تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799291006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... آخرین

از شرکت‌ها

ارزتودی، بزرگترین پلتفرم آموزشی بلاک چین و ارزهای دیجیتال
آشنایی با وبسایت آموزشی arztoday
وبسایت ارزتودی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراجع آموزشی بلاک چین و رمز ارزها و پوشش آخرین اخبار منتشر شده و تحلیل قیمت برای معامله‌گری بهتر در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
لیست لپ‌تاپ‌های هوآوی سازگار با ویندوز 11
پس از مدت‌ها انتظار سرانجام مایکروسافت به طور رسمی ویندوز 11 را عرضه کرد و این سیستم‌عامل هم‌اکنون برای رایانه‌های سازگار با آن در دسترس قرار گرفته است. به دنبال آن هواوی نیز لیست لپ‌تاپ‌های واجد شرایط این شرکت برای دریافت سیستم‌عامل ویندوز 11 را منتشر کرده است.
استقبال 120 میلیونی از سیستم عامل HarmonyOS هواوی
محبوبیت سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS هواوی در بین کاربران به سرعت در حال رشد است و استقبال از آن به حدی بالا بوده که حتی از پیش‌بینی‌های این کمپانی هم فراتر رفته است.
پنج دلیل برای خرید گوشی هواوی nova 8i
گوشی‌های سری nova شرکت هواوی را می‎توان از بهترین محصولاتی دانست که در عین توجه به همه نیازهای کاربران در رده‌های مختلف، قیمت مناسبی نیز دارند. این شرکت به تازگی گوشی نوا 8 آی را به عنوان میان‎رده‎ای زیب، با ارزش خرید بالا عرضه نموده است.
قابلیت های جدید رابط کاربری هواوی EMUI 12 تجربه هارمونی در اندروید
هواوی چندی پیش نسخه جدید رابط کاربری EMUI را برای کاربران خود در سراسر دنیا معرفی کرد. این شرکت در طراحی EMUI 12 از سیستم عامل هارمونی 2.0 الهام گرفته و آن را به قابلیت‌های جدیدی مجهز کرده است. در ادامه به معرفی برخی ویژگی‌های EMUI 12 و تغییرات آن نسبت به نسل قبلی می‌پردازیم.
یک نرم افزار مدرسه حرفه‌ای، چطور آموزش آنلاین را برای مدارس ساده‌تر می‌کند؟
همه‌گیری بیماری کرونا، به ما نشان داد که فضای مجازی نه فقط برای سرگرمی، بلکه در مواقع لزوم می‌تواند یک ابزار کارآمد برای آموزش آنلاین مدارس و دانشگاه‌ها باشد.
با دوربین گوشی هواوی Nova 8 آشنا شوید؛ عکاسی حرفه‌ای با میان‌رده خوش‌قیمت
هواوی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی‌های هوشمند همواره توجه خاصی به بازار محصولات میان‌رده دارد. گوشی نوا 8 از جمله دستگاه‌های محبوب این روزهای هواوی است که به ‌زودی نیز در بازار ایران در دسترس قرار می‌گیرد.
اولین گوشی غیر هواوی مجهز به HMS رسماً معرفی شد
شرکت هواوی در همان ابتدای معرفی سرویس‎های اختصاصی موبایل خود (HMS) به صورت رسمی اعلام کرد که هر شرکتی بنابر نیاز و علاقه خود می‎تواند از آنها استفاده کند.
معرفی قابلیت Super Device هواوی؛ اولین تعریف صحیح از یکپارچگی دستگاه‌‎ها
برای ارتباط کامل دستگاه‎ ها با هم در یک پلتفرم هوشمند نیاز به بستری برای هماهنگ‎سازی است. این روزها بیشتر دستگاه‎ها از آنچه برای ارتباط با دیگر دستگاه‎ها لازم است برخوردارند ولی نظم ‎دهی و هماهنگ‌سازی، حلقه مفقوده‎ای است که هواوی قصد دارد با Super Device پاسخی درخور به آن دهد.
فروش ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی در فراب تدبیر آغاز شد
فروش ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب صنعتی
رآب تدبیر تصفیه با بیش از 14 سال سابقه فعالیت، یکی از بزرگترین واردکنندگان و تامین کنندگان انواع مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب برندهای داخلی و خارجی می باشد که تنوع بالایی را در محصولات خود ارائه داده است. این مجموعه امکان خرید عمده و جزئی با قیمت ارزان را با فروش ویژه فراهم کرده است.
در کنفرانس آنلاین خبری استارتاپ درمانکده بررسی می شود:
در یک کنفرانس خبری با عنوان «ارائه گزارش پلتفرم درمانکده از صنعت HealthTech در دوران کرونا» که روز 11 مهرماه به صورت آنلاین و با خبرنگاران و اصحاب رسانه و دست اندرکاران خدمات سلامت از راه دور برگزار می شود، از کارنامه شش ساله فعالیت این شرکت فناوری و استارتاپی رونمایی می شود.
استقبال بی نظیر خریداران از نسخه خاص گوشی هواوی پی50 پرو
هواوی در روز معرفی گوشی‌های سری P50 یک نسخه ویژه به نام P50 Pro Rippling Clouds را هم به نمایش گذاشت که دل از خیلی ها برد. نسخه Rippling Clouds گوشی پی 50 پرو با داشتن ظاهری زیبا و منحصر به فرد، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و موجودی آن ظرف تنها چند ثانیه به پایان رسید.
با EulerOS، سیستم عامل متن باز جدید هواوی آشنا شوید
هواوی علاوه بر ارائه محصولات سخت‌افزاری کارآمد مانند لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، در سال‌های اخیر کار زیادی روی فناوری‌های نرم‌افزاری انجام داده و حال پس از هارمونی ، سیستم عامل متن باز جدیدی به نام EulerOS نیز توسط این شرکت عرضه شده تا از آن برای کار بر روی سرورها، رایانش ابری و رایانش لبه‌ای استفاده شود.
چالش‌های تصمیم جدید بانک مرکزی برای کسب‌وکارها؛ اعمال محدودیت چاره نیست
هنوز مدت زمان زیادی از طرح صیانت و مباحث فیلترینگ احتمالی بعد از آن نگذشته بود که خبر دیگری باعث واکنش و اعتراض گسترده فعالان اقتصادی در کشور شده است. موضوع محدودیت تعداد تراکنش کارت به کارت که از جانب بانک مرکزی اعلام شده است را با متخصصان علوم داده به بحث گذاشتیم که در ادامه می‌خوانید.
گوشی‌های سری نوا 9 هواوی رسماً معرفی شدند؛ مقرون به صرفه‌ترین میان‌رده‌ها
هواوی در اولین روز پاییز از سری جدید گوشی‌های nova به نام نوا 9 و نوا 9 پرو رونمایی کرد. هر دو نسخه سری nova 9 به ویژگی‌های قابل توجهی نظیر نمایشگر اولد 120 هرتزی، دوربین باکیفیت 50 مگاپیکسلی و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G مجهز شده‌اند؛ اما مشخصات وسوسه کننده این دو گوشی به همین جا ختم نمی‌شود.
دنیای ما در سال 2030 از دید هواوی چه ویژگی هایی خواهد داشت؟
همه ما گاهی در تصورات خود به این فکر می‌کنیم که آینده به چه شکل خواهد بود و چه فناوری‌های جدیدی راه خود را به جنبه‌های مختلف زندگی ما باز خواهند کرد.
مقام اول هواوی در زمینه محاسبات پیشرفته بین صد شرکت برتر
هوآوی افزون بر بازار موبایل، تجهیزات مخابراتی و وسایل هوشمند، در زمینه هوش مصنوعی و محاسبات سریع (HPC) نیز در زمره مطرح‌ترین کمپانی‌های دنیا است. اخیراً هواوی موفق شده در بین 100 کمپانی چینی فعال در زمینه محاسبات سریع، رتبه اول را کسب کند.
گوشی nova Y60 هوآوی ؛ بهترین انتخاب اقتصادی برای جوانان
nova Y60 یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی هوآوی از سری محبوب HUAWEI nova Y است که از ویژگی‌های برجسته‌ای چون طراحی جوان پسند، صفحه نمایش FullView Display، دوربین پشتی سه‌تایی و باتری پرظرفیت بهره می‌برد.
مشاوره خرید لوازم خانگی و جهیزیه از فروشگاه آنلاین لوازم خانگی بانه سولین
بهترین، بزرگترین و جامع ترین مرجع خرید لوازم خانگی بانه
خدمات فروشگاه اینترنتی بانه سولین با 15 سال سابقه: 1. مشاوره خرید لوازم خانگی 2. مشاوره خرید کامل جهیزیه 3. تضمین پایین ترین و مناسب ترین قیمت 4. گارانتی و ضمانت کالا تا 5 سال 5. ارسال رایگان به سراسر کشور 6. دریافت بیعانه در ابتدا، و تسویه حساب بعد از تحویل محصول به شرط سالم و اورجینال بودن کالا
بهترین ساعت هوشمند بازار بهتر از قبل شد
انتشار آپدیت بزرگ برای هواوی واچ فیت
Huawei Watch Fit یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار با صفحه نمایش بزرگ AMOLED و قابلیت‌های غنی است. اخیراً هواوی یک آپدیت جدید دیگر برای واچ فیت منتشر کرده که با تغییرات و بهبودهای بزرگی همراه است و این ساعت هوشمند را بهتر از قبل می‌کند.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن