تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812796599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوثري در نطق ميان دستور مطرح كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوثري در نطق ميان دستور مطرح كرد
خبرگزاري فارس: نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: نيروهاي مسلح ايران با توسعه توانمندي‌هاي دفاعي و قرار گرفتن در اوج قدرت دفاعي و بازدارندگي قادرند در كمترين زمان ممكن تنگه را بر روي دشمنان ملت ايران ببندند و اين يعني فلج شدن توليد و اقتصاد استكبار جهاني.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران و نايب رئيس كميسيون امنيت ملي در مجلس شوراي اسلامي پيش از ظهر امروز طي نطق ميان دستور، در صحن علني مجلس با اشاره به سالروز فرار شاه معدوم و با بيان اينكه 26 دي روز جشن بزرگ ملي ملت ايران و درس عبرتي براي همه ديكتاتورهاي دنيا است، اظهار داشت: اين ديكتاتور با بازي با سرنوشت ملت خود عمري را به نوكري استكبار و نظام سلطه سپري و تمام ثروت و عزت ملت ايران را تقديم دشمنان كرده بود و در نهايت نيز در دربه‌دري كامل به لقاء شيطان در جهنم رفت و آمريكا حتي حاضر نشد به او پناه دهد.

وي افزود: آمريكا نشان داد كه در سياست خارجه خود نه دوست هميشگي دارد و نه دشمن هميشگي و هركس براي او يك تاريخ مصرف دارد و با پايان تاريخ مصرف وي هيچ حمايتي از او نخواهد كرد بنابراين سرنوشت شاه بايد درس عبرتي براي همه ديكتاتورها به ويژه امير قطر و عربستان سعودي است كه اين روزها براي خوش‌خدمتي نظام سلطه به شقي‌ترين روش ممكن ملت خود را به خاك و خون مي‌كشند.

اين نماينده مجلس در ادامه گفت: تحريم نفتي ايران اين روزها به بازي بزرگ و بي‌خاصيت نظام سلطه غرب تبديل شده و جنگ رواني و رسانه‌اي آمريكا و غرب نمايانگر استيصال و شكست بزرگ از ملت ايران است.

كوثري با بيان اينكه بازي از پيش شكست خورده دشمنان ملت ايران اخبار تهوع‌آوري براي ملت‌ها و دولت‌هاي مستقل دنيا شده است، اضافه كرد: ايران بارها اعلام كرده كه تنگه هرمز تنگه صلح و امنيت براي جهانيان خواهد بود، مگر آنكه آمريكا و غرب بخواهد از اين تنگه عليه ملت ايران استفاده كنند لذا اگر دشمنان ملت ايران نفت را وارد معادلات سياسي كنند، بايد بداند كه منطق ايران، امنيت براي همه و ناامني ايران منجر به ناامني براي دشمنان ايران خواهد شد.

وي افزود: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با توسعه توانمندي‌هاي دفاعي و قرار گرفتن در اوج قدرت دفاعي و بازدارندگي قادرند در كمترين زمان ممكن تنگه را بر روي دشمنان ملت ايران ببندند و اين يعني فلج شدن توليد و اقتصاد استكبار جهاني.

"ترور، منطق دشمنان ايران و خفاشان شب‌پرست است لذا ملت ايران با منطق متين خود بزرگترين قرباني تروريست در دنياست، پيشرفت غيرقابل توقف هسته‌‌اي ايران نويد ايراني سرافراز و الگو را در دنيا مي‌دهد لذا مزدوران نظام سلطه كه تحمل منطق وزين ملت ايران و چشم ديدن ايران پيشرفته در اوج تحريم‌ها را ندارند، با توسل به ترور تلاش دارند موتور تحرك اين پيشرفت خيره‌كننده را با حذف دانشمندان و نخبگان كشور مانند احمدي‌روشن و امثال او بگيرند."

نماينده مردم تهران، در خانه ملت با تأكيد بر اينكه پيشرفت اعجاب‌آور ايران در همه ابعاد بويژه هسته‌اي به هيچ عنوان متوقف به افراد و اشخاص نخواهد بود، گفت: امروز پيشرفت ملت ايران مبتني بر جريان است نه افراد لذا آمريكا بداند زمان زورگويي و زياده‌خواهي آنها به سر آمده و ملت‌ها بيدار و آگاه شده‌اند و امروز شاهد خروج گسترده ملت‌هاي دنيا از زير يوق استكبار هستند و اين يعني توسعه عمل گفتمان انقلاب اسلامي و بيداري اسلامي در شعار؛ "نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي."

كوثري نمونه اين موضوع را در خاور ميانه و شمال آفريقا و حتي آمريكاي لاتين كه حياط خلوت آمريكا محسوب مي‌شد، برشمرد و تصريح كرد: تنفر از كاپيتاليسم و نظام سرمايه‌داري تا قلب دولت آمريكا در جنبش وال‌استريت تجلي يافته است لذا دنيا بداند ملت ايران يك لحظه از حق مسلم هسته‌اي خود عقب‌نشيني نخواهد كرد.

وي در ادامه نطق خود به مسائل داخلي كشور اشاره كرد و خطاب به نمايندگان گفت: آيا در اين سه ماه و هفت ماه گذشته نشسته‌ و به عملكرد خود در اين مدت نظاره كرده‌ايم تا ببينيم آيا مي‌توانستيم مؤثرتر باشيم چراكه ملت ايران به ما اعتماد كردند و لازم است تا با حضور منظم و با مسئوليت آنچنان عمل نكنيم كه اكثر مواقع تعداد قابل توجهي از نمايندگان در صحن علني يا كميسيون حضور نيابند و حتي به خودمان زحمت نمي‌دهيم كه رأي دهيم.

اين نماينده مجلس در ادامه تصريح كرد: پيشبرد و رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي تنها با گفتمان امام و رهبري بر پايه اصولگرايي كه بر اساس اسلام ناب است، ممكن است والا با تفكر اصلاح‌طلبان و جريان انحرافي و يا تفكر ديگر كه نمي‌شود به سوي اهداف جمهوري اسلامي حركت كرد لذا رقابت سالم بسيار خوب است اما بايد نگراني‌هاي امت حزب‌الله را نيز در نظر گرفت تا مردم با خيال راحت به كانديداهاي ولايت‌مدار و اصولگراي خود رأي دهد.

كوثري با بيان اينكه دشمنان انقلاب از شكاف‌ها و روزنه‌ها نفوذ مي‌كنند تا به خواسته‌هاي نابحث خود برسند، گفت: انشالله با حضور ميليوني ملت ايران در انتخابات مجلس نهم نشان خواهند داد كه هنوز گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستند.
انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن