تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799229673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... آخرین

از شرکت‌ها

بهترین عکس و ویدئو را با یازده حالت پیش فرض دوربین HUAWEI p30 pro ثبت کنید
دوربین Huawei p30 Pro به عنوان پرچمدار سری P، از فناوری‌ها و قابلیت‌هایی برخوردار است که می‌تواند کاربر را در هر حالتی از عکس‌برداری با ویژگی‌های خاص خود همراهی کند تا بهترین عکس و ویدئو را ثبت کند.
کاندیدهای کاشت مو به روش FIT
در بیمارانی که از روش‌های کم تهاجم جراحی با حداقل میزان برش، خونریزی، بخیه و اسکار استقبال می‌کنند، روش کاشت مو FIT، بهترین روش به نظر می‌رسد. معمولا به افرادی که می‌خواهند هر چه سریع‌تر به نتیجه برسند و به دنبال تراکم‌های بیشتر در جلسات کمتر هستند، روش FIT توصیه نمی‌شود.
نوع پوست بینی چه تاثیری در نتیجه جراحی بینی دارد؟
در واقع خود پوست در جراحی بینی خیلی دستخوش تغییر نمی‌شود اما یک لایه استتار برای استخوان‌ها و غضروف‌های زیرین به وجود می‌آورد. بنابراین پوست‌هایی با ضخامت متوسط بهترین نتیجه را از جراحی بینی می‌گیرند. حتی برای بهترین جراح بینی هم عمل بینی‌هایی با پوست خیلی ضخیم و خیلی نازک واقعا چالش‌برانگیز است.
آیا جراحی لاغری برای من مناسب است؟
همه‌ی افراد چاق نمی‌توانند کاندید خوبی برای جراحی لاغری باشند و باید فاکتورهای لازم را داشته باشند. کاندید مناسب برای جراحی لاغری باید از سلامت نسبی برای جراحی برخوردار باشد و در عین حال آنقدر چاق باشد که جراحی برای او ضروری باشد. بنابراین آمادگی جسمانی برای انجام جراحی لاغری مهم است.
نکات و فواید ارتودنسی در کودکان
آیا درمان ارتودنسی در سنین پایین و در کودکان بهتر انجام می‌شود؟ بله اتصال دندان‌های کودکان به استخوان آرواره هنوز کاملا محکم نشده است و حرکت دندان‌ها به وسیله درمان ارتودنسی در آن‌ها راحت و با صرف زمان کمتری انجام می‌شود.
بررسی‌ بازتاب‌ خبر‌ قتل‌ همسر شهردار‌ سابق‌ تهران‌ در‌ شبکه‌های‌ اجتماعی
افکارسنجی از دیرباز مورد توجه اکثر جامعه شناسان و تحلیل گران مسائل سیاسی و اجتماعی بوده است. به همین دلیل سه مجموعه دیتاک، اینفوگرام و اخبار رسمی، به بررسی بازتاب قتل همسر محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران نزد افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی پرداختند و آمار جالب و بحث برانگیزی را به دست آوردند.
چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار می‌شود
چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.
جزییات جدید از سناریوی عجولانه تخریب برند معروف شیرینی
بروز اشکال و اشتباه در عرصه‌های مختلف تولیدی در هر صنف امری اجتناب ناپذیر و بدیهی است، طبیعتا رعایت نکردن استانداردها در واحدهای صنفی و تولیدی باید با تذکر قانونی و پس از آن جرایم مشخص همراه باشد.
مقایسه دستگاه جوجه‌کشی چیکن هچ و چیکن دیوایس
دستگاه جوجه کشی فروشگاه چیکن هچ و چیکن دیوایس
دستگاه جوجه کشی را از فروشگاه چیکن هچ باید خرید و یا چیکن دیوایس؟ در این مقاله انواع دستگاه‌های جوجه کشی فروشگاه چیکن هچ و فروشگاه چیکن دیوایس معرفی می‌شود در انتها نیز نحوه نقد و بررسی یک فروشگاه اینترنتی بیان خواهد شد.
تفاوت اسپید با سامانه‌های سفارش پیک‌ موتوری
مهمترین تفاوت اسپید با بقیه پیک‌های موتوری در نوع خدماتی‌ست که ارائه می‌کند. افراد ممکن است برای ارسال یک بسته یا یک وسیله کوچک، یک پیک موتوری خبر کنند، بسته را به او بسپارند. این ارسال‌ها لزوما تجاری نیست و ممکن است یک هدیه یا اسناد و یا هر چیز دیگری باشد که بین دو نفر رد و بدل می‌شود.
رونمایی از محصولات جدید سحرخیز در نمایشگاه آگروفود ۹۸
در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، سحرخیز نیز حضور دارد. این مجموعه قصد دارد در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی کند.
بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی در اصفهان
با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی حوزه‌ی گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود:
«یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و صنایع دستی اصفهان»، 28 لغایت 31خرداد ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.
Huawei P30 lite، گوشی مقرون به صرفه برای اجرای جدیدترین بازی‌های موبایل
برای تشخیص اینکه گوشی‌ مدنظر، برای بازی‌های روز مناسب است، باید دو فاکتور نرم افزار و سخت افزار را در نظر گرفت. آخرین گوشی lite در خانواده هوآوی گوشی P30 lite است، که ویژگی‌های مناسبی مشابه پرچم داران سری Huawei P30 با توجه به قیمت خود دارد.
نوین هاب؛ برترین پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی نقشی کلیدی را در دنیای کسب و کارها به عهده دارند. نوین هاب یکی از ابزارهای کاربردی مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است که تاکنون توانسته مورد توجه کسب‌وکارهای زیادی قرار گیرد.
اهل شبکه‌های اجتماعی هستید؟
گوشی Huawei P30 Pro انتخاب ایده‌آل شماست
فراگیر شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی باعث شده نیاز به گوشی‌های هوشمندی که ویژگی‌هایی مانند دوربین باکیفیت، شارژدهی مناسب و سخت‌افزاری قدرتمند برای اجرای نرم و روان این نرم‌افزارها دارند، بیش از پیش احساس شود.
هیچ تغییری در ارائه محصولات جهانی هوآوی بوجود نیامده
هوآوی گزارش «کاهش سفارش محصولاتش» را رد کرد
سخنگوی هوآوی اعلام کرد:«تولیدات جهانی ما در وضعیت عادی به سر می‌برد و هدف فروش گوشی‌های هوشمند ما هیچ تغییری نکرده است.».پاسخی که در پی گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت هوآوی سفارش‌های خود را به تامین‌کننده‌های اصلی قطعات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی بعدازتحریم های اخیر آمریکا کاهش داده است.
جایگاه هوآوی به عنوان اولین برند در حوزه 5G همچنان پابرجاست
هوآوی که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی دنیا شناخته می‌شود، تا به حال بیش از صد هزار ایستگاه 5G به کشورهای مختلف دنیا ارسال کرده و رتبه اول جهانی در این حوزه را در اختیار دارد. علی‌رغم فشارهای سیاسی، هوآوی تاکنون بیش از 45 قرارداد زیرساخت 5G با کشورهای مختلف به امضا رسانده است.
در هر شرایطی که هستید، لطفا عکس بگیرید!
ایوان مهتا منتقد سایت «نکست وب» از تجربه عکاسی‌ با گوشی Huawei P30 Pro می‌گوید
افرادی که بتوانند گوشی Huawei P30 Pro را خریداری کنند، گزینه بسیار مناسبی خواهند داشت. زیرا این گوشی در بین گوشی‌های هوشمند امسال بهترین دوربین را دارد.
معرفی تکنولوژی جدید در ساخت دستگاه جوجه کشی تولیدکننده ایرانی
چگونه می‌شود با رقبای خارجی در صنعت پرورش طیور رقابت کرد
صنعت جوجه کشی نیز مانند هر صنعت دیگری نیاز به تجهیزات بروز دارد. هر ماهه شاهد روی کار آمدن تجهیزات جدید برای راحتی پرورش طیور و مکانیزه شدن فرایند پرورش از تولد تا کشتار هستیم. یکی از بخش‌های مهم و قابل توجه فرایند پرورش، جوجه کشی و کار با دستگاه جوجه کشی است که در ادامه به بررسی آن پرداخته شده است.
یکی از دلایل خونریزی لثه، استفاده از نخ دندان نامناسب است
نخ دندان و خونریزی لثه
در ادامه علاوه بر بررسی اجمالی دلایل خونریزی لثه هنگام کشیدن نخ دندان، یکی از دلایل آن جدی‌تر بررسی شده است. یکی از دلایل تشدید خونریزی لثه هنگام استفاده از نخ دندان، استفاده از نخ دندانی است که ضخامت آن برای شیار بین دندانی مناسب نباشد.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن