تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798223381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چگونه مناسب ترين چاپگر را انتخاب کنيم!(2)


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
چگونه مناسب ترين چاپگر را انتخاب کنيم!(2)
چگونه مناسب ترين چاپگر را انتخاب کنيم!(2)   نويسنده: محمد شاور   اگر شما به دنبال دستگاهي همه منظوره براي اداره کوچک خود هستيد   نياز اصلي: انجام دامنه وسيعي از کارهاي چاپي و غير چاپي. چه بخريد: يک چاپگر رنگي ليزري چند کاره بسيار خوب يا يک چاپگر جوهر افشان چند کاره بسيار خوب کارها در شغل شما کاملاً غير منتظره بوده و نمي دانيد دفعه بعد دقيقاً چه کاري را انجام خواهيد داد. شما بايد کاملاً آماده هماهنگي با تغييرات باشيد. بايد دنبال چه چيزي بگرديد: دنبال چاپگر چند کاره اي باشيد که در تمام کارهايي که انجام مي دهد، قوي باشد. احتمال دارد مبلغ بيشتري بپردازيد، ما ارزش آن را دارد. با توجه به اين که کارهاي مورد نظرتان متنوع است، چاپگر شما بايد توانايي انجام کارهاي مختلف و زنجيروار را داشته باشد. شما بايد دنبال چاپگر مقاومي باشيد که در همه زمينه ها به خوبي از عهده کار برآيد.
چگونه مناسب ترين چاپگر را انتخاب کنيم!(2)
چاپگر پيشنهادي اين گروه: HP Officejet Pro 8500 Wireless چاپگرهاي جوهرافشان در چاپ عکس کيفيت بالاتري نسبت به نمونه هاي ليزري دارند. پس اگر نياز داريد روي کاغذ گلاسه عکس چاپ کنيد، بهتر است از HP Officejet Pro 8500 ( تصوير10) که يک چاپگر چند کاره جوهر افشان است، استفاده کنيد. اين مدل براي انجام دامنه وسيعي از کارها به خوبي تجهيز شده است. صفحه نمايش 3/4 اينچي رنگي اين مدل لمسي بوده و يک کارت خوان کامل نيز در گوشه پايين سمت راست اين دستگاه ديده مي شود. دقت چاپ رنگي به 1200×4800 نقطه در اينچ و چاپ سياه و سفيد به 1200×1200 نقطه در اينچ مي رسد. روي صفحه اسکن HP Officejet Pro 8500 مي توان اسنادي با حداکثر ابعاد 8/5 در 14 اينچ قرار داد و با دقت 4800 نقطه در اينچ اسکن کرد. اين مدل با توجه به نامش داراي کارت شبکه بي سيم است. در ضمن، اين محصول به کارت شبکه سيمي و پورت RJ-11 براي اتصال به خط تلفن و استفاده از قابليت فکس مجهز است. همچنين اين دستگاه داراي تغذيه کننده خودکار اسناد و چاپ دورو داخلي است. اين همه امکانات شايد در نگاه اول ضروري به نظر نرسند، اما وقتي که برنامه شما در دقيقه آخر تغيير مي کند بدون هيچ مشکلي به کمک شما مي آيد. اگر شما در اداره خود چاپ رنگي زيادي انجام مي دهيد   نياز اصلي: چاپ کردن حجم زيادي از متن و عکس چه بخريد: يک چاپگر ليزري رنگي بسيار خوب شما توقعات بالايي داريد. انتظار داريد که چاپگرتان کاملاً قابل اطمينان باشد و از کيفيت چاپ بالايي برخوردار بوده و همين طور آن قدر سريع باشد که در کارتان وقفه ايجاد نشود. بايد توانايي آن را داشته باشد تا بدون کوچک ترين مشکلي حجم زيادي از کارها را انجام دهد. افزايش قيمت اگر موجب افزايش کيفيت و کارايي چاپگر شود، براي شما مسئله اي نخواهد بود. بايد دنبال چه چيزي بگرديد: وقتي از نظر پرداخت هزينه خريد مشکلي نداريد، پس بايد دنبال چيزي باشيد که در حرفه خود واقعاً به آن نياز داريد. بررسي کنيد، چاپگر از نظر کيفيت چاپ متن و عکس و همچنين توانايي در چاپ حجم کاغذ ماهانه مورد نظر شما، مناسب باشد. در ضمن مطمئن شويد از نظر ساختار يا دوام محکم باشد، نه اين که پس از گذشت تنها چند ماه قطعات آن از هم باز شود! چاپگر پيشنهادي اين گروه: HP Color LaserJet CP3525 HP Color LaserJet CP3525( تصوير9) يکي از بهترين ها در رده خود است. ساختار محکمي داشته و داراي يک صفحه کنترل است که به سادگي مي توان با آن کار کرد. اين چاپگر پر توان مي تواند تا سال ها براي شما کار کند. همچنين اين دستگاه مجموعه متنوعي از انواع کاغذهاي مختلف( از جمله کاغذهاي گلاسه) را پشتيباني مي کند. سرعت چاپ صفحه هاي رنگي و سياه و سفيد در اين مدل به سي صفحه در دقيقه مي رسد. دقت چاپ اين محصول در حالت سياه و سفيد600×600 نقطه در اينچ و در حالت چاپ رنگي 600×1200 نقطه در اينچ است. براساس اطلاعات ارائه شده، سيني اصلي نگه دارنده گنجايش نگهداري 250 برگ کاغذ را دارد. داشتن توانايي انجام حجم بيشتري از کارها سبب مي شود هنگامي که در فشار کاري قرار مي گيريد بتوانيد روي آن حساب کنيد. کيفيت چاپ عالي به شما کمک مي کند تا کارتان بهتر به نظر برسد و ساختار و چارچوب ثابت آن به اين معني است که پرداخت مبلغ بيشتر در سال هاي آينده جبران خواهد شد.
چگونه مناسب ترين چاپگر را انتخاب کنيم!(2)
اگر مي خواهيد عکس هاي خود را بلافاصله چاپ کنيد   نياز اصلي: تنها خواسته شما از چاپگر جديدتان چاپ عکس فوري است و نه بيشتر چه بخريد: واضح است شما بايد يک چاپگر عکس فوري بخريد شما عاشق کار با دوربين و چاپ کردن عکس هايي هستيد که گرفته ايد. چاپگرهاي معمولي موجود روميزي مي توانند نياز شما را برآورده کنند، اما شما به دنبال چاپگر کوچکي هستيد که بتوانيد آن را با خود به سفر ببريد. مسلماً اين چاپگر نمي تواند عکس ها را در ابعاد بزرگ چاپ کند و در نهايت عکس هايي در ابعاد آلبوم عکس شما چاپ خواهد کرد. مطلب ديگر اين که نبايد کار با آن دشوار باشد. بايد دنبال چه چيزي بگرديد: شانس با شماست، چون فقط يک دسته از چاپگرها هستند که بايد دنبال آن ها بگرديد. چاپگرهاي عکس فوري مدل هاي کوچک و قابل حمل هستند که عکس هايي در اندازه حدود 10×15 سانتي متر چاپ مي کنند. شما مي خواهيد مطمئن شويد که چاپگرتان محکم و بادوام است، کار کردن با آن راحت بوده و عکس هايي را که چاپ مي کند با کيفيت باشند. چاپگر مناسب در اين گروه: Canon Selphy CP770 چاپگر سطلي CP770 Canon( تصوير11) يکي از بهترين انتخاب ها است. آماده باشيد تا جادو شويد! وزن اين مدل حدود يک کيلوگرم است و پرينتر همراه ديگر لوازم آن درون يک سطل قرار مي گيرد تا راحت تر بتوان آن را جا به جا کرد. حداکثر دقت چاپ در اين مدل 300×300 نقطه در اينچ است و براي آن که بتوانيد در طول سفر از آن استفاده کنيد، يک باتري نيز برايش در نظر گرفته شده است که البته بايد به صورت جداگانه تهيه شود. اين مدل از انواع کارت هاي حافظه پشتيباني مي کند و مي توان قبل از چاپ، عکس ها را در صفحه نمايش 2/5 اينچي آن مرور کرد و حتي برخي تغييرات مانند کاهش قرمزي چشم را روي عکس ها اعمال کرد. Canon ادعا مي کند که عکس هاي چاپ شده با اين چاپگر در صورتي که در آلبوم تاريک قرار گيرند، صد سال عمر خواهند داشت!
چگونه مناسب ترين چاپگر را انتخاب کنيم!(2)
اگر شما به عکاسي علاقه مند هستيد   نياز اصلي: چاپ عکس فوري، چاپ عکس هاي بزرگ و متن روزانه چه بخريد: يک چاپگر جوهر افشان با محوريت چاپ عکس شما تمايل به چاپ عکس داريد، اما اين تنها کاري نيست که انجام مي دهيد. عکس اولين گزينه براي شماست. گاهي عکس هاي فوري چاپ مي کنيد و گاهي اوقات پوستر، روزنامه يا حتي يک نامه معمولي که سربرگ غير متعارف دارد يا حتي عکس هاي خود را همراه متن چاپ مي کنيد. چيزي که شما مي خواهيد يک چاپگر عکس است که توانايي چاپ متن را داشته باشد و بتواند ترکيب گرافيک و متن را به خوبي چاپ کند. بايد دنبال چه چيزي بگرديد: شما به يک چاپگر جوهر افشان احتياج داريد، زيرا خواسته اصلي شما چاپ عکس است. بهترين استراتژي اين است که چاپگر همه فن حريفي بخريد که نقطه قوت آن چاپ عکس باشد. کيفيت چاپ، هزينه چاپ و طول عمر عکس چاپ شده از نکات مهمي است که بايد در نظر داشته باشيد. مطمئن شويد که مي تواند کاغذهاي چاپ عکس را بدون اين که پيچيده يا فشرده شوند، به صورت دسته اي نگه دارد. همچنين اطمينان حاصل کنيد که به راحتي مي توانيد اندازه ورودي کاغذ را تغيير دهيد يا اگر اغلب با اندازه هاي مختلفي از عکس ها مانند عکس فوري، عکس هاي بزرگ يا کاغذهاي نقشه کشي سر و کار داريد، چندين ورودي مختلف کاغذ داشته باشد. چاپگر مناسب در اين گروه: Epson Styles Photo T50 Styles Photo T50( تصوير12) يک چاپگر جوهر افشان با قيمت متوسط است که توانايي خوبي در چاپ عکس دارد . وجود شش جوهر رنگ مجزا و دقت چاپ 1440×5760 نقطه در اينچ باعث شده تا کيفيت چاپ عکس روي کاغذهاي مخصوص عکس فوق العاده باشد. علاوه بر اين، مي توانيد روي ديسک هاي نوري CD و DVD مخصوص نيز چاپ کنيد. اگر عکاس هنري هستيد   نياز اصلي: چاپ عکس هاي رنگي با ابعاد بزرگ تر از 8/5 در 11اينچ و با کيفيت بالا چه بخريد: يک چاپگر جوهرافشان چاپ عکس عريض( Wide Format)
چگونه مناسب ترين چاپگر را انتخاب کنيم!(2)
شما دوست نداريد به ابعاد استاندارد محدود شويد. در حقيقت، ترجيح مي دهيد چاپگري داشته باشيد که اگر ابعاد عکس هاي شما از 8/5 در 11 اينچ فراتر رفت، مشکلي نداشته باشيد. در اين صورت حاضريد ابعاد بزرگ تر چاپگر را براي روز مبادا داشته باشيد. بايد دنبال چه چيزي بگرديد: فرض کنيد، نمي خواهيد مبلغ قابل توجهي را براي خريد يک چاپگر حرفه اي پرداخت کنيد، پس بايد دنبال يک چاپگر جوهر افشان عريض باشيد که حداقل توانايي چاپ عکس با ابعاد 11 در 17 اينچ را داشته باشد. کيفيت چاپ مهم است، اما هزينه چاپ را نيز بايد در نظر بگيريد، زيرا به طور معمول چاپ عکس هاي بزرگ پر هزينه تر است. مطمئن شويد کاغذهاي چاپ عکس، گلاسه يا مات، در ابعاد چاپگر مورد نظر شما موجود باشد، در غير اين صورت شما براي قابليتي که به کارتان نمي آيد، فقط هزينه اضافي کرده ايد. چاپگرهاي مناسب در اين گروه: Canon Pixma iX7000 و Canon Pixma Pro9000 Mark ll Canon Pixma iX7000 (تصوير13) توانايي آن را دارد که در ابعاد 13 در 19 اينچ چاپ کند( کاغذ چاپ عکس گلاسه در اين ابعاد موجود است). کيفيت عکس چاپ شده روي کاغذ گلاسه خوب و شفافيت و کيفيت بالاي رنگ ها در آن کاملاً مشخص است. کيفيت عکس چاپ شده روي کاغذ نقشه کشي نيز راضي کننده است. اين مدل داراي سه ورودي کاغذ است که در تغييرات ابعاد کاغذهاي چاپ مشکلي نخواهيد داشت. اگر شش کارتريج رنگ و دقت چاپ 1200×4800 نقطه در اينچ شما را راضي نمي کند، مي توانيد به سراغ مدل گران قيمت Canon Pixma Pro9000 Mark ll (تصوير14) برويد که هشت کارتريج رنگ و دقت چاپ رنگي 2400×4800 نقطه در اينچ را در اختيار شما قرار مي دهد. منبع: عصر شبکه، شماره 106. /ج  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1010]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن