تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798239955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترین دستگاه‌های ورزشی که باید در خانه داشته‌باشید!


واضح آرشیو وب فارسی::

 

هرفردی در طول زندگی نیاز به انجام ورزش‌های گوناگون مخصوصا ورزش‌های هوازی دارد. تحرک و ورزش سبب می‌گردد تا فرد علاوه بر افزایش گردش خون دربدن به سلامت جسمانی رسیده و اندام متناسبی داشته باشد. امروزه برای ورزش کردن دیگر نیاز به یافتن موقعیت مناسب و زمان مناسب نیست و فرد می‌تواند درخانه، باشگاه، پارک و سایر موقعیت‌های موجود به ورزش کردن بپردازد. برای رفع نیازهای ابتدایی ورزشکاران درشرایط گوناگون شرکت‌های مختلف اقدام به تولید دستگاه‌های ورزشی و هوازی کردند. از مهم‌ترین و بهترین تجهیزات بدنسازی خانگی میتوان به تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال اشاره کرد. در ادامه به طور کامل این تجهیزات را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم. اگر می‌خواهید بدانید که چرا این دستگاه‌ها را باید برای خانه خود خریداری کنید، با ما در ادامه همراه باشید.



چرا باید دستگاه ورزشی خانگی خریداری کنیم؟

همانطور که گفتیم ورزش کردن درهر شرایطی و هرموقعیتی یکی از نیازهای انسان بوده و افراد باید برای داشتن سلامت جسمانی ورزش کنند.  تجهیزات بدنسازی خانگی با هدف کمک به افرادی که امکان رفتن به باشگاه را ندارند تولید شدند و هدف اصلی این دستگاه‌ها این است که فرد بتواند همان تمرینات باشگاهی را درخانه نیز انجام دهد. تجهیزات بدنسازی خانگی اما به مدل‌های گوناگونی تقسیم می‌گردند که برخی ازاین دستگاه‌ها برای استفاده خانگی بسیار مورد نیاز و ضروری بوده و باید برای داشتن تمرینی باکیفیت آنهارا درخانه داشته باشیم. این دستگاه‌ها شامل دستگاه‌های هوازی و بدنسازی بوده و باید توجه داشته باشید که هرکدام بسته به نیاز ورزشکار باید تهیه شود و الزامی به داشتن تمامی دستگاه‌ها درکنار یکدیگر نیست.

معرفی مهم‌ترین دستگاه بدنسازی و هوازی برای خانه

همانطورکه گفتیم برخی از دستگاه‌های بدنسازی خانگی برای انجام تمرینات ضروری هستند و شما برای گرفتن نتیجه لازم از تمریناتتان باید ازآنها استفاده نمایید. این دستگاه‌ها هرکدام ویژگی‌های مختلفی دارند و این ویژگی‌ها نیازهای گوناگونی را نیز رفع می‌نماید. دستگاه‌های هوازی مخصوصا تردمیل، الپتیکال و دوچرخه ثابت به همراه دستگاه‌های چندکاره بدنسازی از ملزومات تمرینات خانگی هستند که درادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

تردمیل

مهم‌ترین تمرین هوازی چه درخانه، چه در باشگاه و چه هرجای دیگری پیاده‌روی و دویدن است. استفاده از تردمیل سبب می‌شود تا شما در سرما، گرما و یا به دلیل نامناسب بودن شرایط برای پیاده‌روی خارج از خانه مشکلی نداشته باشید و بتوانید به راحتی در خانه به انجام تمرینات هوازی بپردازید و ازهمه مهم‌تر امکان استفاده از امکانات زیادی است که تردمیل دراختیار ورزشکار قرار می‌دهد. همچنین اگر قصد دویدن دارید یا به دنبال راه رفتن برروی شیب هستید نیز می‌توانید از تردمیل استفاده کنید و ورزشی راحت و ایمن را تجربه کنید.

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت دستگاه محبوب هوازی برای ورزشکاران در تمامی سنین است. افراد دارای محدودیت حرکتی، مشکلات مفصلی، پادرد و کمر درد از جمله افرادی هستند که می‌توانند با نظر پزشک به راحتی با دوچرخه ثابت تمرین کنند. این دستگاه ورزشی به دلیل اشغال فضای کوچک برای هرخانه‌ای مناسب بوده و در سه نوع مبلی، ثابت و اسپینینگ مورد استفاده می‌گیرد که افراد مسن یا افراد دارای دردهای مفصلی بیشتر ازنوع مبلی یا پشتی دار استفاده می‌کنند.



الپتیکال

یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین دستگاه‌های هوازی دستگاه الپتیکال است. دستگاه ورزشی الپتیکال یا اسکی فضایی یکی از دستگاه‌هایی است که میزان خستگی پایین و کالری سوزی بالایی دارد و به دلیل نوع طراحی مناسبی که دارد برای افرادی که سن و سال بالایی دارند نیز مناسب است. در الپتیکال شما کافی است دو دستگیره را با دستانتان گرفته و به آرامی پا بزنید. توجه داشته باشید که درهنگام تمرین هیچ مفصل و عضله‌ای را قفل نکنید زیرا ممکن است آسیب‌زا باشد.

دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی

اگر به باشگاه نمی‌روید پس بهتر است باشگاه را به خانه‌تان بیاورید. دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی ازجمله دستگاه‌هایی است که می‌تواند نقش یک باشگاه خانگی را برایتان بازی کند. انجام تمرینات مربوط به عضلات سینه، بازو، سرشانه، زیربغل، پا و ساق پا وغیره ازجمله مواردیست که شما می‌توانید از یک دستگاه چندکاره بدنسازی انتظار داشته باشید. این دستگاه‌ها علاوه بر جای‌گیری محدودی که دارند بسیار مقاوم و مناسب بوده و به راحتی می‌توانید با آنها تمرین کنید.

خرید بهترین دستگاه‌های ورزشی خانگی و هوازی از دنیز اسپرت

اگر قصد خرید دستگاه‌های هوازی ازجمله تردمیل، دوچرخه ثابت و یا الپتیکال را دارید و یا به دنبال یک دستگاه بدنسازی چندکاره می‌گردید که بتوانید تمرینات بدنسازی را در خانه دنبال کنید باید ابتدا به دنبال فروشگاهی جامع و معتبر باشید تا بتوانید تمامی دستگاه‌های مورد نیازتان را یکجا بررسی، مقایسه و خریداری کنید. یکی از بهترین فروشگاه‌های معتبر ورزشی درکشور فروشگاه دنیز اسپرت است. دنیز اسپرت با سابقه بیش از 15 ساله در زمینه تولید و توزیع انواع لوازم و تجهیزات ورزشی و بدنسازی توانسته علاوه بر تامین نیاز باشگاه‌های بدنسازی، نیاز باشگاه‌های خانگی را نیز رفع نماید.
شما عزیزان می‌توانید درصورت تمایل علاوه بر بررسی محصولات موجود در فروشگاه دنیز اسپرت نسبت به دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید محصول نیز اقدام کنید و تمامی سوالاتتان را در این خصوص از مشاورین و متخصصین ورزشی فروشگاه دنیز اسپرت پرسیده و به پاسخ سوالاتتان برسید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2946]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن