تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798057560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... آخرین

از شرکت‌ها

کُدک بی نظیر هواوی برای ویدئوهای UHD جایزه گرفت
حیطه کاری هواوی تنها به تولید محصولات هوشمند نظیر موبایل، تبلت و...محدود نمی‌شود و این شرکت ید طولایی نیز در زمینه کُدک های ویدئویی (Codec) دارد.
مراسم گرامیداشت و رونمایی از جایزه دکتر عباس شیبانی برگزار می شود
مراسم رونمایی جایزه و گرامیداشت مقام علمی دکتر عباس شیبانی، روز پنجشنبه 20 آبان ماه 400 به مناسبت نودمین زادروز این پزشک و فعال حوزه سلامت کشور به صورت آنلاین برگزار می شود.
چرا ساعت هوشمند هواوی Watch GT3 بهترین انتخاب برای ورزشکاران است
هواوی را باید یکی از خلاق‎ترین و نوآورترین شرکت‌ها در زمینه ساعت‎های هوشمند دانست که همواره نشان داده محصولاتش تا چه حد به نیازهای کاربران نزدیک بوده و قابلیت‎های متنوعی را به صورت همزمان ارائه می‎کنند.
بررسی عملکرد و قابلیت‌های دوربین گوشی nova 8i هواوی
گوشی هواوی نوا 8 آی یکی از بروزترین مدل‌های موجود در سری جذاب nova شرکت هواوی بوده که طراحی زیبا و پویای نسل‌های قبلی را به ارث برده است. این گوشی را همچنین باید یکی از بهترین‌های بازار میانرده در بخش دوربین دانست که از یک ماژول دوربین چهارگانه برخوردار است.
ابتکار جدید هواوی برای بهبود دوربین گوشی‌های موبایل
بدون اغراق هواوی از پیشتازان حوزه عکاسی موبایل است و گوشی‌های این کمپانی غالباً بهترین دوربین دنیا را در اختیاردارند. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد هواوی درحال‌توسعه یک فناوری کاملاً جدید است که می‌تواند دوربین گوشی‌های موبایل را به سطح کاملاً تازه‌ای برساند.
چطور پلتفرم سرویس های موبایل هواوی می‌تواند نجات دهنده زندگی پرندگان باشد
این یک حقیقت است که این روزها اکوسیستم زندگی پرندگان در معرض خطر قرار گرفته و حتی تنوع زیستی آنها نیز آسیب دیده است. اما آیا توسعه دهندگان و افراد فعال در حوزه فناوری می‎توانند در این زمینه و بهبود وضعیت زندگی پرندگان در کره زمین مشارکت داشته باشند؟
صنعت رمزارز،موقعیت جهانی،چالش قانون گذاری و دستاوردهای پلتفرم مبادله رمزارز
در کنفرانس آنلاین خبری سامانه مبادله رمز ارز بیتستان بررسی شد:
در یک کنفرانس خبری با عنوان «ارائه گزارش سامانه بیتستان از صنعت رمز ارز در جهان و فرصت‌های ایران» که روز چهارشنبه 5 آبان 1400 با حضور رسانه‌های گروهی برگزار شد، مدیران بیتستان به بررسی مهم ترین مسائل صنعت رمز ارز پرداختند.
معرفی نکات کلیدی در خرید گوشی nova 9
شرکت هواوی از دانش و مهارت بالایی در زمینه ساخت گوشی‌های میان‌رده برخوردار است؛ محصولاتی که با تمرکز بر نیاز کاربران، قیمت‌های بسیار مناسبی را در اختیار آن ها می‌‎گذارند.
 آغاز عصری نو در بازار تکنولوژی خاورمیانه
رویداد معرفی محصول هواوی در امارات برگزار شد؛
شرکت هواوی روز گذشته طی در اقدامی مهم، رویدادی منطقه‌ای خود برای معرفی برخی فناوری‌ها و به صورت ویژه گوشی جدید nova 9 را در کشور امارات برگزار کرد.
راهکارهای هواوی برای ایجاد تحول در دنیا با کمک هوش مصنوعی و ارتباطات
شرکت هواوی امسال در نمایشگاه بین‌المللی GITEX که سالانه در دبی برگزار می‌شود، حضور فعالی داشته است. این شرکت با تکیه بر خلاقیت‎های جذاب خود در حوزه یادگیری عمیق و هوش مصنوعی، همراه کردن آن با پردازش داده‎های عظیم و ابری، شرایطی ایجاد کرده تا بتوان تحولی در حوزه‎ های مختلف صنعتی و فنی ایجاد نمود.
لیست گوشی‌های هواوی که آپدیت EMUI 12 را دریافت می¬کنند
هواوی با هارمونی OS به موفقیت بسیاری در کشور چین دست پیدا کرده و حال کاربران جهانی گوشی‌های این شرکت نیز قرار است طعم برخی ویژگی¬های سیستم ‌عامل هارمونی را در قالب رابط کاربری EMUI 12 بچشند. در همین راستا لیست 28 گوشی هواوی که این آپدیت را دریافت خواهند کرد منتشر شده است.
ساعت هوشمند Watch GT 3 هواوی با قابلیت‌های ورزشی جذاب معرفی شد
این روزها بازار گجت‌های پوشیدنی بیش از پیش داغ است و شرکت‌های بزرگ درصدد ارائه محصولاتی هوشمند با قابلیت‌های کاربردی فراوان هستند. در همین زمینه، هواوی نیز به عنوان برندی مطرح در بازار گجت‌های پوشیدنی از ساعت هوشمند Watch GT 3 رونمایی کرده است.
ارتقا و بهینه سازی سایت ایتسکا - بهترین بروکر فارکس
با هدف آسایش بیشتر کاربران وبسایت ایتسکا انجام شد
وبسایت ایتسکا بررسی بهترین بروکر فارکس ، باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، از  5 آبان 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.
ده ویژگی برتر مانیتور MateView هواوی
مانیتور هواوی MateView که امسال روانه بازار ایران خواهد شد با قابلیت‌های ویژه خود یک انتخاب ایده‌آل برای کاربران محسوب می‌شود. در ادامه با 10 ویژگی‌ برتر این مانیتور هواوی آشنا شوید.
هواوی هدفون جذاب فری‌بادز Lipstick را معرفی کرد
تنوع زیاد در بازار ایربادزها موجب شده هواوی با استفاده از تجربه و تخصص خود دست به نوآوری در این زمینه بزند و محصولات منحصر به فردی را روانه بازار کند. به عبارت دیگر این شرکت با رویکرد زیبایی شناختی خود بسیار جسورانه عمل کرده و هدفون بی‌سیم FreeBuds Lipstick را با ظاهری خاص معرفی کرده است.
بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم موجود در بازار را قسطی بخرید!
حوزه زیبایی و پزشکی-زیبایی همواره جز پر درآمد ترین حوزه های موجود است. یکی از پرطرفدار ترین و ترند ترین خدمات زیبایی در سال 2021 و 2020 لیزر موهای زائد هم برای آقایان و هم برای خانم ها است. افراد همواره دوست دارند که برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند تا زیبایی خود را چندین برابر کنند
ارزیابی بلوغ داده‌محوری؛ اولین گام در تحول داده‌محور سازمان
پرسشنامه رایگان
برای سنجش بلوغ داده‌محوری سازمان‌ها باید وضعیت آن‌ها را در چندین معیار ارزیابی کرد. ارزیابی این معیارها درنهایت مدلی از وضعیت سازمان در زمینه داده‌محوری را در اختیار مدیران قرار می‌دهد.
صدور میلیاردها دلار مجوز فروش قطعات به هواوی توسط دولت آمریکا
هواوی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری است و به همین دلیل شرکت‌های تأمین کننده قطعات در سراسر دنیا برای حیات خود به آن وابسته هستند.
در رویداد توسعه دهندگان هواوی 2021 چه گذشت؟
شرکت هواوی به رسم هر ساله، کنفرانس توسعه دهندگان خود را در روز جمعه برگزار کرد که امسال عنوان HDC.Together برای آن انتخاب شد. طی این مراسم، بسیاری از اخبار روز هواوی و محصولات این شرکت پیرامون فناوری‌های نرم‌افزاری جدید معرفی شد که در ادامه مطلب به شرح گزارشی از آن خواهیم پرداخت.
پابجی را روی این گوشی های هواوی با نرخ 90 فریم بر ثانیه بازی کنید
بازی کردن با بالاترین کیفیت در یک دستگاه نیازمند هماهنگی کامل سخت‎افزار و نرم‌افزار است. در واقع باید گوشی شما در ابعاد مختلفی مانند نمایشگر، پردازنده و حتی خود بازی، توانایی ارائه بالاترین نرخ فریم را داشته باشد.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن