تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798431928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرفه سازی مدرن نمایشگاهی


واضح آرشیو وب فارسی::



 

امروزه پدیده عرضه و تقاضا آنقدر حائز اهمیت است که کسب‌وکار و مدیران یک شرکت به دنبال فضایی برای رقابت و دیده شدن هستند. نمایشگاه‌ها فضای مناسبی برای نشان دادن و ارائه محصولات به مشتریان محسوب می‌شوند. پدیده طراحی نمایشگاه و همچنین غرفه ‌سازی مربوط به عصر مدرن است. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در فضای نمایشگاه غرفه اجاره می‌کنند، باید به فکر طراحی آن نیز باشند؛ چرا که ساخت غرفه مدرن و زیبا موجب جذب بیشتر مخاطب در سطح نمایشگاه می‌شود.

در واقع، به‌واسطه دکوراسیون مناسب و طراحی مدرن شما می‌توانید با مشتریان بیشتر ارتباط بگیرید؛ بنابراین این فرصت را خواهید داشت که به افراد بیشتری محصولات یا خدمات‌تان را معرفی کنید. هنگامی که شما تنها یک غرفه را اجاره می‌کنید و کاری برای طراحی آن انجام نمی‌دهید، کاربرانتان به شما کم‌ترین اعتماد را می‌کنند؛ زیرا تصور آن‌ها این است که محصولات بی‌کیفیت و نامرغوبی را ارائه می‌کنید. جهت کسب اطلاع بیشتر از غرفه سازی و اهمیت آن، با ما همراه باشید.

تعریف نمایشگاه بین‌المللی و اصول اولیه غرفه سازی

به طور کلی در ایران نمایشگاه‌های بین‌المللی به دو گروه تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  1. غرفه‌های موقتی و یک روزه: 

در برخی از مواقع شما یک میز یا غرفه را اجاره می‌کنید تا در یک سمینار، محصولات یا خدماتتان را به مخاطبین ارائه کنید. در این مدل، مقررات خاصی وجود ندارد و ساخت‌وسازشان به آن سبکی که تصور می‌کنید، نیست.

در این مدل شما نیازمند طراحی خاصی نیستید و تنها باید بتوانید به سرعت آن را برپا کنید. در واقع غرفه‌ها در این مدل باید به سرعت برپا شوند و سریع هم جمع شوند؛ زیرا ممکن است تنها برای چند ساعت و یک روز کامل در آن مکان بمانید و خدمات یا محصولاتتان را ارائه دهید. 

  1. نمایشگاه‌هایی که در محل دائمی برگزار می‌شوند:

برخی از نمایشگاه‌ها به صورت دائمی برگزار می‌شوند که شما در این شرایط باید به خوبی با فضا آشنا باشید. فضای نمایشگاه در این حالت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید کاملا از اتفاقات و جریان‌هایی که در مسیر کار به وجود می‌آید، آگاهی داشته باشید. 

ویژگی‌های یک غرفه مدرن نمایشگاهی

 

  • یک غرفه مدرن، جذابیت بالایی دارد.
  • دکور غرفه نمایشگاه باید با نوع خدمات یا محصولاتتان هماهنگی داشته باشد.
  • وضعیت مکانی مناسب و خوب در نمایشگاه
  • طرح ساخت غرفه باید پیام برند شما را ملموس و قابل فهم به عموم برساند.

اگر شما هم به فکر جذب و ارتباط بیشتر با مخاطبین‌تان هستید، باید به ویژگی‌های بالا توجه کنید؛ زیرا طراحی مناسب، ناخودآگاه افراد را کنجکاو و به سمت شما جذب می‌کند.

عوامل تاثیرگذار در طراحی یک غرفه مدرن

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که روی طراحی مدرن یک غرفه تاثیرات مثبتی می‌گذارند؛ بنابراین بهتر است طراحی را به شرکت‌های کاربلد و خبره بسپارید. به طور کلی برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

نظم؛ عاملی تاثیرگذار که نگاه مخاطب را جذب می‎کند!

 

یکی از عوامل تاثیرگذار و جذاب که بر روی نگاه مخاطب و طراحی تاثیر مثبت بسیار زیادی می‌گذارد، نظم و یکپارچگی است. در واقع هنگامی که اتاقک شما از یک نظم خاصی پیروی کند، در سالن نمایشگاه نگاه کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند.

در حقیقت نظم به مخاطبین این پیغام را می‌دهد که شما در ارائه محصول یا خدمات نیز منظم هستید. علاوه بر این، یکپارچگی محیط آرامش بیشتری به شما و مخاطبتان می‌دهد؛ بنابراین در طراحی، به نظم و یکپارچگی توجه کنید.

تناسب محصول و خدمات و فضای اتاقک

تصور کنید شما ارائه‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به بانوان هستید و در طراحی و غرفه سازی از یک سبک خشن و ناهمگون استفاده می‌کنید، آیا مخاطبین به سمت شما جذب می‌شوند؟ خیر. دکور اتاقک نمایشگاهی شما باید متناسب با محصولاتتان انتخاب شود؛ به عنوان مثال از یک تم صورتی یا بنفش بهره بگیرید. در این صورت لطافت محصولاتتان را می‌توانید به مخاطبین نشان دهید. 

اهمیت اندازه مناسب غرفه

قبل از اینکه دکور خاصی را برای غرفه انتخاب کنید، باید به فضایی که برای ارائه خدمات یا محصولات نیاز دارید، توجه نمایید. به عنوان مثال اگر محصولات شرکت شما بزرگ هستند و به فضای بیشتری احتیاج دارید، دکورتان را به گونه‌ای انتخاب کنید که بیشتر فضا را شلوغ نکند.

برخی تصور می‌کنند انتخاب یک غرفه بسیار بزرگ به اعتبار آن‌ها اضافه می‌کند، اما در واقع به این شکل نیست و اندازه باید متناسب با خدمات و محصولاتتان برگزیده شود. احتمالا در برخی از نمایشگاه‌ها دیده‌اید که غرفه‌های بسیار کوچکی، مخاطبین بسیار زیادی را به خود جذب می‌کنند.؛ شاید از خودتان بپرسید چرا؛ زیرا آن‌ها متناسب با خدمات و محصول خود فضا را انتخاب کرده‌اند. 

 رنگ‌ها و تأثیرات آن‌ها در طراحی و ساخت غرفه مدرن

 

رنگ، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های نمایش یک غرفه نمایشگاهی است. با وجود اینکه شکل، اندازه و فضا در انتقال پیام برند شما روی مخاطب تاثیرگذار است؛ اما این رنگ است که نظم را به فضای شما می‌افزاید و حس خوب یا بدی به مخاطبین‌تان القا می‎کند. در واقع این‌طور می‌توان گفت که رنگ‌ها همه چیز را با همدیگر متحد و یک شکل می‌سازند. 

براساس تحقیقات صورت گرفته، افراد در ۹۰ ثانیه اول از مشاهدات اولیه خود در مورد محیط  یا یک محصول، قضاوت ناخودآگاهانه انجام می‌دهند؛ که ۶۰ الی ۹۰ درصد آن فقط به دلیل وجود رنگ‌ها در طراحی غرفه است.

براساس مطالعات و آمار به دست آمده، حدود 80 درصد از مخاطبین، رنگ را عامل شناخت برند می‌دانند. همچنین 52 درصد از مشتریان به دلیل ویژگی‌های بصری و مباحث زیباشناسی به یک غرفه جذب می‌شوند؛ بنابراین اگر شما هم به دنبال جذب بیشتر مخاطب و همچنین ارتباط با مشتریان بیشتر هستید، آیتم رنگ در طراحی و غرفه سازی را دست کم نگیرید. سعی کنید براساس نوع محصول یا خدماتی که ارائه می‌کنید، رنگ مناسبی را انتخاب نمایید. 

سخن پایانی

برای غرفه سازی و طراحی مدرن آن، بهتر است کار را به کاردان این حوزه بسپارید. در این صورت قطعا شما یک فضای مناسب در نمایشگاه خواهید داشت که با وجود طراحی مدرن آن می‌توانید مخاطبین زیادی را جذب نمایید. اگر شما هم به دنبال یک مرکز معتبر جهت ساخت غرفه نمایشگاهی هستید، می‌توانید از خدمات مجموعه کبیرسازان بهره‌مند شوید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 622]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن