تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806609372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

The Classroom - lighting study -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: The Classroom - lighting study hrgh 23 دي 1388, 17:48سلام دوستان:rose: این جدیدترین کار من هست که یه مدت قبل انجام دادم:paint: دوستانی که منو میشناسند میدونند فقط با Mental Ray enرندر میکنم:gre: اینم یه تمرین بود با منتال توضیح اینکه توی اینکار مدلها همه آماده هستند و من فقط نورپردازی کردم 3ds max 2010 رندر با Mental Ray هست روی رندر یه لایه AO انداختم و با یه لایه ZDepth هم Depth Of Field رو ردیف کردم.:cool: ضمنا نور هم Daylight : mr sun + mr Sky هست و همچنین به تعداد پنجره ها mr sky portal FG , GI هم که دیگه + mr photographic exposure حیاطیه:wink: هرچند مدلها آماده اند اما اینم وایر ::wink: خوشحال میشم نظراتتون رو بگید:wink: :rose: مهرشاد pm2002 23 دي 1388, 18:01با منتال خوب تونستی درش بیاری اگه تونستی بهش متریال هم بده رندر بگیر فکر کنم خوب بشه داش ممد 23 دي 1388, 18:14شما کارتون کجاست اون وایر رو می گید اون که هیجی نیست فقط خط خطیه hrgh 23 دي 1388, 18:26شما کارتون کجاست اون وایر رو می گید اون که هیجی نیست فقط خط خطیه گلم این دیگه همون wire هست :wink: MAXBAZ 23 دي 1388, 19:08دوست عزیز بهتره وایر رو به نحو دیگه ای درست کنید ! یعنی متریال وایر بدید به اجسام ، اینجوری بهتره ... hrgh 23 دي 1388, 19:37دوست عزیز بهتره وایر رو به نحو دیگه ای درست کنید ! یعنی متریال وایر بدید به اجسام ، اینجوری بهتره ... نمیدونم چه اصراری به وایر هست من که گفتم مدلها اماده اند ام باشه وایر Shading هم میزارم:wink: hosienmax100 25 دي 1388, 12:48آفرین حمید جان رندر خیلی تمیزی گرفتی .. خب بشر آبجکت ها رو هم خودت مدل میزدی ایناکه چیزی نیستند ..تا یه کار فول میشد هر چند این جنبه ی تمرین لایت و رندر داره .... عالیه ../ در گوشی ملت :* کسی تو سایت هست با brazil کار کنه به صورت تخصصی ؟؟ موفق باشی / ali_118 25 دي 1388, 15:21حمید خان میدونی این الان چی میخواد ؟! یه تکسچرینگ توپ کر و کثیف :green: کسی تو سایت هست با brazil کار کنه به صورت تخصصی ؟؟ والا یادمه خیلی قدیما بچه ها کاراشونو با Brazil میزاشتن ، الانا شاید در حد تست یا تمرین کار با Brazil بزنن وقتی کار با VRay اینقدر ساده هست ، دیگه امثال بنده کمتر به خودشون زحمت تست بقیه موتور های رندر رو میدن . hosienmax100 25 دي 1388, 22:06والا یادمه خیلی قدیما بچه ها کاراشونو با Brazil میزاشتن ، الانا شاید در حد تست یا تمرین کار با Brazil بزنن وقتی کار با VRay اینقدر ساده هست ، دیگه امثال بنده کمتر به خودشون زحمت تست بقیه موتور های رندر رو میدن حمید ازمون دلخور نشه تو تاپیکش ...sorry / علی جان brazil موتور وحشتناکیه // با وجود سبک بودنش و کمی پیچیدگی تو تنظیماتش بهترین نتیجه رو میشه ازش گرفت ابزارهای کاربردی زیادی داره / شرکت blur هم که خوراکشه / حالا کاری ندارم و اصلا نمی خوام بحث به وجود بیاد برا موتور ها ... برا رندر کاراکتر تست بزن brazil رو ؟ حمید جان بازم عذر میخوام / b 3dnet 25 دي 1388, 22:34حمید جان همون جور که قبلا گفته بودم عالی شده .... کلا رندر های منتالت عالیه.. AREF 25 دي 1388, 23:28نور پردازی خوبه.اما تا متریال نگیره نمیشه نظر داد.چون وقتی با متریال و Saturation و Gi روبرو بشین تمام نظام کارتون بهم میخوره.اون موقع معلوم میشه قدرت کار.نه این که تو قسمت گلوبال سوییچ 1 متریال سراسری بدم.با 1 نور ساده میشه چنین چیزی رو درست کرد.لطف کنید کار رو کامل توی گالری بزارین و اگرنه بزارین تو بخش VIP که یه جورایی بیان گر اینه که طرح هنوز تموم نشده. pclord 26 دي 1388, 00:56کارت عالیه،اگه متریال هم بهش بدی خیلی بهتر میشه. موفق باشی MAXBAZ 26 دي 1388, 07:31به نظر منم بهتره شما روی تکسچرها هم کار کنید ، اینجوری قشنگ تر میشه ! با نظر دوستان موافقم. hrgh 26 دي 1388, 09:46آفرین حمید جان رندر خیلی تمیزی گرفتی .. خب بشر آبجکت ها رو هم خودت مدل میزدی ایناکه چیزی نیستند ..تا یه کار فول میشد هر چند این جنبه ی تمرین لایت و رندر داره .... عالیه ../ در گوشی ملت :* کسی تو سایت هست با brazil کار کنه به صورت تخصصی ؟؟ موفق باشی / ممنون رفیق:rose: قصدم نور بود واسه همین میخواستم یه صحنه سنگین رو بسازم که وقتش رو نداشتم واسه همین از مدلهای آماده استفاده کردم:wink: حمید خان میدونی این الان چی میخواد ؟! یه تکسچرینگ توپ کر و کثیف :green: والا یادمه خیلی قدیما بچه ها کاراشونو با Brazil میزاشتن ، الانا شاید در حد تست یا تمرین کار با Brazil بزنن وقتی کار با VRay اینقدر ساده هست ، دیگه امثال بنده کمتر به خودشون زحمت تست بقیه موتور های رندر رو میدن . ممنون رفیق:rose: آره این صحنه دیگه آماده تکسچر و متریال دهی هست ولی اینجا هدفم نور بود:cool: حمید ازمون دلخور نشه تو تاپیکش ...sorry / علی جان brazil موتور وحشتناکیه // با وجود سبک بودنش و کمی پیچیدگی تو تنظیماتش بهترین نتیجه رو میشه ازش گرفت ابزارهای کاربردی زیادی داره / شرکت blur هم که خوراکشه / حالا کاری ندارم و اصلا نمی خوام بحث به وجود بیاد برا موتور ها ... برا رندر کاراکتر تست بزن brazil رو ؟ حمید جان بازم عذر میخوام / خواهش میکنم رفیق مشکلی نیست:wink: منم قدیما Brazil هم استفاده میکردم موتور خیلی قدرتمندی هست مخصوصا واسه کاراکتر ولی تو این چند ساله از بقیه موتورها کمی عقب افتاد الان واسه کاراکتر اکثرن از MentalRay استفاده میکنند به خاطر Sub Surface Scattering بی نظیرش و همینطور Ambient Occlusionش که شاید تنها موتور دیگه ای که بتونه با منتال از نظر قدرت رقابت کنه RenderMan هست که واسه مایا تولید میشه و اونم فوق العاده حرفه ای هست hrgh 26 دي 1388, 09:47حمید جان همون جور که قبلا گفته بودم عالی شده .... کلا رندر های منتالت عالیه.. ممنون داداش بهزاد :rose: hrgh 26 دي 1388, 09:59نور پردازی خوبه.اما تا متریال نگیره نمیشه نظر داد.چون وقتی با متریال و Saturation و Gi روبرو بشین تمام نظام کارتون بهم میخوره.اون موقع معلوم میشه قدرت کار.نه این که تو قسمت گلوبال سوییچ 1 متریال سراسری بدم.با 1 نور ساده میشه چنین چیزی رو درست کرد.لطف کنید کار رو کامل توی گالری بزارین و اگرنه بزارین تو بخش VIP که یه جورایی بیان گر اینه که طرح هنوز تموم نشده. ممنون عارف جون :rose: آره درسته متریلا و تکسچر خیلی تاثیر گذاره و یه رندر خوب نه تنها نور و متریال بلکه مدلها و تکسچر و خلاصه همه ی چیزهاش باید خوب باشه تا بهش بشه گفت یه رندر عالی:paint: در این مورد هم قصد من فقط خوب pass کردن مرحله Lighting بود نه متریال یا تکسچر :wink: فکر میکنم واسه متریال دهی به این کار دیگه نیازی به تغییر تنظیمات نور و رندر ( مثل FG , GI ) وجود نداره یعنی الان این مرحله پاس شده و متریال دهی اگه خوب انجام بشه میتونه بدون هیچ تغییری بر روی نورها و تنظیمات نور انجام شه ."با 1 نور ساده میشه چنین چیزی رو درست کرد.":mad: فکر نمیکنم با یه نور ساده بشه به نتیجه خوبی رسید:cool: مرحله نورپردازی این کار کامل شده ( منظورم این نیست که عالی شده یا طبیعی شده منظورم اینه به هر صورت با نقصهایی که داره انجام شده:) )یعنی اون چیزی که میخواستم کامل شده و فعلا قصد ماده دهی به کار رو ندارم پس فکر نمیکنم نیازی به انتقال دادنش به بخش WIP باشه:wink: :rose: کارت عالیه،اگه متریال هم بهش بدی خیلی بهتر میشه. موفق باشی ممنون رفیق:rose: آره متریال و تکسچر میتونه جلوه کار رو بهتر کنه به نظر منم بهتره شما روی تکسچرها هم کار کنید ، اینجوری قشنگ تر میشه ! با نظر دوستان موافقم. ممنون رفیق:rose: قصد من صرفا نور بود شاید اگر متریال میدادم میتونستم با یه سری تکنیکهایی مشکلات نور رو حل کنم اما برای اینکه فقط تنها یه چیز توی صحنه که نور باشه خود نمایی کنه از متریال ساده ای یه رنگ سپید استفاده کردم :wink: H.S 26 دي 1388, 10:01خیلی عالی شده با منتال ری. نورپردازی واقعا دلنشین و اصولیه. کاش متریال هم بدی . hrgh 26 دي 1388, 10:09خیلی عالی شده با منتال ری. نورپردازی واقعا دلنشین و اصولیه. کاش متریال هم بدی . مرسی رفیق:rose: آخرش مجبورم میکنید برم وسط این امتحانات پایان ترمم برم بشینم متریال بدم اینوها:mad::cry::mad::cry::mad::cry: بعدا یه صحنه خودم میسازم و متریال و نور و مدل و همه رو ردیف میکنم ایشالا:oops: Ehsancg 27 دي 1388, 14:45سلام دوست من کارت خیلی خوبه ولی این کار اگه تکستچر بخوره میترکه هتمن بزن بعد دوباره بزار.:) ali_118 27 دي 1388, 23:48."با 1 نور ساده میشه چنین چیزی رو درست کرد." فکر نمیکنم با یه نور ساده بشه به نتیجه خوبی رسید مرحله نورپردازی این کار کامل شده ( منظورم این نیست که عالی شده یا طبیعی شده منظورم اینه به هر صورت با نقصهایی که داره انجام شده )یعنی اون چیزی که میخواستم کامل شده و فعلا قصد اگه اشتباه نکنم منظور عارف این بود که "با یه نورپردازی ساده " میشه به همچین چیزی رسید. اما وقتی متریال ها ، رفلکشن ها و رنگ ها تغییر کنن خیلی وقتها با قسمت های تاریک یا OverExpose شده برخورد میکنین . شما هر چقدر هم قبل از ماده دهی نورتون رو تنظیم کنید باز هم بعد از اون به مشکل بر میخورید و مجبورید خیلی از تنظیمات رو عوض کنید . موفق باشی. amirv3d 28 دي 1388, 13:33سلام دوست عزیز واقعا بهت تبریک میگم خداییش بامنتال ری کار کردن سخت راستی یه خواهش داشتم امکانش هست لینک این سن و بهم بدی میخوام با وی ری یه تستی بزنم ممنون میشم .:rose: Borhan72 28 دي 1388, 14:46آفرين داداش حميد... با اينكه ديده بودم ولی خيلی حال كردم.... آفرين... يه سؤال... Ao چيه؟؟؟ ( اگه لطف كنی جوابمو تو پی سی بدی بهتره... ) hrgh 28 دي 1388, 14:48اگه اشتباه نکنم منظور عارف این بود که "با یه نورپردازی ساده " میشه به همچین چیزی رسید. اما وقتی متریال ها ، رفلکشن ها و رنگ ها تغییر کنن خیلی وقتها با قسمت های تاریک یا OverExpose شده برخورد میکنین . شما هر چقدر هم قبل از ماده دهی نورتون رو تنظیم کنید باز هم بعد از اون به مشکل بر میخورید و مجبورید خیلی از تنظیمات رو عوض کنید . موفق باشی. ممنون علی جان از نظرتون:rose: ولی بازم فکر میکنم اگه نور ردیف باشه متریال رو که توی اینجور کارهای real اضاف کنی نیاز به تغییر وسیع و کلی در نور و تنظیمات رندر نیست:-? نمیدونم شاید بعدا امتحانش کنم این مسئله رو اگه این پروژه مدلاش از خودم بود حتما متریلا هم میدادم بهش:wink: :rose: سلام دوست عزیز واقعا بهت تبریک میگم خداییش بامنتال ری کار کردن سخت راستی یه خواهش داشتم امکانش هست لینک این سن و بهم بدی میخوام با وی ری یه تستی بزنم ممنون میشم .:rose: مرسی امیر جان:rose: آره منتال کلا یکم سخت میزنه اما اگه خوب کار شه نتیجه نهاییش بی نظیره لینک این scene خدمت شما ببینم با وی ری چهجور میشه:cool: :oops: hrgh 28 دي 1388, 15:00آفرين داداش حميد... با اينكه ديده بودم ولی خيلی حال كردم.... آفرين... يه سؤال... Ao چيه؟؟؟ ( اگه لطف كنی جوابمو تو پی سی بدی بهتره... ) ممنون داداش برهان جونم:rose: AO که مخفف Ambient Occlusion یک شیدر هست که تاثیرش واقع گرایانه تر کردن رندرها هست به این شکل که با یه نور global مناطق روشن و تیره رو تفکیک میکنه و رندر و به واقعیت نزدیکتر میکنه مثلا نقاطی رو که بی دلیل روشن شدند کنترل میکنه ضمنا یکی از ویژگیهای mentalRay هم که اونو با موتورهای دیگه متفاوت میکنه همین شید AO بی نظیرش هست + = این شیدر به صورت یه المنت جداگانه رندر میشه و در فتوشاب با لایه Multipy روی کار کشیده میشه راستی متریال A&D هم این شیدر رو در خودش داره و میتونه اونو مستقیما در رندر ایجاد کنه . اینم یه tutorial خوب در این مورد : Borhan72 28 دي 1388, 15:20آهان.... ممنون داداش حميد... كار باهاشو بلدم... ولی اسمشو نميدونستم... ممنون از كمكت.... :rose::oops: amirv3d 29 دي 1388, 12:52سلام بابت سن ممنونم خیلی لطف کردی دوست عزیزم




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 450]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن