تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819281808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معافيت مالياتي كارگراني كه زير300هزار تومان حقوق مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: معافيت مالياتي كارگراني كه زير300هزار تومان حقوق مي‌گيرند
رييس كانون عالي شوراهاي اسلامي:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:رييس كانون عالي شوراهاي اسلامي كار سراسر كشور گفت: نمايندگان كارگري معاف از ماليات شدن كارگراني كه پايين 300 هزار تومان حقوق مي‌گيرند را مطرح و خواستار اجرايي شدن آن شدند.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران به نقل از ايسنا،"هوشنگ درويشي"در اين مورد افزود: متاسفانه امسال با افزايش مزد كارگران هيچ تعييري در نرخ معاف از ماليات شدن اين قشر مزدبگير نبوده و به همين دليل نيز نمايندگان كارگري اين پيشنهاد را به وزير كار و امور اجتماعي داده‌اند.

وي ادامه داد: در اين پيشنهاد خواستار آن شديم كه كارگراني كه پايين 300 هزار تومان حقوق مي‌گيرند معاف از پرداخت ماليات شوند.

درويشي اضافه كرد: همچنين در اين جلسه اين موضوع را مطرح كرديم كه براي گسترش شوراهاي اسلامي كار، تشكيل اين شوراها در واحدهاي بالاي 35 كارگر شروع شود.

وي در ادامه با اشاره به واحدهاي بحران‌زايي مانند كاغذسازي كارون، كارخانه قند دزفول، كارخانه قند اهواز، لوله‌سازي خوزستان كه 700 نفر از نيروي آنها از خرداد ماه حقوق نگرفته‌اند و كاغذ پارس كه كارگرانش مرداد و شهريورماه حقوق نگرفته‌اند خواستار آن شد كه كارگروهي سه‌جانبه براي بررسي بحران واحدهاي داراي مشكل و بحران‌زا تشكيل شوند.

رييس كانون عالي شوراهاي اسلامي كار كشور مشكل بيشتر اين واحدها را در سوءمديريت و نبود نقدينگي دانست و متذكر شد: متاسفانه اين واحدها در روند خصوصي‌سازي شدن به كساني واگذار مي‌شوند كه اهليت ندارند و به همين دليل نيز بعد از مدتي فعاليت، تعديل نيرو و بازنشسته‌شدن نيروهاي ماهر اين واحدها اتفاق مي‌افتد.

وي در پايان حرف‌هايش از تجهيز ساختمان كانون عالي شوراهاي اسلامي كار كشور خبر داد.

انتهاي پيام//
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن