تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800164741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدولی: داوران ایرانی تلافی کنند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عبدولی: داوران ایرانی تلافی کنند
کد خبر: ۴۳۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ - 30 September 2014


فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم ایران گفت : اگر داوران ایرانی تلافی کنند و از کشتی گیران سایر کشورها زهر چشم بگیرند، آنها جرات نمی کنند با کشتی گیران ما چنین کاری کنند.


سعید عبدولی روز سه شنبه بعد از کسب مدال برنز بازی های آسیایی در جمع خبرنگاران افزود:کشتی گیران ایرانی برای موفقیت در رقابت ها،ازدل و جان مایه می گذارند و دوری از خانواده را تحمل می کنند اما با ناداوری زحمت هایشان از بین می رود.


وی ادامه داد: اگر داوران ما از کشتی گیران آنها زهر چشم بگیرند، جرات نمی کنند با ما چنین کاری انجام دهند اما داوران ایرانی فقط به صندلی های خود چسبیده اند تا مقام شان از دست نرود و بتوانند درجه بالاتری بگیرند.


عبدولی گفت:در المپیک هم حق من ضایع شد، اما یکی ازداوران که همشهری خود من نیز محسوب می شود می گفت چنین نیست و اگر در اینجا نیز از داوران ایرانی سئوال شود می گویند حق عبدولی ضایع نشده است. 


فرنگی کار وزن 71 کیلوگرم ایران اضافه کرد: کجای دنیا سه بار فیتو می زنند و هر سه را نادیده می گیرند.


وی افزود: فقط و فقط شرمنده زن و بچه هایم شدم که این همه وقت گذاشتم و هنوز نتوانستم با آنها به مسافرت بروم و همیشه در اردو بودم.


سعید عبد ولی دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی فرنگی سال2011 استانبول ترکیه که با نادآوری امروز(سه شنبه) از صعود به فینال بازماند،در دیدار رده بندی وزن 71 کیلوگرم با پیروزی برابر حریف هندی صاحب مدال برنز شد.


سعید عبد ولی در دیدار رده بندی وزن 71 کیلوگرم امروز بعد از ظهر (سه شنبه) در حالی که انگشت دستش شکسته شده بود برابر باداو از هند قرار گرفت و با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را شکست داد و مدال برنز را به دست آورد.


عبد ولی در رقابت های کشتی فرنگی وزن 71 کیلوگرم در بازیهای آسیایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ماکسات یرژپوف از قزاستان دارنده مدال های نقره و برنز آسیا با نتیجه 4 بر یک به برتری دست یافت.


وی در مرحله نیمه نهایی مقابل جی هیون جونگ از کره جنوبی (دارنده مدال طلای المپیک 2004 آتن، دارنده دو مدال برنز جهان، نایب قهرمان بازی های آسیایی گوانگژو و قهرمان آسیا) با ناداوری محض و دخالت مستقیم مقابل کشتی گیر کشور میزبان با نتیجه 9 بر 6 سزاورانه از صعود به دیدار فینال بازماند.


امروز (سه شنبه) یکی از بی سابقه ترین نادآوری های کشتی در سطح جهان در خصوص سعید عبد ولی ملی پوش شایسته و قدرتمند ایران اعمال شد که باعث شد کشتی صد درصد برنده وی مقابل حریف نامدار کره ای که با 5 فیتو درست و صحیح با مایه سروگردن که با لیفت از خاک همراه بود و در نهایت ضربه فنی قانونی و بدون نقص را به دنبال داشت، مردود اعلام کرده و با دادن 4 امتیاز باد آورده ناشی از یک عکس العمل بدون امتیاز به حریف او، پیروزی نماینده کره را رقم زنند.


عبد ولی در حالی ناسزاوارانه از صعود به فینال بازماند که مسوول ویدیو چک تشک در فاصله قبل از شروع مسابقات عصر فیلم مبارزه عبد ولی با حریف کره ای را برای خبرنگاران ایرانی پخش کرد تا تلاش برای توجیه نادآوری این مبارزه ادامه داشته باشد.


بقیه داوران هم در گفت و گو با کشتی نویسان سایت اتحادیه جهانی کشتی سعی در توجیه باخت عبدولی دارند‎.


عبد ولی یکباردیگر دربازیهای المپیک لندن دروزن 66کیلوگرم برابرحریف فرانسوی خود بازنده اعلام شده بود و با عدم راهیابی این کشتی گیر به فینال، در عین شایستگی از گردونه رقابت های المپیک 2012 لندن حذف شده بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن