تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798234968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... آخرین

از شرکت‌ها

آتیه‌سازان عرصه تجارت حامی تولید ملی، انبوه‌سازان و تجار
کاهش ۲۰ روزه‌ زمان انجام قراردادها (سرمایه‌گذاری، پیش‌خرید و پیش‌فروش)
پس از سرمایه‌گذاری بدون بهره رسمی به ارزش «۱۵۰۰ میلیارد تومان» فقط در اسفند ماه گذشته، این شرکت با توجه به توانایی در حمایت از تمامی انبوه‌سازان، تجار و تولیدکنندگان (به خصوص داخلی)، شرایط را برای شروع فعالیت خود (سرمایه‌گذاری، پیش‌خرید و پیش‌فروش) در سال جدید تسهیل کرده و به ارائه خدمات می‌پردازد.
برند ایرانی پاکشو، برنده جشنواره بین‌المللی نیویورک
در سال حمایت از کالای ایرانی اتفاق افتاد:
برای اولین بار در تاریخ تبلیغات ایران، یک شرکت ایرانی توانست با تولید یک ویدیو شرکتی (کورپوریت ویدیو) در یک جشنواره بین‌المللی مطرح و در رقابت با سایر برندهای جهانی، جوایز ویژه‌ای کسب کند.
سلفی‌های جذاب و متفاوت با امکانات حرفه‌ای گوشی HUAWEI nova 3e
در دورانی هستیم که مردم هرروز میلیون‌ها سلفی از خودشان می‌گیرند. تصاویر سلفی، نشان‌دهنده لحظات به یاد ماندنی و هیجان‌ انگیز ما در زندگی است.
اعلام برندگان اولین دوره مسابقات آمادگی و نبرد
اولین دوره مسابقات آمادگی و نبرد به مدت 4 روز از تاریخ 14 فروردین تا 17 فروردین در منطقه‌ی زیبای لاشک کجور برگزار شد که در پایان به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شود.
با اپلیکیشن نوار، در خانه و در طول مسیر کتاب همراه شماست
نوار، اپلیکیشنی که مصمم است ایرانی‌ها را با کتاب آشتی دهد
برای خیلی‌ها پیدا کردن وقت برای کتاب به دست گرفتن و مطالعه، آرزویی دست نایافتنی شده است اما امروزه با کمک اپلیکیشن‌های کتاب صوتی همچون نوار، این آرزو به واقعیتی عینی بدل شده است.
اولین فروشگاه‌ساز Drag & Drop را با «سی می پلاس» تجربه کنید
فروش به سادگی کشیدن و رها کردن
سی می پلاس، اولین فروشگاه‌ساز Drag & Drop را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنها با چند کلیک می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید، به جای‌جای آن رنگ بپاشید و روح برند خود را به آن القا کنید، المان‌ها را تنها با کشیدن، جابه‌جا کنید تا دقیقا به طرح مورد نظر خود برسید.
گوشی جدید Huawei nova 3e از صفحه نمایش‌های FullView 2.0 بهره می‌برد
گذشته، حال و آینده صفحه نمایش‌های FullView
توسعه و پیشرفت تکنولوژی بر صنعت گوشی‌های هوشمند شاید سریع‌تر از صنایع دیگر اثرگذار باشد. برای نمونه تکنولوژی صفحه نمایش‌های FullView یا تمام صفحه را در نظر بگیرید که هم اکنون به یک روند ثابت در میان گوشی‌های هوشمند پیشرو در بازار بدل شده است.
بدون تخفیف خرید نکنید!
شرکت تخفیفان با ارائه کدهای تخفیف گامی مهم در جهت ارائه تخفیف جهت خرید از سایت‌های اینترنتی برداشته است که با استقبال وسیعی در سراسر کشور مواجه شده است و افراد بسیاری با مراجعه به سایت تخفیفان از تخفیفات و کدهای تخفیف استفاده می‌کنند.
 Huawei nova 3e  به زودی معرفی می‌شود
محصول جدیدHuawei در سری گوشی‌های میان رده nova در راه است
هوآوی در حال آماده‌سازی سری جدید nova است که به‌زودی معرفی خواهد شد.
خلاصه‌ای از کتاب پر فروش
در این مطلب به سئوالات زیر پاسخ داده می‌شود. 1. در فرآیند بازاریابی و تبلیغات هدیه تبلیغاتی چه جایگاهی دارد 2. چگونه یک هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنیم به طوری‌که بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد. آشنایی با این اصول در استفاده بهینه از هدایای تبلیغاتی در کمپین‌های تبلیغاتی یاری می‌رساند.
انواع بلیط هواپیما و بهترین زمان خرید آن‌ها
معرفی دو سامانه برتر خرید بلیط هواپیما و قطار «گردشا» و «تیک بان»
یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید بلیط هواپیما معمولاً به آن برمی‌خوریم کلمه بلیط چارتر است ولی مطلبی که وجود دارد در کمتر مقاله‌ای به بحث مفهوم و واژه بلیط هواپیمای چارتر و به عبارت بهتر معنای لغوی بلیط چارتر اشاره شده است.
دمنوش لاغری نیوشا، از تبلیغات تا واقعیت
این روزها در فضای مجازی تبلیغات مختلفی درباره لاغر شدن می‌بینیم. از تبلیغ لاغری با فکر کردن گرفته تا تبلیغ انواع رژیم‌ها و باشگاه‌های لاغری. اما چیزی که پدیده‌ای نوظهور در عرصه تبلیغات مرتبط با لاغری است دمنوش‌هایی است که ادعا می‌شود می‌توانند لاغر کنند. در این مطلب این موضوع را بررسی خواهیم کرد.
جشن 27امین قهرمانی پرسپولیس و رونمایی از سامانه هواداری پیشکسوتان پرسپولیس
جشن بیست و هفتمین قهرمانی پرسپولیس و رونمایی از سامانه 309090، یکشنبه 1396/12/22، در برج میلاد برگزار شد. در این مراسم که با حضور ستارگان درخشان تیم پرسپولیس برگزار شد از سامانه هواداری پیشکسوتان پرسپولیس نیز رونمایی شد.
«مفتاح رهنورد» شرکت بدون شکایت شد/ تحویل 700 خودرو در سال 96
شرکت مفتاح رهنورد یکی از بزرگترین شرکت‌های فروش خودروهای وارداتی، طی دو سال 94 و 95 به عنوان کمپانی برگزیده کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف شناخته شده که مهمترین دلایل آن، پایبندی به اصول مشتری‌مداری و افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان به عنوان یک برند قابل اعتماد در افکار عمومی است.
در سال 96 چقدر شتاب گرفتید؟
در بررسی عملکرد فعالان حوزه وب و آی تی کشور مطرح شد:
همیشه کسانی که به دنبال راه اندازی وب سایت هستند با چندین مشکل مواجه هستند، یکی از این مشکلات انتخاب نام دامنه مناسب برای سایت و مشکل دوم انتخاب هاست (فضای میزبانی) مناسب برای سایت است، شرکت های مختلفی در ارائه این خدمات فعال هستند ولی انتخاب یک شرکت مناسب و حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.
کابینت کلاسیک؛ کابینتی تمام چوبی
کابینت کلاسیک از جمله کابینت‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و یکی از محبوب‌ترین نوع کابینت در آشپزخانه‌های مدرن امروزی به شمار می‌آید. این مدل کابینت از چوب طبیعی ساخته می‌شود و طرح و نقش‌های زیبایی که بر روی درب آن‌ها حک شده دلیل متمایز بودن این کابینت از سایر کابینت‌ها است.
وب‌سایت نیاز دارید؟ چرا خود شما وب‌سایت طراحی نکنید؟
با یک کلیک طراح سایت شوید
با وبزی در چند دقیقه یک وب‌سایت حرفه‌ای بسازید. وبزی این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند دقیقا همان سایتی را که همیشه می‌خواستند، بسازند. با این سایت‌ساز هر زمان که بخواهید می‌توانید هر تغییری را در سایت اعمال کرده و دیگر نیازی به مهارت کدنویسی نیست.
تشکیل اکوسیستم وفاداری کشور در نشست هم‌اندیشی باشگاه‌های مشتریان کلید خورد
ششمین رویداد باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری کشور برگزار شد
علیرضا جعفری دبیرکل کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی باشگاه‌های مشتریان و برنامه‌های وفاداری مشتریان در حاشیه ششمین رویداد باشگاه مشتریان گفت: "چیزی که باید به سرعت در جهت تصحیح آن اقدام کرد، ضعف اکوسیستم وفاداری کشور است که در صورتی که ترمیم نشود حتی به باشگاه‌های مشتریان موجود نیز آسیب وارد می‌شود."
 Mate 10، P10  و Huawei P smart  دستگاه‌های اندرویدی باقابلیت‌های سازمانی
گوگل معرفی کرد
گوگل در برنامه‌ای تحت عنوان Google-led این اعتماد را به شرکت‌ها می‌دهد که چه دستگاهی مناسب فضای کاری آن‌ها بوده و می‌تواند بهترین بازده عملکردی را داشته باشد.
بزرگترین مسابقه گردشگری ایران آغاز شد، مسابقه سفرنامه نویسی
خاطره سفر از تو، سفر بعدی از ما
مسابقه بزرگ سفرنامه ‌نویسی 97 برای هفتمین سال متوالی و با بیش از 170 میلیون تومان جوایز نقدی و غیر نقدی آغاز شد. علاقه‌مندان می‌توانند از سفرها و حتی از شهر خود بگویند و تجارب خود از دیدنی‌ها، جاذبه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها را به اشتراک بگذارند و جزء یکی از 200 برنده خوش شانس مسابقه لست‌سکند باشند.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن