واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Interior Bedroom CG_Master 09 اسفند 1387, 19:40سلام دوستان گلم :rose: چه خبرا بعد یه مدتی دلم براتون تنگید گفتم یه کار بزارم توحفه ای نیست که بخوام دربارش چیزی بگم دوست دارم شما رشته ی سخن رو دست بگیرید و با انتقاداتون کمکم کنید دوستون دارم ...هموتنو AREF 09 اسفند 1387, 21:22به به میبینم که انسانهای غریبه و کم پیدا سرو کلشون تو فروم پیدا میشه!!! شد مثل کومپانی بنز چند سال در کارخونه بسته معلوم نیست اون داخل دارن چیکار میکنن. بعد یهو یه بنز با وی ری میدن بیرون:lol: کم پیدایی برادر. عالی شده. نور پردازیش خوبه مدل ها آمادن.؟ یکم تکسچرهاش غیر واقعی نیست؟ اگه کفشو یه چوب شکلاتی بدی جالبانک میشه.اگه مکس 2009 نصب کنی تو Promaterial هاش چوب های پارکت فوق العاده ای داره. وقتی فضا یکم کوچیکه لنز دوربین رو یکم واید کن بیشتر بشه دید. خسته نباشی Farrokh 09 اسفند 1387, 22:23سلام چه عجب از این ورا؟! آقا کارتخیلی پیشرفت کرده متریال هات رو زیاد نمی پسندم متریال شیشه ی میز تلویزیون آینه جالب نشدند شیشت ترانسپرنت نیست ولی ادامه بده کمی سرعتش رو هم بیشتر کن که بازم اینورا داشته باشیمت موفق باشی mkf.cgi 10 اسفند 1387, 09:56كار قشنگي شده اما اگه روي نور پردازي و تكسچرينگ كار كني خيلي بهتر ميشه,در ضمن با چي رندر گرفتي؟ به نظرم از يه نور ديگه باسه پر كردن محيط استفاده كردي و همين باعث شده جهت گيريه سايه ها با دور شدن از منبع نور خيلي سريع كم بشه. 7/10 :rose: Moralist-Boy 10 اسفند 1387, 12:45سلام. کار جالبی شده. فضا یه جورایی بسته ست. کاش رندر از زاویه های بیشتری میذاشتی. نور توی صحنه کم و زیاد شده. یه جاها تاریکه یه جاها روشن. چراغ خواب روی میز اگه خاموشه چرا انگار روشنه ؟ اگه روشنه چرا انگار خاموشه ؟ فهمیدی منظورمو ؟ اگه خودم فهمیدم حتما تو هم میفهمی !!!! :shock: CG_Master 10 اسفند 1387, 12:53آره عارف جان مدل ها آمادن(حوصله مدلینگ نداشتم) نمیدونم منظورت از تکسچراش غیر واقعی شده چیه... بیشتر توضیح بده سعی کردم متریال کف رو تیره تر کنم در کل ممنون... ----- فرخ جان منظورت از اینکه آینه جالب نشده رو نگرفتم ( خنگ شدم... نه؟ :دی ) رو شیشه میز تی وی هم خواستم انعکاس بیشتر کار رو قشنگ تر کنه ار تو هم ممنونم ----- از شما mkf.cgi دوست عزیز هم ممنونم به وی ری گرفتم با مکس 8 به نظرم از يه نور ديگه باسه پر كردن محيط استفاده كردي و همين باعث شده جهت گيريه سايه ها با دور شدن از منبع نور خيلي سريع كم بشه. آفرین درست حدس زدی ، اما ار نور دیگه استفاده نکردم اگه گفتی....:D milad_k 10 اسفند 1387, 22:05سلام بر شما دوست عزیز.خسته نباشی مثل همیشه بدون مقدمه میرم سر تحلیل کار مشکلی که اکثریت دوستان دارند گریبان گیر شما هم هست 1-نا معلوم بودن منبع نور اصلی در این فضا 2-تنظیمات رندرت خوب نیست بچه ها ایراد بد بودن تکسچر به غیر از پارکت کف رو نمی توان گرفت.مسئله ایی که وجود داره بد بودن نور پردازی که ما رو به اشتباه می اندازه و فکر میکنیم تکسچر ها مورد دارن. زمانی که نور پردازی به یه حالت متعادل رو به خوب رسید اون وقت میشه گفت تکسچر ها مورد دارند یا نه . AREF 10 اسفند 1387, 23:15کاملا با میلاد موافقم.اکه نور پردازی خوب باشه تکسچر میزنه بیرون.مثلا بدنه میز تلویزیون انگار یه توپ متریال خالی بهش دادی.میتونی نوری از بیرون میاد رو با کنتراست بالا نشون بدی. HSV شاید بتونه برای Color Maping خوب باشه.این جور وقتا نور محیط رو کم کن.چندتا هالوژن روی دیوار کار کن. CG_Master 11 اسفند 1387, 07:21HSV شاید بتونه برای Color Maping خوب باشه.این جور وقتا نور محیط رو کم کن.چندتا هالوژن روی دیوار کار کن. عارف جان من HSV رو امتحان کردم ولی انگار رنگ ها رو با هم تلفیق میکنه و کار رو خراب. من از Exponential استفاده کردم با Dark multiplier = 5 و Bright multiplier= 4 و Enviroment رو هم 30 با رنگ سفید گذاشتم 1-نا معلوم بودن منبع نور اصلی در این فضا ممنون اما اگه wire نگاه میکردی میدیدی یه sun با زاویه نزدیک عمود داره از پنجره میاد تو که نخواستم نورش رو رو تخت بندارم ، آخه تخت رو میسوزوند! 2-تنظیمات رندرت خوب نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Farrokh 11 اسفند 1387, 10:36فرخ جان منظورت از اینکه آینه جالب نشده رو نگرفتم باید به آف اسکرین یا همون چیزایی که مستقیما تو رندر نمی افتن و فقط اثرشون تو رندر میفته توجه بیشتری کنی مثلا می شه توی آینه یه مبل بازتاب پیدا کنه یه گلدون پر دیتیل و یا هر چیز دیگه راستی تنظیمات جی آی ات هم به نظر خیلی پایین میاد موفق باشی milad_k 14 اسفند 1387, 01:29با سلام خدمت دوست خودم در مورد سئوال اولت باید جواب بدم که دلیل سوختگی نور یکی به دلیل بد بودن نوع تنظیمات رندرتونه دوم اینکه باید با کمی کار کردن بدونید کجا نور بزارید که اگر هم قرار باشه نور مجازی برای روشن کردن کلی فضات استفاده میکنی بینندت نتونه تشخیص بده که آیا نور مجازی توی صحنهاستفاده کردی یا نه که در این صحنه ها هیچ کدوم رعایت نشده. در مورد سئوال دومتون باید بگم که رندرتون نویز داره و من این نویز هارو میتونم ببینم و این نویز ها هم توی سایه وجود داره هم توی رفلکسهات. البته این ایراداتی که توی عکس واستون مشخص کردم یکسری از ایراد های کلی شماست و بقیه ایراد درجه دو هستن تقریبا
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]