تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797526120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین آژانس برای تبلیغات گوگل کدام است؟


واضح آرشیو وب فارسی::


در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در سراسر جهان، شاهد راه‌اندازی وب‌سایت فروش محصول و ارائه خدمات هستیم. در واقع صاحبان کسب و کار با طراحی سایت، می‌توانند همواره در معرض دید مشتریان قرار داشته باشند اما این همه ماجرا نیست!

پیشرفت کسب و کار آنلاین به افزایش ترافیک سایت و جذب مخاطب هدف وابسته است؛ از این‌رو مشاغل اینترنتی باید از تبلیغات صحیح و اصولی برای بهتر دیده شدن خود بهره ببرند.

تبلیغات گوگل (گوگل ادز) از جمله روش‌های بازاریابی در فضای اینترنت و یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیعاتی است که به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه مقرون به‌صرفه بدون نیاز به بهینه‌سازی وب‌سایت، لینک اول نتایج جست و جو گوگل را تصاحب کنید.

در حال حاضر شرکت‌های گوناگونی به عنوان آژانس تبلیغات گوگل مشغول فعالیت هستند که خدمات تبلیغ ‌سایت به روش تبلیغات کلمه کلیدی و تبلیغات بنری گوگل ادز را به صاحبان کسب و کار ارائه می‌دهند.

حال پیدا کردن بهترین آژانس خدمات تبلیغات گوگل به دغدغه‌ای برای اغلب مدیران وب‌سایت تبدیل شده است و همواره این سوال را در ذهن دارند که بهترین آژانس تبلیغات گوگل چه ویژگی‌هایی دارد؟!

در این مطلب سعی خواهیم کرد تا به ویژگی‌های یک آژانس تبلیغات گوگل خوب بپردازیم؛ بنابراین اگر صاحب وب‌سایت فروش محصول یا ارائه خدمات هستید و می‌خواهید در جایگاه نخست نتایج گوگل قرار بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

تبلیغات گوگل (گوگل ادز) چیست؟

بدون تردید هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت، جذب مشتریان بالقوه و کسب درآمد بیشتر به بازاریابی و تبلیغات هدفمند نیاز خواهد داشت. صاحبان مشاغل آنلاین، می‌توانند از قابلیت‌ها و امکانات فضای اینترنت برای دستیابی به اهدافشان بهره ببرند.

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز (Google Ads) به عنوان سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل شناخته می‌شود که در آن تبلیغ‌کنندگان از طریق وب‌سایت‌ها و ابزارهای گوناگون گوگل، تبلیغ سایت خود را به مخاطبان هدف نشان می‌دهند.

تبلیغات گوگل یکی از بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین با بازدهی بالا به ‌حساب می‌آید و این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا با کلمات کلیدی یا بنر تبلیغاتی در جایگاه اول نتایج موتور جست‌و‌جوی گوگل قرار بگیرند.

تبلیغ درگوگل این فرصت را به شما می‌دهد تا در نتایج میلیون‌ها سرچ روزانه گوگل قرار بگیرید و با کلیک گوگل، در لینک اول به فروش کالا و ارائه خدمات به مشتریان هدف نزدیک شوید.

به‌طور کلی تبلیغات گوگل ادز صحیح و اصولی سبب می‌شود تا علاوه بر کسب درآمد بیشتر، برند شما در رقابت با سایرین بهتر و بیشتر دیده شود؛ بنابراین اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید، از تبلیغات در گوگل غافل نشوید!



انواع تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل از ابزارهای بازاریابی اینترنتی بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا صفحات وب‌سایت خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به جایگاه نخست نتایج موتور جست‌و‌جو گوگل برسانید. انواع تبلیغات در گوگل به دو روش کلی زیر انجام می‌شود:

  • تبلیغات کلمات کلیدی
  • تبلیغات بنری

تبلیغات کلمات کلیدی

تبلیغات کلمات کلیدی گوگل یکی از بهترین و کاربردی‌ترین انواع تبلیغات گوگل به ‌شمار می‌آید.  وب‌سایت تبلیغ دهنده با انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر، می‌تواند در جایگاه های برتر نتایج گوگل برای کاربرانی که آن کلمه کلیدی را جست‌وجو می‌کنند، قرار گیرد. نتایج تبلیغات کلمات کلیدی با برچسب Ad در نتایج گوگل نمایش داده خواهند شد.

کمپین‌های تبلیغاتی، می‌توانند این نوع تبلیغات گوگل را با تعیین فاکتورهایی چون کشور، سن، جنسیت، علاقه‌مندی و ... پیاده‌سازی و اجرا کنند.   

تبلیغات بنری

این نوع تبلیغات گوگل بدین شکل است که بنر تبلیغاتی کسب‌وکار به صورت ویدئو، تصویر یا گیف در ‌سایت‌های معتبر و پربازدید به نمایش گذاشته خواهد شد. این مدل تبلیغ باعث می‌شود تا محصولات و خدمات شما برای کاربران سرویس‌های پربازدید گوگل (یوتیوب، جیمیل و اپلیکیشن) به نمایش درآید و ترافیک هدف به سمت سایت شما هدایت شود.

هزینه تبلیغات بنری گوگل به صورت PPC است؛ یعنی صاحبان کسب و کار تنها به ازای هر کلیکی که بر روی بنر تبلیغاتی انجام می‌شود، هزینه پرداخت می‌کنند. 

 

کیان تجارت بهترین آژانس تبلیغات گوگل 

کیان تجارت به عنوان آژانس تبلیغات گوگل معتبر و با تجربه به شما کمک خواهد کرد تا سایت شما در رتبه اول جست‌و‌جو گوگل قرار گیرد، 4 ویژگی زیر به شما در انتخاب شرکت کیان تجارت به عنوان بهترین آژانس خدمات تبلیغات گوگل اطمینان می دهد با خیالی آسوده فروش و افزایش ترافیک سایتتان را به آن بسپارید: 

  • مدیریت مناسب کمپین
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها به دلیل انتخاب درست کلمات کلیدی و زمان‌بندی درست
  • چندشبکه‌ای بودن
  • مدل قیمت‌گذاری متنوع

مدیریت مناسب کمپین

آژانس تبلیغات گوگل موفق باید در زمینه اجرای تبلیغات، انتخاب کلمات کلیدی، تعیین عنوان، دیسکریشن‌های تبلیغ، صفحه فرود و ... به نحوی عمل کند که افزایش نرخ بازدهی تبلیغات را به همراه داشته باشد. 

پیکربندی مناسب ساختار کمپین تبلیغات گوگل ادز به استانداردسازی مدیریت کمپین کمک خواهد کرد؛ بنابراین شرکت ارائه خدمات تبلیغ در گوگل باید به همه موارد تسلط کافی داشته باشد تا مخاطب جذب شود. 

صرفه‌جویی در هزینه‌ها به دلیل انتخاب درست کلمات کلیدی و زمان‌بندی مناسب

بازاریابی محتوایی با هدف افزایش فروش و صرفه‌‌جویی در هزینه‌ها انجام می‌شود؛ از این‌رو بهترین آژانس تبلیغات گوگل باید بتواند با تعیین و انتخاب کلمات کلیدی مناسب، نرخ بازدهی تبلیغات را افزایش دهد. 

کلمات کلیدی مناسب سبب می‌شوند تا محتوا در اینترنت بهتر دیده شود و کاربران هدف بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند؛ در نتیجه بازدهی بیشتری در ROI (نرخ بازگشت سرمایه) داشته باشند.

حال زمان‌بندی تبلیغات در گوگل در سطح کمپین و بازه یک هفته‌ای بر اساس موقعیت مکانی اعمال می‌شود که زمان‌بندی مناسب توسط آژانس تبلیغات گوگل علاوه بر افزایش بازدهی، می‌تواند سبب کاهش هزینه‌ها شود.   

چند شبکه‌ای بودن

تبلیغات PPC بخش عمده تبلیغات گوگل را شامل می‌شود که باید زیر نظر کارشناسان و متخصصان مختلف انجام شود؛ یعنی همزمان باید کارشناسان نرخ تبدیل‌ها، طراحی صفحه فرود، طراحی بنر، بازاریابی ایمیلی و ... را پیگیری کرده و انجام دهند. در همین راستا بهترین آژانس تبلیغات گوگل باید از کارشناسان مجرب و زبده فعال در عرضه دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده باشد.

مدل قیمت‌گذاری متنوع

بهترین آژانس‌های فعال در زمینه تبلیغات گوگل باید چندین مدل قیمت‌گذاری برای پرداخت مشتریان ارائه دهند، از جمله:

  • هزینه ساعتی
  •  هزینه درصدی
  •  هزینه بر اساس میزان بازدهی
  •   هزینه بر اساس نقطه تمرکز تبلیغات

چرا که این مدل قیمت‌گذاری برای کسب و کارهای کوچک با سرمایه محدود پیشنهاد مناسبی خواهد بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن