تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798287514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنگ کردن واژن بعد از زایمان طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی::

بانوان، به دنبال تجربه شرایط مختلفی مانند زایمان، یائسگی یا بارداری دچار سستی واژن می‌شوند که در بسیاری از موارد این رخداد، بخشی طبیعی از روند پیری و افزایش سن شمرده می‌شود. این دغدغه به هر دلیلی که باشد، سبب تحت تأثیر قرار گرفتن روحیه زنان و حتی کیفیت رابطه جنسی آن‌ها می‌شود؛ به‌طوری‌که پس از مدت‌ها رنج و صبوری، ناچار به استفاده از برخی روش‌ها جهت تنگ کردن واژن در تهران، خواهند شد.

خوشبختانه با پیشرفت علم و دانش پزشکی، امروزه روش‌های بسیار زیادی برای برطرف ساختن شلی یا در اصطلاح گشادی واژن به وجود آمده که برای استفاده از آن‌ها کافی است به یک پزشک توانمند و ماهر در این زمینه مراجعه کنید. البته تحقیقات نشان داده است که افراد دوست ندارند برای برخی مشکل‌ها، به پزشک مراجعه کنند؛ ازاین‌رو به برطرف کردن مشکل خود به استفاده از روش‌های خانگی روی می‌آورند که معمولاً این روش‌ها، موقتی است و نتیجه دلخواه را به همراه ندارند. در ادامه مقاله به معرفی روش‌های مختلف، جهت بهبود گشادی یا شلی واژن و همچنین معرفی بهترین دکتر تنگ کردن واژن در تهران پرداختیم.

 



عمل تنگ کردن واژن در تهران در چه صورت انجام می‌شود؟

از گذشته تاکنون راهکارهای بسیاری جهت رفع شلی و افتادگی واژن، به‌کار گرفته‌شده است که البته بسیاری از آن‌ها با شکست مواجه شدند و تأثیر چندانی نداشتند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های بی‌شماری جهت رفع مشکل، به‌خصوص در این نواحی پدید آمده است. یکی از این دغدغه‌های مهم مسئله گشادی واژن است. برای رفع این مشکل، اقدامات زیادی ازجمله، کرم تنگ‌کننده واژن، ژل تنگ‌کننده واژن، لیزر یا عمل‌های زیبایی خلق‌شده است که به‌کارگیری هریک، باید بعد از مشورت با پزشک و طبق صلاح‌دید او انجام شود. در ادامه به بررسی دلایل گشادی واژن خواهیم پرداخت:

زایمان

رایج‌ترین علت شل یا گشاد شدن ناحیه واژن، زایمان طبیعی است که این عامل در نتیجه کشیدگی ماهیچه‌های واژن هنگام زایمان ایجاد می‌شود. البته در بسیاری از موارد، پس از زایمان، پوست به حالت طبیعی بازمی‌گردد. اما بااین‌حال در برخی بانوان که سن بالای 30 سال دارند یا چندین زایمان را به پشت سر گذاشته‌اند، امری عادی و طبیعی است و استفاده از یکی از روش‌های درمان، برای این دسته مهم و ضروری است.

رابطه جنسی

رابطه جنسی که با دخول همراه باشد، به‌مرور زمان سبب آسیب به ماهیچه‌ها می‌شود و گشاد شدن این ناحیه را به دنبال دارد. هرچند به نظر بسیاری از متخصصان، رابطه جنسی به‌هیچ‌عنوان سبب کشیدگی عضلات نمی‌شود، ولی این امر بدیهی است که در درازمدت این اتفاق حاصل شود؛ لذا برای رفع مشکل باید به دنبال راهکاری اصولی بود.

کاهش سطح هورمون‌ها

در روند گذر سن، سطح استروژن رو به کاهش می‌رود که این اتفاق به‌طور مستقیم بر سفتی واژن تأثیر می‌گذارد. شایع‌ترین عارضه این مشکل، از دست رفتن قوام این ناحیه، تیرگی و افتادگی است که برای برطرف ساختن و جلوگیری از آن بیاید اقدامات لازم، مانند تنگ کردن واژن در تهران صورت گیرد.

سن

بالا رفتن سن، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و نابودی تدریجی بافت‌ها را به دنبال دارد. این عامل برای ناحیه واژن، سبب ایجاد شل شدگی پوست خواهد شد که برای جلوگیری یا رفع آن باید علاوه بر مراقبت‌های پوستی، به ورزش کردن و همچنین از برخی اقدامات، مانند کرم سفت کننده واژن و کرم تنگ‌کننده واژن پرداخت.

 



 

رفع افتادگی یا گشادی واژن

همان‌طور که گفته شد روش‌های بسیاری برای رفع این مشکل وجود دارد که البته انتخاب آن‌ها با توجه به شرایط جسمانی فرد و نظر پزشک معالج صورت می‌گیرد. این اقدامات، به‌کارگیری برخی فعالیت‌های ورزشی تا عمل جراحی را در بر می‌گیرند که در ادامه به بررسی برخی از این عوامل، می‌پردازیم:

درمان گشادی واژن با ورزش

گاهی برای درمان این مشکل از برخی ورزش‌ها مانند کگل استفاده می‌کنند. برای این کار ابتدا ماهیچه‌های کف لگن خود را بررسی و شناسایی کنید و سپس به ترتیب اقدامات زیر را انجام دهید:

  • موقعیت مناسب برای شروع ورزش را انتخاب کنید.
  • عضلات کف لگن را برای مدت 5 ثانیه سفت کنید.
  • عضلات شکم، ران و باسن را سفت نکنید و به‌جای آن تمرکز خود را بر لگن معطوف کنید.
  • عضلات قسمت ناف را به سمت ستون فقرات بکشید و به مدت 4 ثانیه سفت کنید و سپس رها کنید.

کرم تنگ‌کننده واژن

این کرم‌ها نیز یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی هستند که اخیراً بسیار موردتوجه بانوان واقع شده‌اند. کرم سفت کننده و تنگ‌کننده واژن، با توجه به ترکیبات و ساختاری که دارد، باعث تقویت ماهیچه‌های دیواره واژن می‌شود و سفتی را به عضلات این ناحیه بازمی‌گرداند. با سفت شدن دیواره واژن، کیفیت روابط جنسی و رضایت از آن افزایش پیدا می‌کند و این عامل همان عامل مهمی است که بانوان به دنبال آن هستند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

تنگ کردن واژن در تهران با جراحی

درصورتی‌که بسیاری از روش‌ها، پاسخگوی این مشکل نباشند و شدت این رخداد در بدن فرد به‌قدری باشد که راه‌های درمان، نتایج مطلوبی به بار ندهد، باید به سراغ عمل جراحی رفت. برای این کار، ابتدا عضلات را به خوبی می‌کشند و در جای خود قرار می‌دهند، سپس اقدام به بخیه کردن آن می‌کنند. تقویت این ناحیه اندکی پس از عمل جراحی آغاز و نتایج مطلوب آن سبب رضایت افراد می‌شود. به بیان ساده‌تر با سفت شدن دیواره واژن و تنگ شدن آن، کیفیت روابط جنسی افزایش پیدا می‌کند که برای بسیاری از بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

درمان گشادی واژن با مخروط‌های واژن

یکی دیگر از اقدامات مفید جهت رفع مشکلات شلی و افتادگی واژن، تقویت کردن عضلات این ناحیه با استفاده از مخروط واژن است. این مخروط عملکردی شبیه تامپون دارد که درون واژن قرار می‌گیرد. برای انجام این کار باید مراحل زیر طی شود:

  • مخروط را وارد واژن کنید.
  • عضلات خود را منقبض سازید.
  • در روزهای بعد وزنه مخروط را افزایش دهید.

تنگ کردن واژن در تهران با لیزر

راه‌های ذکرشده در بالا در مواردی جوابگو هستند که میزان گشادی واژن بعد از زایمان طبیعی یا هر عامل دیگر، خفیف تا متوسط باشد. در صورت عدم رهایی از این مشکل با روش‌های خانگی، بهتر است روش‌های اصولی‌تر که نتیجه مطلوب و ماندگاری بهتری را در بر دارند، در پیش گیرید. درمان تنگ کردن واژن در تهران با لیزر سبب تقویت لایه مخاطی ناحیه واژن می‌شود که تنگ شدن قطعی آن را به دنبال دارد.

دکتر تنگ کردن واژن در تهران

همان‌طور که ذکر شد آیتم‌های متعددی ازجمله کرم‌ها، ورزش‌ها یا استفاده از روش‌های عمل با لیزر یا جراحی سبب رفع این مشکل یعنی بازگرداندن قوام پوستی و رفع شل شدگی و افتادگی پوست می‌شوند که امروزه توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. متقاضیان با توجه به شرایط خود یعنی عادات و سبک زندگی و ویژگی‌های جسمانی، اقدام به رفع این مشکل می‌کنند.

بهتر است قبل از هر کاری با دریافت مشاوره آنلاین یا مراجعه حضوری به پزشک، مسیر درمان را انتخاب و سپس مشکل خود را بهبود بخشید. چنانچه شما نیز با یکی از این مشکل‌ها روبه‌رو هستید، به دکتر تنگ کردن واژن در تهران، مانند دکتر طاهره فروغی فر مراجعه و مشاوره و اطلاعات لازم در ارتباط با این مشکل را دریافت کنید. در این مقاله سعی بر آن بود که جهت رفع مشکلات گشادی و تنگ کردن واِژن، مطالب مفیدی به شما ارائه کنیم تا در صورت مواجه با این موارد، از مطالب ذکرشده بهره بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 544]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن