تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796645987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... آخرین

از شرکت‌ها

پیش بینی مسابقات جام جهانی 2018 و جوایز نفیس و متنوع ریحون
نتایج مسابقات جام جهانی 2018 را درست پیش بینی کنید و از سایت ریحون جایزه بگیرید
به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنید؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل پلی‌استیشن 4 را خواهید داشت. همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، شانس برنده شدن جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را دارید.
کیفیت کلاس‌های خصوصی آیلتس و پی تی ای در تهران
مسیر زبان‌آموزی بیش از هر چیز تحت تأثیر هدف ما از یادگیری زبان خارجی قرار دارد. به‌طور کلی برای اهداف عمومی زبان‌آموزی مناسب‌ترین گزینه، آموزش در کلاس‌های گروهی است حال آنکه برای نیل به اهداف خاص با ویژگی‌هایی که ذکر خواهد شد بهترین مسیر، آموزش خصوصی تحت نظارت یک سیستم آموزشی یادگیری محور است.
از این پس گوشی‌های سری Huawei Mate 10  چهره شما را می‌شناسند!
فناوری تشخیص چهره در دنیا در حال رشد است پس می‌توان انتظار داشت که به زودی به جزیی از زندگی روزمره ما بدل شود.
پیش بینی نتایج و سفارش غذا از ریحون در طول جام جهانی - جایزه PS4 و 206
نتایج مسابقات جام جهانی را پیش بینی کنید و جوایز ارزنده ببرید
با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های جذابی همچون اعتبارهای 120 هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهید داشت. ثبت هر سفارش از ریحون 1 امتیاز دارد و شانس برنده شدن جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را به همراه خواهد داشت.
کدام دانشگاه کانادا را برای ثبت‌نام انتخاب کنیم؟
یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور اقدام از طریق پذیرش تحصیلی و تحصیل در کانادا است به طوری که دانش آموزان و دانشجویان بعد از اتمام دوره تحصیل خود می‌توانند به صورت تمام وقت کار کنند و در نهایت اقامت این کشور را اخذ کنند.
کلمات کلیدی و سفر مشتریان در دنیای سئو
در نوامبر سال 2016 میلادی، کمپانی تحقیقاتی Ascend2 در مطالعات خود نشان داد که جستجو کلمات کلیدی یکی از تاکتیک‌های برتر سئو بوده است اما بیش از 30 % افراد شرکت‌کننده در این تحقیق اعلام کرده‌اند که این موضوع برای آن‌ها مشکل و سخت بوده است.
کمپین جدید فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه
مصاحبه با مدیر مارکتینگ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان
همزمان با تب داغ فوتبال و جام جهانی از کمپین جدید بیمه ماهان با عنوان هتریک بیمه، بین دو نیمه رونمایی شده است که به منظور آگاهی بیشتر از این خدمت و بررسی دلیل استقبال خارج از انتظار آن با مدیر مارکتینگ این فروشگاه، سهراب صیدگر، مصاحبه‌ای انجام شده است که در ادامه آن را می‌خوانید:
پارلمان اروپا آنتی ویروس‌های کسپرسکی را مخرب تشخیص داد
پارلمان اروپا استفاده از کسپرسکی را ممنوع کرد
پس از دولت‌های چین، آمریکا، انگلستان، لیتوانی و هلند، پارلمان اروپا نیز رای به ممنوعیت استفاده از محصولات و آنتی ویروس‌های کسپرسکی داد.
عکس‌هایی واضح با گوشی HUAWEI P20 Pro، حتی با بزرگ‌نمایی 5 برابری
چالشی که به تاریخ پیوست
عکسی را با حداکثر بزرگنمایی، از طریق گوشی هوشمند خود بگیرید. حالا عکس دیگری را با استفاده از بزرگ‌نمایی هیبریدی ۵ برابری در HUAWEI P20 Pro به ثبت برسانید. تفاوت، کاملاً مشهود است!
نه به خشکسالی با هاب کار
در جهان امروز ذائقه‌ها برای خدمات تغییر کرده، اغلب تمایل دارند با استفاده از ابزارهای هوشمند مانند تلفن همراه و با اتصال به اینترنت دسترسی آسان‌تری به جاذبه‌ها، امکانات و خدمات پیدا کنند تا بتوانند در وقت، زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.
انواع ملات ساختمانی
یکی از موادی که در حوزه ساختمان‌سازی به منظور چسباندن مصالح مختلف به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد ملات است. این ماده چسبنده خمیری شکل یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت‌و‌ساز است. این ماده از دو جز چسباننده و پر‌کننده تشکیل شده که بیشترین حجم آن را ماده پر کننده در بر می‌گیرد.
نرم افزار crm، دلایل انتخاب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
در شیوه‌های جدید بازرگانی مدرن، کارشناسان معتقدند که در درجه اول باید مشتریان قدیمی را راضی نگه داشت و برای افزایش رضایت آنها کوشید. شرکت‌ها با استفاده از نرم‌افزار crm یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند گام بلندی برای مشتری مداری و کسب رضایت آنها بردارند.
بلیط هواپیما را گران نخرید
هفت ترفند مخفی خرید ارزان بلیط هواپیما
بلیط هواپیما و قیمت آن این روزها در خبرها بسیار دیده می‌شوند. اما آیا می‌توان این روزها با بلیط هواپیما 50 هزار تومانی به کیش، ترکیه یا نجف پرواز کرد؟ بله! می شود. در این مطلب 7 ترفند مخفی جهت خرید بلیط هواپیما را خواهید آموخت که به وسیله آن می‌توانید با هواپیما، ارزان‌تر از قطار سفر کنید.
آغاز پیش فروش گوشی Prime 2018Huawei Y5 در بامیلو
Huawei Y5 Prime 2018 از یکشنبه 27 خرداد ماه در بامیلو به مدت یک هفته پیش فروش خواهد شد.
با تلوبیون همه جا بی وقفه تلویزیون ببینید
تلوبیون اپلیکیشن پخش زنده شبکه‌های تلویزیون
امروز با توجه به گسترش تکنولوژی و اینترنت، همه روزه شاهد ارائه یک خدمت جدید مبتنی بر وب هستیم، به طوری‌که سرویس‌های مختلفی تحت وب به کاربران ارائه شده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
فریلنسینگ، ارتباطی ماندگار و اشتغالی پایدار
فریلنسر کیست و کار فریلنسینگ چگونه است؟
هزینه‌ها و معایب کار کردن در یک اداره با ساعات کاری مشخص در دنیای امروز رفته‌رفته جای خود را به دورکاری یا فریلنسینگ داده است. پیشرفت جهان امروز منجر به گردش سریع اطلاعات شده در نتیجه مرزهای سازمان‌ها، کارمندان و به طورکلی اشتغال را دگرگون ساخته است.
مسابقه پیش بینی جام جهانی 2018 با ریحون
جوایز قرعه کشی ریحون برای پیش‌بینی درست شما
در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنید؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی همچون اعتبارهای 120 هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهید داشت.
خرید اینترنتی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در سراسر کشور
در شرایطی که رفته رفته فرهنگ خرید اینترنتی در بین مردم جا افتاده است، اما هنوز هم هستند افرادی که برای خرید نیازهای خود به صورت آنلاین اطمینان کافی ندارند. حال تصور کنید اگر بخواهیم در مورد یک یا چند موضوع تخصصی صحبت کنیم، پیدا کردن نیازهای تخصصی به صورت آنلاین کار سختی است.
پکیج 0 تا 100 آنلاینر
جدیدترین محصول آنلاینر منتشر شد
با ۳ ماه تلاش مداوم تیم آنلاینر بالاخره پکیج صفر تا صد آماده ارائه شد. این پکیج حاوی راه اندازی کامل فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن اندروید فروشگاهی خواهد بود. با این پکیج میتوانید یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با ظاهر سایت دیجی کالا و یا بامیلو و یا کاملا اختصاصی را انتخاب و کسب و کار خود را شروع کنید.
قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی (UPVC) چگونه محاسبه می‌شود؟
نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی
قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی و عوامل موثر در قیمت‌گذاری پنجره‌ها؛ نحوه محاسبه قیمت به این صورت است که پس از مشخص شدن ابعاد در و پنجره‌ها، طراحی شکل ظاهری و بازشوها، نقشه تهیه شده وارد نرم‌افزار آنالیز شده و مواد مصرفی مشخص می‌شود و طبق آن قیمت ساخت پنجره دوجداره مشخص می‌شود .
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن