segment کمی داره مثل یه text که تنها راهشم اینه که بشینی و تعداد segment ها رو ببری بالا و یا راه بهتری هم هست که تنها segment نقاطی که می خوای نرم بشن رو ببری بالا در ضمن از بروبکث حرفهای چون شما بعیده که اسمی از meshsmooth بیارن . meshsmooth مرد ! الان فقط turbosmooth دقيقاً :21: تمام حرفهاي شما صحيح! من ميتونم تعداد سگمنت ها رو ببرم بالا در موردش هم زياد تحقيق كردم ولي همه جا MeshSmooth يا TurboSmooth رو توصيه كردن. من ميخواستم بدونم ميشه فقط در همون جاهايي كه قراره گرد كردن اتفاق بيفته تعداد سگمنت ها زياد شه نه جاهاي ديگه؟ در ضمن در Smoothness (نرمي) بقيه قيمت ها تأثير نذاره يعني باعث نشه با Smooth شدن قسمت گرد شكل مجموعه تغيير كنه.:46: TT-Graphic04-11-2007, 10:55 AMبه نظر من آبجکتتو به Poly تبدیل کن و از Slice Place , Quick slice یا Cut , نزدیک لبه هاتو که میخای اسموت شن و یک یا دو تا اج جدید ایجاد کن !! ممکنه تو این محدوده Soft Selection هم بدردت بخوره !! یکی میتونه فرق Mesh Smooth و Turbo Smooth بگه !! ؟؟ تاپیک حدید باز نکردم چون در مورد همین تاپیک پرسیدم !! TT-Graphic04-11-2007, 05:47 PMدر ضمن از بروبکث حرفهای چون شما بعیده که اسمی از meshsmooth بیارن . meshsmooth مرد ! الان فقط turbosmoo تا جایی که من از help متوجه شدم ، turboSmooth تنها سریعتره از Mesh Smooth نه بهتر . چنانچه بخایم گزینه Show End Result فعال کنیم و رو مدل Smooth شده کار کنیم بهتره از Turbo Smooth استفاده کنیم که به شدت سزیعتر ار Mesh Smooth . ولی در نهایت برای کار با کیفیت تر Mesh smooth جایگزینش میکنیم !! البته این چیزیه که من فهمیدم ممکنه اشتباه باشه . اگه کسی چیزی میدونه بگه !! TT-Graphic04-11-2007, 06:25 PMبهترین گزینه : modifyer > HSDS Face , Edge یا Vertex تو انتخاب کن Subdivide بزن !! Pejvak6105-11-2007, 08:12 PMمتأسفم ! هيچكدوم جوابي نبود كه انتظار داشتم. the_god_of_3dsmax06-11-2007, 12:54 AMتا جایی که من از help متوجه شدم ، turboSmooth تنها سریعتره از Mesh Smooth نه بهتر . چنانچه بخایم گزینه Show End Result فعال کنیم و رو مدل Smooth شده کار کنیم بهتره از Turbo Smooth استفاده کنیم که به شدت سزیعتر ار Mesh Smooth . ولی در نهایت برای کار با کیفیت تر Mesh smooth جایگزینش میکنیم !! البته این چیزیه که من فهمیدم ممکنه اشتباه باشه . اگه کسی چیزی میدونه بگه !! من وقتی که turbosmooth تازه اومد چند جا تو اینترنت راجع بش خوندم که دقیقا مشابه meshsmooth ولی بسیار سریع تر و زیاد به سیستم فشار نمی اد the_god_of_3dsmax06-11-2007, 12:55 AMمتأسفم ! هيچكدوم جوابي نبود كه انتظار داشتم. بابا حون راهی نیست جز بالا بردن تعداد segment didgah-3D10-02-2008, 02:45 AMفکر میکنمپلاگین f-edge بتونه به شما کمک کنه سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 575]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن