تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 آذر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1834856507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظزسنجی : کدام شیوه مدلینگ را بهتر میدانید ؟؟؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: TT-Graphic19-10-2007, 10:33 PMلطفا در این تاپیک هر کس بگه که : -- بیشتر از کدوم روش مدلینگ استفاده میکنه ( Nurbs -Mesh - patch - Polygons- Spline ) -- برای طراحی چه شی یا کاری -- به چه دلیل این شیوه رو انتخاب کرده ومختصری از محاصنش بگه -- و نمونه کارشو بذاره امیدوارم جدی گرفته شه تا هممون چیزی یاد بگیریم !!! the_god_of_3dsmax20-10-2007, 12:38 AMمن فقط poly راستش اصلا نمی دونم mesh رو برای چی گزاشتن وقتی poly هست به نظر من که mesh زیر مجموعه poly - برای هر شیئی که فکرش رو کنی فوقش اول با spline بعد poly نمونه کارام هم داره تکمیل می شه ( فعلا چند تا تو یه تاپیک گزاشتم ) برای بعضی اجسام خاص هم که قاعده خاصی داشته باشن از nurb استفاده می کنم و باز هم خبر خوب رو می دم که جدی جدی داره به تعداد اعضا 3دی کار کاردرست انجمن اضافه می شه پا قدم امین خانه تو مدیریت :D SomeThink20-10-2007, 06:44 AMاین سوال شما اصلآ درست نبود ... منظور من تو هین یا چیز دیگه نیست... سوال شما اصلا حرفه ای نیست... موقع مادلینگ ممکنه لازم بگه که از همشون استفاده کنیم... مثلا من موقعی که دارم سر یک کاراکتر رو میسازم اول با Spline بعد تبدیل به patch و بعد به Mesh و در اخر به poly تبدیل میکنم ... پس حتمآ متوجه شدی که سوالت مشکل داشت! SomeThink20-10-2007, 07:43 AMمن فقط poly راستش اصلا نمی دونم mesh رو برای چی گزاشتن وقتی poly هست به نظر من که mesh زیر مجموعه poly - برای هر شیئی که فکرش رو کنی فوقش اول با spline بعد poly نمونه کارام هم داره تکمیل می شه ( فعلا چند تا تو یه تاپیک گزاشتم ) برای بعضی اجسام خاص هم که قاعده خاصی داشته باشن از nurb استفاده می کنم و باز هم خبر خوب رو می دم که جدی جدی داره به تعداد اعضا 3دی کار کاردرست انجمن اضافه می شه پا قدم امین خانه تو مدیریت :D بزار با یه مثال توضیح بدم... یا یه کار بهتر: شما یه object با patch بساز بعد یه کپی از اون در کنار قبلیه درست کن ... حالا یکی رو به mesh و اون یکی رو به poly تبدیل کن ... فکر کنم تقریبآ متوجه شده باشی که چرا Mesh بوجود اومد!:20: TT-Graphic20-10-2007, 12:04 PMاین سوال شما اصلآ درست نبود ... منظور من تو هین یا چیز دیگه نیست... سوال شما اصلا حرفه ای نیست... موقع مادلینگ ممکنه لازم بگه که از همشون استفاده کنیم... مثلا من موقعی که دارم سر یک کاراکتر رو میسازم اول با Spline بعد تبدیل به patch و بعد به Mesh و در اخر به poly تبدیل میکنم ... حق با شماست . میدونم من خودمم همیشه چندین روش و با هم ترکیب میکنم . ولی بهتر بود اینم اضافه میکردم که با ترکیب چه شیوه هایی !!! من خودم معمولا از ُspline و Cross section کار میکنم و در مرحله بعدی از poly برای تکمیلش استفاده میکنم . hrgh220-10-2007, 06:01 PMسلامدوستان روش مدلینگ بیشتر نوع کار وابسته استولی من بیشتر از polymodeling استفاده میکنم وکمتر از همه هم از nurbs استفاده میکنم Aminzikzak20-10-2007, 07:17 PMهمه روشها با توجه به نوع مدل لازم و گاهی ضروری هستن ... مصلا در مایا برای ساخت ماشین از پالی ٍ سابدیو ، و نربز در کنار هم استفاده میشه ... ممنون از تاپیکت ، به نظر من خوبه که یه جایی برای بحث در مورد روشهای مادلینگ وجود داشته باشه ولی ... ولی آروم و بدون تعصب. ممنون امین. TT-Graphic20-10-2007, 11:58 PMآره موافقم ... تو فکرم که اگه استقبال شه یه تاپیکم برای Modify ها بزارم ... hadi66502-11-2007, 12:53 AMمن با نظره دوستان موافقم که برای هر مدل شیوه ای مناسب تر بنظر می رسه . من برای ساخت ماشین از poly استفاده می کنم ، بهترین روش برای ساخت ماشین linkin_park02-11-2007, 08:54 AMخوب مثل اینکه تو این سایت فقط منم که Nurbs کار میکنم ! در مورد محاسنش توضیح دادم ... شیوه کار : ما 80 در صد کارمون طراحی Curve های آبجکت هست ... بعد از این کار . میشینیم با استفاده از دستورات سطح ساز از قبیل Sweep Rail و Patch و Network به سطح تبدیل میشه ... که آخر کار هم اگه لازم شد از Boolean و Trim استفاده میکنیم . مزایا : این روش به نظر خیلی ها سریع ترین شیوه مدل سازیه ، اما بیشتر بستگی به فرد داره چون کار یه کم پیچیدس و پیچیدگیش بیشتر بخاطر مرحله سطح سازی از روی خطوط هست . اگه این مورد رو طرف حرفه ای بشه دیگه سه سوته میتونه مدلینگ کنه . اما مزیت دیگه اش دقت زیاده چون با خط کار میکنیم ... دقت کار بیشتر میشه فقط ممکنه نتیجه کار به نرمی روش های دیگه نباشه اما اونم بسته به خودتونه ... در کل من عاشق Nurbs ام ... کارشو هم بزودی میذارم ... TT-Graphic02-11-2007, 10:54 AMخوب مثل اینکه تو این سایت فقط منم که Nurbs کار میکنم ! در مورد محاسنش توضیح دادم ... شیوه کار : ما 80 در صد کارمون طراحی Curve های آبجکت هست ... بعد از این کار . میشینیم با استفاده از دستورات سطح ساز از قبیل Sweep Rail و Patch و Network به سطح تبدیل میشه ... که آخر کار هم اگه لازم شد از Boolean و Trim استفاده میکنیم . مزایا : این روش به نظر خیلی ها سریع ترین شیوه مدل سازیه ، اما بیشتر بستگی به فرد داره چون کار یه کم پیچیدس و پیچیدگیش بیشتر بخاطر مرحله سطح سازی از روی خطوط هست . اگه این مورد رو طرف حرفه ای بشه دیگه سه سوته میتونه مدلینگ کنه . اما مزیت دیگه اش دقت زیاده چون با خط کار میکنیم ... دقت کار بیشتر میشه فقط ممکنه نتیجه کار به نرمی روش های دیگه نباشه اما اونم بسته به خودتونه ... در کل من عاشق Nurbs ام ... کارشو هم بزودی میذارم ... ایول ... منم یه تلنگری به تمام شیوه های مدلینگ زدم و از نربزم خیلی خوشم میاد . ولی قبلش باید با تمام ابزارش آشنا شیم و محمترین مسالشم تصور قویه ... بازم ایول ... hadi66502-11-2007, 11:34 AMاین ماشینو هم با poly ساختم. لطفا نظر هم بدین http://i11.tinypic.com/673u1j7.jpg hadi66502-11-2007, 12:02 PM!!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! hadi66502-11-2007, 12:06 PMhttp://i3.tinypic.com/673u1j7.jpg Aminzikzak02-11-2007, 12:33 PMhttp://i3.tinypic.com/673u1j7.jpg !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! این ماشینو هم با poly ساختم. لطفا نظر هم بدین http://i11.tinypic.com/673u1j7.jpg هادی جان شما برای کارای خودت میتونی یه تاتپیک جدا بزنی با رعایت قوانینی که بالای انجمن سه بعدی وجود داره ... اینطوری همه میتونن کاراتو ببینن و نظر بدن. قوانین گرافیک سه بعدی (http://www.forum.p30world.com/announcement.php?f=89&a=61) ممون امین سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن