تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798234968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... آخرین

از شرکت‌ها

۱۰ خاصیت منحصر به فرد آب معدنی برای سلامتی و زیبایی
فواید آب معدنی طبیعی برای سلامتی
مطمئنا خیلی‌ها با خود فکر کرده‌اند که آب معدنی که هر روز می‌نوشند چه خواص منحصر و شگفت‌انگیزی می‌تواند بر سلامت داشته باشد. آب معدنی ترکیبا ضروری مواد معدنی مهمی همچون منیزیم، سدیم، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، سدیم ،کلسیم و پتاسیم را دارا است.
نگاهی به قابلیت‌های کلیدی EMUI؛  ارتباط بدون درنگ با Huawei Share OneHop
Huawei Share یکی از قابلیت‌های اختصاصی رابط کاربری هواوی یعنی EMUI است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات خود را به سادگی میان محصولات هواوی به اشتراک بگذارند
چگونه می‌توان یک پرسشنامه استاندارد تهیه کرد؟
افراد برای انجام یک پروژه تحقیقاتی،‌ نیاز به تحقیقات میدانی دارند. بهترین راه برای به دست آوردن اطلاعات از روش میدانی، تهیه و توزیع پرسشنامه میان افراد جامعه هدف است. برای این‌که نتایج دقیق‌ و داده‌ها استاندارد باشد افراد به تهیه پرسشنامه استاندارد نیاز دارند.
پایگاه داده ابری هوآوی، رقیبی جدی برای Oracle ،Microsoft و IBM
شرکت هوآوی، به زودی از پایگاه داده ابری (Cloud database) خود بر پایه هوش مصنوعی رونمایی می‌کند. هدف هوآوی از معرفی چنین سرویسی آغاز رقابت با شرکت‌های قدرتمندی نظیر Oracle، Microsoft و IBM است.
مرکز صحت سنجی آدرس فیزیکی (صاف) راه اندازی شد
مرکز صحت‌سنجی آدرس فیزیکی (صاف) به‌ منظور اعتبارسنجی و راستی‌آزمایی نشانی پستی (محل کار یا منزل) شهروندان ایرانی به نشانی اینترنتی saaf.center طراحی شده است تا به سازمان‌ها در گردآوری اطلاعات هویت مکانی مشترکان و تسهیل و تسریع خدمات‌دهی و صدور مجوز و گواهینامه‌ها یاری رساند.
سیر تحول زیبایی بشر از 1950 تا 2019
از اوایل دهه 1950 تا 1980، تنها روش کاشت مو موجود، روش «گرفت برداری» استاندارد بود که در آن روش یک تکه بزرگ از پوست برداشته می‌شد و هر گرفت شامل 20 تا 30 مو بود. در این روش در یک جلسه تنها 50 تا 100 گرفت استفاده می‌شد.
کدام گوشی سریع‌ترین سرعت شارژ را دارد؟
اگر اخبار پرچمدار حال حاضر هوآوی را دنبال کرده باشید، همه از قابلیت‌های شگفت‌انگیز و نوآورانه دوربین آن صحبت می‌کنند؛ اما آیا می‌دانید P30 Pro Huawei سریعترین سرعت شارژ را در میان گوشی‌های موجود در بازار ایران داراست؟
آیا با وجود پیشرفت تکنولوژی هنوز استفاده از کاغذ منطقی است؟
مصرف سالانه 560 میلیون درخت برای تولید کاغذ در ایران عدد کمی نیست، قطعا تک تک افراد جامعه در قبال منابع طبیعی کشور مسئول هستند، اما چه کار می‌شود کرد؟ ایا تکنولوژی‌های جدید می‌تواند کمک شگرفی به حل شدن این داستان بکند؟ آیا استارتآپ‌ها برای تبدیل دنیا به یک مکان بهتر برای زندگی راه حلی دارند؟
5 دلیل برای خرید گوشی Huawei Y9  2019
در بازار گوشی های هوشمند گروه میان رده بیشترین جذابیت را برای کاربران دارند و اگر محصولی باشد که بتواند همه نیازهای آنها را همراه با یک قیمت خوب و مثال زدنی ارائه کند، مطمئناً می‌تواند مشتریان زیادی داشته باشد. گوشی Huawei Y9 2019 یکی از این محصولات است.
در عرض 5 دقیقه خلافی خودرو بگیرید!
دریافت جریمه خودرو از فرمون
پیش از توسعه نرم افزارهای موبایلی، دریافت خلافی خودرو و پرداخت آن بسیار وقت‌گیر بود و باید به دفاتر پلیس+10 مراجعه می‌شد. ضمن اینکه در مراجعه حضوری برای دریافت خلافی خودرو باید مبلغ 27 هزار تومان پرداخت می‌شد. خوشبختانه تمام این مشکلات به لطف وجود اپلیکیشن‌های استعلام خلافی خودرو رفع شده است.
اولین «پست بُردگیم ویکند» ایران در تی‌هاب خاتمه یافت
اهدای مکانیزه و تمام خودکار جوایز توسط دکتر مهرداد فاخر!
مسابقه‎ طراحی بازی رومیزی با موضوع پست به ابتکار دکتر مهرداد فاخر، کارآفرین برتر صنعت پست ایران، در روز جهانی پست مطرح شد و با استقبال خوبی از سوی طراحان و متخصصان بازی‌های رومیزی مواجه شد. مهرداد فاخر مدیر عامل اولین و بزرگترین پست خصوصی ایران تیپاکس، جایزه‌ برترین‌های طراحی این بازی را اهدا کرد.
دوربین Huawei P30 Pro غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند
اگر به دنبال گوشی هوشمندی با دوربینی قدرتمند هستید، به احتمال زیاد گوشی هوشمند Huawei P30 Pro انتظارتان را برآورده می‌کند.
HUAWEI Mate X سریع‌ترین گوشی تاشوی 5G جهان
آغاز دوران 5G نسل جدیدی از ارتباطات در حال وقوع است و شاهد یکی دیگر از تغییرات در توسعه گوشی‌های هوشمند هستیم؛ آن هم به لطف شرکت هوآوی و گوشی جدیدش HUAWEI Mate X که سریع‌ترین گوشی تاشوی 5G جهان است. HUAWEI Mate X نتیجه نیاز کاربران و تکامل تکنولوژی است و از تعهد هوآوی برای نوآوری خبر می‌دهد.
آخر هفته را میهمان فیلیمو در نمایشگاه کتاب تهران باشید
یک غرفه سینمایی در دل هزاران غرفه کتاب
هم زمانی آخر هفته با روزهای پایانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران استقبال عمومی از این رویداد مهم را بیشتر کرده است. افردای که در این آخر هفته تصمیم به بازدید از نمایشگاه کتاب را دارند، می‌توانند تفریح و سرگرمی را چاشنی خرید کرده و به غرفه فیلیمو برای شرکت در مسابقه و دریافت جایزه سر بزنند.
معرفی مشاغل با درآمد عالی در رکود اقتصادی کشور
چگونه بجای استخدام در شرکت‌های دولتی، با کمترین سرمایه کسب‌وکار راه‌اندازی کنیم؟
در این گزارش تعدادی از مشاغل و کسب و کارهای روز دنیا که در ایران هنوز رونق چندانی ندارند، معرفی شده و راهنمایی‌های لازم برای تهیه تجهیزات و سرمایه موردنیاز برای هریک از آنها ارائه شده است.
تورهای مهیج ریسمون در سال 98
شرکت گردشگری ریسمون که سابقه‌ی اجرای تعداد زیادی تور موفق در سال 97 را دارد، تصمیم گرفته در سال 98 تورهای مهیجی را به گردشگران ارائه دهد.
پگاه در سی امین جشنواره ملی قدردانی از کارگران نمونه با حضور رئیس جمهور
در سی امین جشنواره ملی قدردانی از کارگران نمونه، که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، شرکت صنایع شیر پگاه و 100 تن از کارکنان پگاه تهران حضور داشتند.
حمایت دکتر مهرداد فاخر برای فرهنگ‌سازی استفاده درست از «پست»
جایزه‌ی فاخر در تی‌هاب
با حمایت دکتر مهرداد فاخر کارآفرین برتر پستی کشور، روز ۱۳ اردیبهشت ماه جاری طی مراسمی خلاقانه‌ترین بازی‌های رومیزی (فکری) کشور که بیانگر تاثیر پُست در زندگی باشد، انتخاب و معرفی می‌شوند. این مراسم در تی هاب، مدرن‌ترین هاب پستی کشور، برگزار خواهد شد و در پایان جایزه فاخر به تیم برتر تعلق می‌گیرد.
پیش بینی رفتار بازار آهن در سال 1398
پیش بینی رفتار قیمت آهن آلات به طور کلی وابسته به پارامترهای بسیاری است. به ویژه در ایران با توجه به نوع اقتصاد و نقدهای بسیاری که بر بسته بودن و مقررات دست‌و‌پاگیر آن وارد است و عدم آمارهای مشخص و شفاف در مورد معاملات و مبادلات این بازار بررسی لحظه به لحظه‌ عوامل مختلفی را می‌طلبد.
فعالیت‌‌های میزان گستران شریف در‌ چارچوب قانون بین‌المللی شد
پس زدن تحریم‌ها با تکیه بر دانش بومی و در چارچوب قانون
فعالیت‌های موسسه «میزان گستران شریف» در چارچوب قانون به خارج از مرزهای کشور گسترش یافت.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن