تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798193163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش طراحی نما ویلا مدرن


واضح آرشیو وب فارسی::

 

انتخاب رنگ و مصالح در طراحی نما ویلا

انتخاب رنگ و متریال یکی دیگر از موارد مهمی است که هنگام طراحی ویلا باید به آن توجه کرد. شما با انتخاب کردن رنگ های شیک و زیبا و ترکیب کردن آنها میتوان بطور غیر مستقیم با مخاطبان یا کسانی که از ویلای شما بازدید میکنند صحبت کنید. هر کسی دارای سلیقه و انتخاب منحصر بفردی میباشد و اینطوری شما میتوانید سلیقه خود را به دیگران نشان دهید. اصول طراحی نما ویلا شرایط جغرافیایی و مکانی که شما میخواهید که ویلا را درست کنید  هم در انتخاب رنگ تاثیر بسزایی خواهد داشت. شما باید رنگی را انتخاب کنید که با طبیعت و محیط پیرامون ویلا شما ارتباط نزدیکی داشته باشد.  شرایطی مانند ساحلی بودن یا جنگلی بودن محل را باید در هنگام طراحی نمای ویلا در نظر داشته باشید.

 



تاسیسات ویلا در نما

تاسیسات ویلا یکی دیگر از مهمترین بخش هایی است که پس از طراحی نقشه باید بخوبی اجرا شود.  اصول طراحی نما ویلا شما باید مطابق شرایط دمایی و پیش بینی فصل های مختلف تاسیسات را اجرا کنید. یکی از بخش های مهم تاسیسات بحث سرمایشی و گرمایشی آب است که باید در هنگام طراحی و اجرای ویلا انجام شود.

تاسیسات یک ویلا شامل موارد زیر میباشد:

  • تاسیسات برق و مکانیکی آن
  • تاسیسات آب ویلا
  • تاسیسات گاز ویلا
  • همچنین بحث زیر ساخت آبیاری باغچه ها و درختان است.

شما باید برای طراحی و اجرا ویلا هر کدام از این تاسیسات یک نقشه و سیستم بدون نقصی را طراحی و اجرا کرد. اصول طراحی نما ویلا در نقاشی ساختمان تاثیر دارد نقشه های این تاسیسات را شما باید قبل از اجرا طراحی و تعیین کنید که هنگام اجرای پروژه با مشکل مواجه نشوید یا دچار سرگردانی نشید. شما میتوانید با سپردن تمام این کارها به گروه ما با خیال راحت نظاره گر ساخت پروژه باشید.



محوطه سازی ویلا در اجرای ویلا

بازسازی ویلا یکی دیگر از قسمت های مهم ویلا است که باید آنرا طوری طراحی و درست کرد که چشم هر بیننده ای را معطوف خود کند. شما میتوانید محوطه ویلا خود را بصورت راه ها و شکل های مختلفی درآورد. شما باید در هنگام محوطه سازی مکانی را برای پارک اتومبیل ها در نظر گرفت و هم چنین میتوان یک آبراه کوچکی در داخل محوطه درست کرد. اصول طراحی نما ویلا اصول طراحی نما ویلا و محوطه سازی یک کار تخصصی است که کار شما نیست طراحی آن نیاز به یک معمار با تجربه و متخصص دارد که آنرا به صورت هر چه زیباتر درست کند. منظور از تخصص یعنی تخصصی که ذوق و هنر و زیبایی شناختی و بکار بردن عناصر مختلف و هماهنگ در این محوطه میباشد.



همجنین یکی دیگر از نکاتی که باید مدنظر داشت این است که طراحی باربیکیو حتما در کنار طراحی آلاچیق درست کنید که این به شما خیلی کمک میکند و برای باربیکیو دودکش درست کنید. معمولا در هنگام اجرای آلاچیق یک آشپزخانه کوچک هم درست میکنند. طراحی نما ویلا مکانی که میتوان در آنجا به پخت پز مشغول شد. در صورتی که شما تصمیم گرفته اید که ویلا بسازید حتما با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند.

4 عامل مهم در طراحی نما ویلا

4 عامل مهم در طراحی نما ویلا یکی از قسمت های مهم و پر اهمیتی است که هنگام ساخت ویلا متری چند باید به آن توجه کرد. نمای ویلا باعث شکوه و عظمت منظره ساختمان شما میشود و هر چه نما شکیل تر و مدرن تر باشد زیبایی آن نیز بیش از حد به چشم مخاطب میآید. اگر قصد ساخت ویلا را دارید حتما برای طراحی نمای ویلا با یک تیم ساخت ساز خبره و متخصص مشورت کنید چون نمای ویلا، اولین معرفه ساختمان است.

محل قرارگیری ویلا یا موقعیت ساختمان

یکی از مسائلی که باید در هنگام ساخت ویلا در نظر گرفت موقعیت یا محل قرار گیری آن میباشد و باید به آن توجه کرد. برخی مواقع بعضی از ویلا ها در مکان های بد یا موقعیت های خوبی درست نشده اند که بهمین خاطر کمتر کسی برای خرید یا اجاره آنها به سراغ این ویلاها میرود. شما باید سعی کنید در مرحله اول یک مکان خوب را برای ساخت ویلا انتخاب کنید و در مرحله بعد نمای ویلا را بر اساس قرار گیری ویلا در آن موقعیت درست کنید. برخی از معماران خلاق و خبره وجود دارند که نمای ویلا را بر اساس موقعیت مکانی ویلا میسازند در طراحی نمای ویلا به بافت مجاور ویلا دقت میکنند و سعی می‌کنند از رنگ‌های همخوان با محیط استفاده کنند. اگر نمای ویلا را طبق موقعیت مکانی آن درست نکنید به این صورت که طراحی فرم نما تابع خط آسمان و ناهمواری‌های مجاور ویلا خواهد بود.



طراحی نما ویلا مدرن

سبک طراحی نما ویلا یکی دیگر از مسائلی است که در هنگام ساخت ویلا باید به آن توجه کرد. برخی از معماران و مهندسان هستند که دارای طرح و سبک خاص خود هستند و طوری نمای ویلا را درست میکنند که مخاطب سریع با دیدن آن مجذوب بازسازی ساختمان میشود. بطور کلی یک معمار تنها نمیتواند یک ویلا زیبا را تحویل شما بدهد یک کارفرما هم باید خوش سلیقه باشد و یک نمای زیبا رو انتخاب کند. سبک های طراحی ویلا برخی از کارفرما هستند واقعا در انتخاب طراحی نما بسیار دقت کافی را بکار میبرند و معمار هم با انجام مسائلی که برای طراحی یک نمای شیک لازم است یک ویلا خوب و زیبا درست میکند.

سادگی و خوانایی

یکی دیگر از ویژگی های یک ویلا خوب داشتن یک نمای ساده در عین حال شیک و مدرن میباشد که evimshahane در آن خیلی تلاش میکندبیشتر کارفرمایان این سلیقه رو ندارند. یک نمای ساده و زیبا باعث به وجود آمدن یک محیط آرام و لذتبخش برای شما و سایر اعضاء خانواده میشود. به همین دلیل به شما توصیه می‌شود حداکثر از دو نمونه مصالح برای طراحی نمای ویلا خود استفاده شود و همین‌طور  بیشتر از دورنگ برای طراحی نما ویلا بکار گرفته نشود و از این میزان تجاوز نکند. طراحی نما ویلای شما باید به گونه ای خوب و حرفه ای باشد که فرصت را برای جلوه گری طبیعت برای مخاطبان فراهم کند.

نورپردازی ویلا شب

موضوع دیگری که نباید در هنگام طراحی نمای ویلا خود فراموش کرد دید و نمای ویلا در شب میباشد. نورپردازی مناسب و اصولی قطعا تأثیر بسزایی در زیباسازی نمای ویلا در شب برای مخاطب دارد.

آدرس سایت : https://www.evimshahane.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن