تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 آذر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1833914999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش مایا : Particle Materials


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Scout_Mov16-07-2007, 12:09 PMیه سلام گرم از استادان معذرت می خوام که این آموزش حرفه ای نیست ! این آموزش مربوط به Emitter و متریال هست یا شایدم شبیه سازی آب البته لازمه بگم که مقاله جناب Michael McKinley خیلی خیلی کمک کرد خوب شروع می کنیم من خیلی مبتدی توضیح می دم که همه بتونن به راحتی استفاده کنن در مایا 7 به منوی Dynamics>Particles>Create Emmiter برید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/1.gif حالا به Attribute Editor اون برید و در تب Emitter تغییرات زیر رو اعمال کنید : Emiter Type : Volume و http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/2.gif حالا به تب particle shape برید و مطابق شکل تغییر دهید : http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/4.gif این از پخش کننده ما که به دلخواه می تونید تغییر بدید حالا برای متریال پنجره Hypershade رو باز کنید window>Rendering Editors>Hyper shade سپس از قسمت Create Maya Node یک ماده Bline یک Sampler info یک Belend Colors ایجاد کنید: http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/5.gif حالا sampler info را با کلید وسط موس گرفته و به روی color blend رها کنید و از منویی که باز میشه Diffult رو انتخاب کنید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/6.gif و حالا از پنجره ای که باز میشه در سمت چپ Facing Ratio رو انتخاب کنید و در سمت راست Blender رو انتخاب کنید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/7.gif حالا color blend رو با کلید وسط موس روی ماده bline رها کنید و از گزینه باز شده گزینه Transparecy رو انتخاب کنید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/8.gif حالا به attribute editor برای color blend برید و مطابق شکل تغییر بدید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/9.gif حالا به attribute editor ماده Bline برید و به دلخواه تغییر بدید و ماده Bline رو به anisortopic تغییر بدید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/10.gif حالا دوباره به Hypershade برگردید و از قسمت Create Maya Node یک Brownian ایجاد کنید و اون رو به Bline نسبت بدید و از منوی باز شده گزینه Specular color رو انتخاب کنید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/11.gif حالا ماده Bline رو به Particle نسبت بدید یعنی پارتیکل رو انتخاب کنید و روی ماده Bline کلیک راست کرده و از مارکینگ منو گزینه Assine material to selection رو انتخاب کنید حالا باید همچنین شکلی داشته باشید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/1208.jpg حالا برای اینکه کمی حالت آب به خودش بگیره در Attribute editor در تب particle shape در قسمت Render Attribute پارامتر Threshold رو کمی زیاد کنید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/12.gif حالا باید همچین شکلی داشته باشید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/1205.jpg خوب حالا برای اینکه این آب به طرف پایین بریزه پارتیکل رو انتخاب کنید و از منوی Dynamics>Fields>Gravity رو انتخاب کنید که یک جاذبه بهش نسبت بدید همچنین یک پلن ایجاد کنید به عنوان سطح یا زمین اما می بینید که این آب از پلن رد میشه http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/1207.jpg برای رفع مشکل آب و سطح رو انتخاب کنید و از منوی Dynamic>Particles>Make Sollide رو انتخاب کنید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/14.gif حالا می بینید که آب به سطح برخورد می کنه و ... http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/1206.jpg خوب برای اینکه آب بعد از برخورد به سطح دوباره پخس نشه و روی سطح جریان داشته باشه سطح رو انتخاب کنید و در Channel Box در قسمت Output گزینه geo connector1 رو انتخاب کنید و پارامتر Resilience رو برابر 0 قرار بدید http://scout.persiangig.com/Images/Learning/Particle/15.gif و مشاهده خواهید کرد که آب پس از برخورد روی سطح جریان پیدا می کنه ... موفق و پیروز و سربلند باشید رفیق همیشه یارتان محسن Aminzikzak16-07-2007, 02:13 PMآقا محسن من بازم تشکر میکنم ... آموزش کمیاب و پر استفاده ای گذاشتی. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 387]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن