تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798295970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره


واضح آرشیو وب فارسی::

راهنمای ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره استاندارد و ایده آل برای انتخاب تخت خواب دو نفره ارزان با قیمت

تخت جزو مهم‌ترین لوازم اتاق خواب به شمار می‌آید که انتخاب درست آن در دکوراسیون محیط اتاق به شدت موثر است، اما سوال خیلی از افراد این است راهنمای ان شامل چه مواردی می باشد برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه مقاله همراه ما باشید.

ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره از چه اجزایی شکل می گیرد؟

تخت خواب،پاتختی، آینه،کمد، میز توالت یا همان میز آرایشی، پاف، صندلی

مواردی که زمان خرید لوازم اتاق خواب بایستی به آن توجه داشته باشید

متریال اولیه استفاده شده در خواب

یکی از موارد قابل توجه که زمان خرید مد نظر قرار داد ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره و متریال اولیه استفاده شده می باشد. به صورت کلی تولید کنندگان از 4 گونه متریال برای تولید تخت خواب استفاده می‌کنند که عبارت اند از : چوب، ام دی اف، ورق ملامینه و فلز. قیمت نهایی خواب تا حد بالایی بر اساس متریال اولیه استفاده شده شده تعیین می‌شود. در این بین، قطعا چوب گران تر از ام دی اف، ام دی اف گران تر از ملامینه و ملامینه گران تر از فلز است.

خصوصیات ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره و متریال اولیه بکاربرده شده در  لوازم اتاق خواب

کیفیت متریال اولیه در ماندگاری آن تاثیر به سزایی دارد. درصورتیکه قصد دارید تا مدت ها نگران خرابی و موریانه زدگی سرویس چوبتان نباشید، انتخاب تخت خواب از بافت چوب نراد، راش و گردو پیشنهاد می‌شود. ورق های ام دی نیز در مقایسه با ورق های ملامینه از مرغوبیت بهتری برخوردار هستند، ورق های ملامینه در مقابل آب و رطوبت مستحکم نبوده و با کوچکترین رطوبت نمای اولیه خود را از دست می دهند.

تعیین بافت خوب و ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره

ورق های ملامینه و mdf در دو مدل هایگلاس و معمولی وجود دارند. هایگلاس روکشی براق است که به خاطر انعکاس نور در خود به محصول ظاهر جذاب تری می دهد.  خواب تولید شده با ورق های هایگلاس در مقایسه با ورق های معمولی قیمت بالاتری دارند. به عنوان مثال تخت خوابی که منبت آن با ماشین اجرا شده است نسبت به محصولی که منبت آن کار دست است با قیمت پایینتری فروخته میشود. در نهایت قیمت تخت خواب دو نفره تا حد بالایی به چوب آن بستگی دارد هر چقدر چوب بکاربرده شده در محصول کمتر باشد قیمت آن نیز بهتر خواهد بود.

راهنمای ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره

 خواب برخوردار از لوازم جانبی شامل: پاتختی، آینه، میز توالت، کمد و پاف می باشد. با وجود این وسایل می شود چیدمان زیباتری به محیط اتاق خواب ارائه داد اما تهیه کلیه این لوازم واجب نیست و بر اساس احتیاجات فرد و محیط اتاق خواب متفاوت است احتمالا برای شما یک تخت هم کافی باشد.

ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره ایدا آل برای اتاق هایی با فضای کوچک

یکی از موارد حائظ اهمیتی که زمان خرید خواب باید به آن توجه کرد تناسب تخت خواب با محیط اتاق می باشد. پیش از خرید فضای اتاق را مد نظر بگیرید درصورتیکه فضای کوچکی دارید، انتخاب تخت های تاشو و یا تخت های با تاج کوتاه می تواند گزینه خوبی باشد همینطور دقت داشته باشید تخت های با ارتفاع بلند محیط اتاق را کوچکتر نشان می دهد.



طرح و رنگ ایده آل برای ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره

رنگ تخت خواب بسیار مهم است و پیشنهاد می‌شود با دکوراسیون اتاق خواب جور باشد سعی کنید تخت خواب با رنگ خنثی انتخاب کنید تا آرامش اتاق از بین نرود و در عوض این امکان را دارید که با استفاده از ملحفه و کوسن های رنگی یکنواختی و سادگی تخت را از بین ببرید.

میز توالت یا میز آرایش

بکار بردن  میز آرایش از واجبات اتاق خواب هر منزل میباشد . استفاده از ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره و میز توالت موجب می شود تا شما بتوانید وسایلی مثل سشوار , برس , لوازم آرایشی و بهداشتی بر روی میز قرار دهید.

پا تختی

بمنظور قرار دادن لوازمی مثل چراغ خواب یا لیوان آب و سایر وسایل نیاز به پاتختی میباشد. ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره اصولا پاتختی ها دو نفره تولید می شوند و همینطور دارای کشو هایی هستند که بمنظور قرار دادن لوازمی مانند کتاب و وسایلی که پیش از خواب به آن احتیاج داریم استفاده کرد.

آینه

بهره گیری از آینه در اتاق خواب بسیار مهم میباشد چراکه اغلب کارها مثل قبل رفتن به مهمانی مانند سشوار کشیدن , لباس پوشیدن نیاز به آینه در اتاق خواب میباشد.

کمد لباس

بهره گیری از کمد لباس در هر خانه ای واجب می‌باشد ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره امکانش هست بعضی از خانه ها کمد دیواری داشته باشند و احتیاجی به خرید کمد لباس نباشد در صورت نبود کمد دیواری می‌شود از کمد ست وسایل اتاق خواب استفاده کنید تا اتاق شما لوکس و زیباتر شود.

پاف یا مبل پاتختی

مبل پاتختی این شرایط را برایتان فراهم می‌کند تا پیش از رفتن به تخت خواب آرامش و استراحت داشته باشید در صورتی که اتاق خواب فضای کوچکی دارد پیشنهاد می‌شود استفاده نکنید تا موجب شلوغی اتاق نشود.

در این بخش از مقاله ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره ، می‌خواهیم مواردی را که قبل از خواب دو نفره باید حتما مد نظر داشته باشید را خدمت شما بیان کنیم. همراه ما باشید

  1. پیش از خرید خواب، اندازه اتاق خوابتان را بدانید ( اندازه گیری کنید ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره )

پیشنهاد من به شما این هست که پیش از خواب دونفره، اول از همه اندازه‌های اتاق خواب‌ خود را مشخص کنید و بدانید که این مسئله بسیار مهم است! اینکه بدانید اتاق خوابتان تا چه حد بزرگ یا کوچک باشد، در و پنجره‌ی اتاق در چه قسمتی قرار گرفته باشد، ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره اتاق‌تان کمد دیواری داشته باشد یا نه، زاویه‌ی بازشدن در اتاق به چه طرفی باشد و اینکه دیوار کج یا قناسی در اتاق موجود باشد یا نه تمام این موارد از جمله عوامل مهمی هستند که در انتخاب خواب ایده آل برای اتاق خواب‌تان تاثیر دارند.

زیرا بر اساس اندازه اتاق و محیط  موجود برای قرارگیری خواب، ناچار به خرید تخت‌خواب‌های کوچک‌ تر، تخت خواب‌های دو طبقه و یا حتی تخت خواب‌های دونفره یا تک‌نفره تاشو شوید. در هر صورت باید قادر باشید دو نفره خود را خیلی راحت در محیط اتاق خواب‌ خود قرار دهید.

  1. سرویس خواب را طبق سبک دکوراسیون اتاق خریداری کنید (همخوانی لوازم اتاق)

با توجه به این که پیش از این نیز اشاره شده ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره یکی از اصلی ترین لوازم در بحث طراحی و دکوراسیون اتاق خواب به شمار می‌ آید. بر این اساس باید دقت داشته باشید که چه مدل خواب با چه نوع، و چه رنگی را انتخاب کنید که با  طراحی و دکوراسیون اتاق خوابتان کاملا همخوانی داشته باشد. خواب های شیک، خواب سلطنتی و سرویس خواب منبت‌کاری شده از جمله مدل های گوناگون سرویس خواب هستند که برای اتاق خواب‌های مختلف با استایل‌های گوناگون استفاده می‌شوند.

به عنوان مثال در صورتی که  اتاق خوابی با سبک طراحی و دکوراسیون کلاسیک دارید، به دنبال انواع و ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره تاج‌دار، سلطنتی و منبت‌کاری شده بروید. همینطور اگر طراحی و جزئیات اتاق خوابتان به سبک مدرن است، انواع متنوع خواب ام‌دی‌اف مدرن و یا خواب های پارچه‌ای یا فلزی به سبک مدرن برای شما ایده آل می‌ باشد.



  1. خرید خواب دو نفره و نقش مهم اکسسوری ها

اصولا زمانی که نوبت به خواب می‌رسد مخصوصا برای خواب عروس، همه‌ی حواس‌ها بیشتر به سمت تخت خواب، پاتختی‌ها و در نهایت آینه و کنسول می‌باشد.

توصیه ما به شما این هست که به موارد دیگری که به کار دیزاین اتاق و سرویس خوابتان می آید، مثل ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره بسیار توجه کنید. به عنوان مثال آباژور کنار تخت، چراغ خواب‌های ایده آل برای اتاق خواب، هدبورد اتاق، شلف‌های دیواری و یا انواع ساعت دیوار‌ی یا ساعت‌های رومیزی زیبا که گیرایی خوابتان را دو برابر می‌ کنند. خیلی از این اکسسوری‌ها را هم می‌توانید در کنار خوابتان خریداری  کنید.

  1. در تهیه خواب دو نفره سعی کنید اولویتتان راحتی باشد

دقت داشته باشید که هیچوقت زیبایی را به راحتی ترجیح ندهید. برای این منظور هم بهتر است که 3 مسئله زیر را آویزه‌ی گوشتان کنید:

دقت داشته باشید که حتما یک تشک طبی و مناسب برای ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره خوابتان انتخاب کنید

درصورتیکه می‌خواهید از مبل کنار تخت به عنوان یک اکسسوری در اتاق خواب بهره بگیرید، حتما یکی از انواع مبلمان طبی را خریداری کنید.

همینطور در زمان انتخاب مدل پاتختی‌ها و کمدها، به جز زیبایی حتما کاربرد و نوع نیازتان را هم در نظر بگیرید. این مسئله در خصوص ظاهر و بافت تخت خواب و دیگر وسایل کالای خواب مانند بالشت‌ها، پتو و ملحفه‌ها هم صدق می‌کند

سخن آخر:

در حال حاضر، بهره گیری از هم مثل مبل‌ها و میزهای غذاخوری به یک احتیاج و ضرورت مبدل شده است. نخستین موردی که بمنظور تزئین اتاق خوابتان به سراغش می‌روید خواب و کالای خواب است. ابعاد استاندارد تخت خواب دو نفره بنابراین اگر قرار است که آرامش و راحتی را با هم داشته باشید، یادتان نرود که انتخاب درست در از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله هم به نکات مهم و به درد بخور پرداخته شد که در خواب حتما به کارتان می‌آید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1975]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن