تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شليك ماموري جان متهم به سرقت را گرفت بازپرس ويژه قتل: شليك از فاصله نزديك به متهم جاي سوال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شليك ماموري جان متهم به سرقت را گرفت بازپرس ويژه قتل: شليك از فاصله نزديك به متهم جاي سوال دارد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

بازپرس ويژه قتل رسيدگي به پرونده مرگ يك متهم به سرقت را كه با گلوله شليك شده از سوي مامور از پاي در آمده است در دستور كار قرار داد.

به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، عصر روز پنج شنبه هفته گذشته ماموران كلانتري 154 چيتگر قاضي حسين اصغرزاده بازپرس كشيك قتل پايتخت را در جريان مرگ يك متهم به سرقت به وسيله شليك گلوله توسط مامور قرار دادند كه بلافاصله بازپرس در راس اكيپي تخصصي از عوامل بررسي صحنه جرم در محل گزارش شده حضور يافت و تحقيقات پيرامون اين حادثه را آغاز كرد.

در بررسي هاي اوليه از شهود، ماموران و همدست متوفي مشخص شد،دو مامور تجسس كلانتري چيتگر در حالي كه سوار بر خودرويي شخصي مشغول گشت زني در جاده مخصوص كرج بودند دو سرنشين يك خودروي پرايد را مشاهده كردند كه مشغول سرقت زاپاس خودروها بودند و زماني كه دو متهم متوجه حضور ماموران شدند، سوار بر خودرو به صورت دنده عقب قصد فرار داشتند.

در اين ميان ماموران با شليك دو تير هوايي و دادن اخطار ايست دستور توقف صادر كردند اما وقتي متهمان با ترافيك جاده مواجه شدند تصميم به فرار از سمت جلو گرفتند كه در همين حين يكي از ماموران نزديك خودروي متهمان رسيده و با شليك يك گلوله به گردن راننده پرايد، وي را از پاي در آورد.

براساس اظهارات شهود و همدست متوفي كه به سرقت اعتراف كرده و از داخل اتومبيل پرايد نيز تعدادي لاستيك سرقتي به همراه يك قبصه نانچيكو و يك قبضه چاقوي ضامن دار پنجه بوكسي كشف شده است بازپرس جنايي دستور تحقيقات تكميلي را صادر كرد.

قاضي اصغرزاده با اشاره به اين پرونده به ايسنا گفت: سارق بودن متهمان محرز است و براساس اظهارات شهود و ديگر ادله موجود كه در پي 3 ساعت بررسي صحنه جرم به دست آمد صدور دستور ايست و شليك تيرهاي هوايي از سوي مامور، ثابت شده است منتهي آنچه جاي سوال و ترديد دارد آن است كه علي رغم مسلط بودن ماموران به متهمان و مسدود بودن راه فرار سارقان تير از فاصله‌اي نزديك به متوفي شليك شده است.

وي با بيان اين‌كه منتظر اعلام نظر پزشكي قانوني و كميسيون اسلحه هستيم، خاطرنشان كرد: مامور شليك كننده مدعي است يك تير هم به سمت لاستيك شليك كرده اما اتومبيل متوقف نشده است در حال حاضر لاستيك پرايد نيز تحت بررسي عوامل تشخيص هويت است و پس از اعلام نظر مراجع كارشناسي مزبور حقيقت اين حادثه مشخص خواهد شد.

انتهاي پيام
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن