تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798234968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... آخرین

از شرکت‌ها

بنیاد علم و عمل، بنیاد آموزشی اشتغالی برای ساماندهی اشتغال جوانان
در روزگاری که عدم اشتغال جوانان به اوج رسیده است مسئله بیکاری به یک معضل ملی تبدیل شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی بسیج شده‌اند تا بتوانند این مورد را رفع کنند. در بین این ارگان‌های دولتی، یک سازمان خصوصی توانسته سهم به‌سزایی را در اشتغال کشور ایجاد کند و با نگرش به روز موسس خود در این مسیر موفق باشد.
ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان، مهمترین عامل توسعه برند
همراه مشتریان، همپای بسته‌هایشان
«تیپاکس» به عنوان اولین شرکت پست خصوصی ایران شناخته می‌شود و در آستانه‌ی ورود به شصتمین سال فعالیتش، به منظور ارائه خدمات سریع‌تر به مشتریانش، تغییراتی را داشته است. امسال این تغییرات با افتتاح ساختمان دفتر مرکزی جدید تیپاکس در ابتدای سال جاری شروع شد.
نخستین ارزیابی از چشم‌انداز رقابتی صنعت مخابرات 5G توسط مؤسسه GlobalData
موسسه GlobalData در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات فعالیت دارد، نخستین ارزیابی از چشم‌انداز رقابتی صنعت مخابرات در بخش زیرساخت شبکه رادیویی 5G را منتشر کرد. بر اساس این گزارش شرکت هوآوی در بخش راهکارهای شبکه 5G بالاتر از رقبای خود ایستاده است.
زهرا پورچراغ؛ تلاشی برای کارآفرینی و اشتغال زایی
زهرا پورچراغ یک کارآفرین است که در زمینه‌های مختلفی در حال فعالیت است و توانسته شرکت نادیا پرسام را تاسیس کند. در ادامه بیوگرافی این بانوی کارآفرین آمده است.
هاست وردپرس پویاسازان؛ بهینه‌سازی شده برای وبسایت‌های وردپرسی
کلمه‌ی هاست ریشه در زبان انگلیسی دارد. این واژه در زبان انگلیسی به معنی میزبان است. اما این کلمه در فضای وب و اینترنت به معنی فضایی بر روی سرور است که اطلاعات بر روی آن ذخیره می‌شود. به زبان ساده‌تر، هاست فضایی بر روی سرور است که وبسایت‌ها بر روی آن میزبانی می‌شوند.
آشنایی با گوشی 5G هوآوی
چه چیزی Huawei Mate 20 X 5G را از سایرین متمایز کرده است؟
با توجه به گسترش جهانی شبکه 5G، شرکت هوآوی تصمیم دارد برای تأمین نیاز کاربران خود نسخه 5G پرچمدار Huawei Mate 20 X را معرفی کند. Huawei Mate 20 X در واقع اولین گوشی 5G تجاری شرکت هوآوی است که در بازار جهانی عرضه می‌شود.
پرداخت حق پتنت به هوآوی توسط شرکت‌های آمریکایی
در گذشته نه چندان دور، غالباً این شرکت‌های چینی بودند که مجوز استفاده از پتنت‌های آمریکایی را کسب می‌کردند ولی اکنون هوآوی به جایگاهی در حوزه تکنولوژیک رسیده که شرکت‌های آمریکایی مانند وریزون باید به این شرکت حق بهره گیری از پتنت‌ها را پرداخت کند.
چگونه با کمک قابلیت APP Drawer برنامه‌های گوشی هوآوی خود را مرتب کنید
گوشی‌های هوشمند هواوی همگی به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت تحت عنوان "EMUI" به بازار عرضه می‌شوند. از جمله ویژگی‌های رابط کاربری اختصاصی هواوی می‌توان به قابلیت‌های متعدد و کاربردی برای شخصی‌سازی دستگاه اشاره کرد.
هوآوی به صورت تدریجی وابستگی خود به آندورید را خواهد کاست
رن ژنگ فی، بنیان‌گذار هوآوی:
تحریم‌ شدن هوآوی از سوی آمریکا نه تنها موجب عقب‌ماندگی این شرکت نشده، بلکه به هوآوی کمک زیادی کرده است. هوآوی حالا می‌داند که باید در همه زمینه‌ها خودکفا شود و یکی از مهم‌ترین این زمینه‌ها، سیستم عامل در حوزه ابزارهای قابل حمل است.
جهش خیره کننده ارزش برند هواوی و کسب رتبه هفتم ارزشمندترین برندهای جهانی
به تازگی موسسه بریتانیایی Brand Finance که در زمینه رتبه‌بندی برندهای برتر فعالیت می‌کند با توجه به وضعیت شرکت‌های بزرگ در سال 2019 اقدام به تنظیم لیستی کرده که در آن 100 برند معتبر و با ارزش دنیا اعلام شده‌اند. در این رتبه‌بندی برند Huawei با کسب رده هفتم، دومین برند معتبر آسیایی است.
حضور بازار باسلام در رویداد ایران هوشمند
بازار آنلاین «باسلام»، در رویداد ایران هوشمند که روز چهارشنبه 26تیرماه 1398 با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد به عنوان یکی از ۱۰ استارتاپ برگزیده‌ی حاضر در رویداد شناخته شد.
برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان
در گفت و گو با علی میرجمالی مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان بیان شد:
اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهان در تاریخ 16 تا 19 مرداد ماه 1398 برگزار می‌شود. این نمایشگاه از جنس مدیریت کسب و کار است و ساعت بازدید از آن 10 تا 18 است.
نصب و راه اندازی کابنیت آشپزخانه در یک روز با بهترین کیفیت و گارانتی
کابینت استوک آکبند پیشکاری
اگر در ساخت کابینت‌های پیش ساخته از متریال مطلوبی استفاده شود، بهتر است که این کابینت‌ها به سایر نمونه‌های سنتی ترجیح داده شوند زیرا بسیار مقرون به صرفه هستند.
حمل و نصب کابینت استوک آکبند در یک روز بدون اندازه گیری
طراحی و نصب کابینت تنها در 1 روز به همراه گارانتی کیفیت
بسیاری از افراد همواره به دنبال تولیدکنندگان کابینتی هستند که علاوه بر حرفه‌ای بودن و اطمینان از کیفیت کار، توانایی تحویل و نصب و پیاده سازی کابینت را در کوتاهترین زمان ممکن داشته باشند.
با پرترددترین مسیرهای پروازی در ایران آشنا شوید
چرا بلیط هواپیما به عنوان یکی از ضرورت‌ها به شمار می‌رود؟
سفر با هواپیما به دلایل زیادی همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است. رشد صنعت هوانوردی و سرعت جریان زندگی از جمله عواملی هستند که در این اتفاق مؤثر به شمار می‌روند. اما دلیل اولویت دهی هواپیما به دیگر وسایل نقلیه از نظر افراد چیست؟ چرا خرید بلیط هواپیما به عنوان یکی از ضرورت‌ها به شمار می‌رود ؟
ارائه کد تخفیف دیجی کالا و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی
ارائه کد تخفیف دیجی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی جانشین تخفیف‌های سنتی و گروهی
هر روز بر تعداد افرادی که خرید آنلاین انجام می‌دهند افزوده می‌شود و کد تخفیف دیجی کالا و فروشگاه‌‌های اینترنتی بزودی سهم بزرگی از بازار تخفیف را خواهد گرفت.
امنیت فروشگاه خود را با تجیهزات امنیتی شاپ گیت آلارم تضمین کنید
شرکت دانش بنیان شاپ گیت آلارم، اولین و بزرگ‌ترین تولید کننده گیت­‌های فروشگاهی در خاورمیانه است. تولیدات این شرکت در سایت شاپ گیت آلارم قرار دارد که شامل: دزدگیر لوازم الکترونیکی، دزدگیر موبایل، تگ عینک، دزدگیر پوشاک، دزدگیر داروخانه، دزدگیر هایپرمارکت، دزدگیر لوازم آرایشی و دزدگیر فروشگاهی است.
هوآوی در سال جاری پانصد هزار ایستگاه شبکه 5G را به فروش می‌رساند
داستان تحریم‌های هوآوی که اخیرا توسط دولت ایالات متحده بر محصولات و خدمات این شرکت وضع شده بود این روزها در حال تغییر است. این شرکت اعلام کرده برنامه دارد تا در سال 2019 بتواند آمار فروش خود را به بیش از 500 هزار ایستگاه رادیویی 5G رسانده و بیش از 70 درصد بازار 5G را در دست بگیرد.
 انجام حرفه‌‌ای 0 تا 100 خدمات دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان
طراحان پرگاس نامدار؛ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار
مبحث طراحی دکوراسیون داخلی حوزه وسیعی از فعالیت­‌های دکوراسیون اداری، تجاری و مسکونی را شامل می­‌شود. یکی از تیم‌­های حرفه‌­ای برای اجرای دکوراسیون و همچنین بازسازی ساختمان، شرکت طراحان پرگاس نامدار است. می‌توان در پیاده­‌سازی و اجرای مدرن­ترین دکوراسیون­‌ها از مشاوره رایگان پرگاس استفاده کرد.
بررسی عملکرد Kirin 810 هوآوی
جایگاهی بالاتر از میان‌رده و رقبا
هوآوی چیپست جدید خود با نام Kirin 810 را معرفی کرده ‌است. این چیپست میان‌رده که در گوشی Nova5 Huawei استفاده شده، عملکرد ممتازی را در سطح محصولات میان‌رده از خود نشان داده و در برخی زمینه‌ها از محصولات پرچمدار نیز بهتر عمل کرده است.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن